Nazdar.
Včera proběhlo další klubové setkání. Dorazili i kolegové z Mohelnice, s nimiž spolupracujeme jednak při stavbě modulů, a také při přípravě provozních setkání.
Probírali jsme postup prací na dopravnách:
1.) Radkova Trnávka je mechanicky sjízdná
12.) Liborova a Denisina Mladeč prošla dobou dřevěnou, postavila se na nohy a je připravena k pokládce kolejí.
3.) Pavlova Odbočka je taktéž připravena k položení kolejí (což je vzhledem k její velikosti otázkou pár chvil).
4.) Radim kdesi lítá (doslova), takže se tentokrát nepochlubil.
5.) I další členové dali přednost faktické práci před posezením v cukrárně, tak se tu třeba vyjádří sami...
Fotodokumentace bude průběžně dostupná na
Rajčeti.
I průměrná roční (s)potřeba cca třiceti normočel odpovídá vcelku slušnému tempu rozrůstání se modulového parku.
Domluvili jsme velké listopadové provozní setkání v Mohelnici, které bude jednak odměnou za celoroční práci a současně motivací ke zvýšenému pracovnímu úsilí. Pokud půjde vše podle plánů, objeví se na něm přibližně čtyři stanice, odbočka, vlečkové areály a koncové smyčky.
V mezidobí proběhne několik "malých" ježdění k ověření sjízdnosti dopraven.
Radek
___________________________________
1) Postavíme-li ručně výhybky a umístíme-li vůz (vagon) na jeden konec, ten po pulzu naší ruky přejede na konec druhý, kde a) jest zachycen anebo b) dopadne až na zem, protože průjezd nikdo nečekal a nepostavil šturc...