Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
lmd píše:Zdravím chcel bi som vedieť či niekto vyrába lept parnej loko 310tky alebo odliatok?
stoupa píše: Já...http://gmeinder.rajce.idnes.cz/CSD_310
stoupa píše:ano,lept kuber
michal_n_cz píše:stoupa píše:ano,lept kuber
rád bych se prosím zeptal na prostor pro kompresor - je takto připravený na leptu vpravo - zkrácená vana nebo je ten lept s dlouhýma vanama a musí se to upravit. Jde mi o to, že původně kompresor tlakové brzdy na lokomotivách nebyl a dosazen byl jen na některé. Zároveň se mi zdá, že většinou byl vlevo, ale vpravo jich také pár bylo. Pak jsem se chtěl zeptat zdali čelníky z té T3 pasovaly k tomu leptu origo, nebo se posunovali - na těch fotkách se mi zdá, žel byl uřezaný. Díky.
stoupa píše:Ahoj lept má obě vany dlouhé....já to napravo trochu zprasil tak tam přišel kompresor....jinak je to takový kafemlejn obecný ...osobně bych šel radši do leptu p.Zahrádky
http://kolejiste.webgarden.cz/rubriky/rada-310-0 jistě to bude řádově kvalitnější
michal_n_cz píše:stoupa píše:Ahoj lept má obě vany dlouhé....já to napravo trochu zprasil tak tam přišel kompresor....jinak je to takový kafemlejn obecný ...osobně bych šel radši do leptu p.Zahrádky
http://kolejiste.webgarden.cz/rubriky/rada-310-0 jistě to bude řádově kvalitnější
Ahoj, díky za odkaz mašinka od P. Zahrádky vypadá moc pěkně, možná škoda to bastlit na tu T3. Já tu mám ten kit od MSE a ta od Kubera v tvém podání se mi zamlouvá více. Ta stavba z té T3 je už tak dost velký kompromis takže Kuber bude stačit. Taky jsem to různě poměřoval a ten rozvod od těch protiklik budu muset trochu přiohnout dolů o cca 1-1,5mm. Když jsi to stavěl tak motor se pod hranu kabiny a van a vzadu vešel nebo se musel někde trochu přibrousit nebo máš kastli nepatrně výše?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků