Ono je to sice hezké, ale těmi efekty bych šetřil. Jak už bylo psáno výše, zářivky ve vozech při rožnutí většinou neblikají, viděl to někdo?. Stejně tak není možné zapnout kromě jednotlivých kupé samostatně osvětlení chodby, představků, WC nebo dokonce u patráků dolní a horní patro. To je nesmysl. Jaký by to mělo důvod? Copak je v nějakém voze na WC nebo umývárně vypínač? Napadlo by někoho při odchodu za sebou zhasnout? Je tam jen jeden spínač pro osvětlení celého vozu, většinou se třemi polohami, vypnuto, zapnuto normální režim - zářivky, zapnuto nouzový režim - žárovky. To by i pro model bylo mnohem účelnější, zářivky bílé diody, žárovky žluté s nízkým jasem.
Druhá věc je praktičnost při vlastním modelovém provozu. U motorového vlaku se dvěma vozy můžou oba mít vlastní adresu. To se dá "uřídit". Ale u několikavozového rychlíku je to k ničemu, je praktičtější celou soupravu rožínat najednou. Pak to blikání bude připomínat spíš blesky foťáků na tiskové konferenci
