Moderátor: Michal Dalecký
ReichenbergW píše:greenery píše:Jen Fleischmann s těmi třínápravovými osobáky, co tu nikdy nebyly, měl problém - to spadalo do období, které zřejmě nakupují ti, co se alespoň trochu orientují, a bylo to drahé.
Jenže ty tříosáky tu byly. Problém je choptický popis, který si FLM (resp. Modelleisenbahn převzal z Roco tříosáků vč. jednoho provozního čísla - zbylá si vymyslel. Možná by jste se divili co tu všechno nejen po druhý válce jezdilo...
ReichenbergW píše:Pokud jde o tu Mitropu, tak praxe byla taková, pokud tedy vím, že modrý nátěr se na vozy začal dosazovat po koupi vozů od CIWL.
ReichenbergW píše:Do roku 1952, ze kdy je snímek, resp. film, musel ten vůz od roku 45´projít revizí min. třikrát. Popis vozů Mitropy ať už byly zelené, nebo červené byl dost markantní a veliké nápisy dřívějšího vlastníka přesahovaly většinu skříně. Ta oprava laku je ale dole nad rámem, kde Mitropa nikdy žádné nápisy neměla. Vozů z období DRG a DRB mám ve sbírce, a literatury k tomu dost, a tokový vůz který by evt. popisem, který by zatřely tam prostě neexistuje. Vidím na prostou opravu orezlých míst nad rámem vozu, kde se běžně držela voda po zatečení okeními rámy. Ty vozy nebyly dvakrát v dobrém stavu.
ReichenbergW píše:Ale dávat za důkaz nějakou doměnku bez důkazu, a zbytečně úměle protahovat tuhle diskusi mě od práce jen zdržuje.
zmar píše: v tu dobu ČSD nemělo využití a proto je v lepším případě používalo jako běžné osobní k sezení
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků