Já jsem navrhl tyto body:
1) Stanice,zastávky,vlečky,skrytá část bude celá tvořena s kolejí Kuehn. Kusové kolejivo vč. výhybek. = geometrie Kuehn.
2) Širé viditelné tratě tvořeny z Flexi kolejiva Tillig = metrové pruty + betonové pražce.
3) Vratné smyčky = pokud budou potřeba, nechť jsou.
4) Skrytá část = pokud možno rozumné velikosti. Raději přístupnou za nějakou kulisou,než pod povrchem,ale pokud to jinak nejde,nedá se nic dělat. Dohodnuté 4 soupravy.
5) Dvojkolejný úsek = pokud se povede bude to super.
6) Stanice = Hlavní stanice by se měla co nejvíc přiblížit M.Bránicím , koncová stanice pokud bude tak přiblížit Oslavany.
7) Most = není podmínkou
8.) Vlečky = U hlavní stanice areál Kovošrotu. u koncové stanice = dle libosti Milana.
9) Kusé koleje navíc = když se povede bude to super.
A ty jsi na to reagoval tímto návrhem
"První informace.Celá stanice přemístěna a otočena tak,aby staniční budova byla vidět čelně.Přemístěním stanice se nepatrně změnili užitné délky dopravních kolejí a to od odjezdového mechanického návěstidla (Sxx) k odjezdovému mechanickému návěstidlu (Lxx).
Dopravní koleje:
3 - 1125 mm
1 - 1372 mm
2 - 1372 mm
4 - 1107 mm
Celkově je kolejiště koncipována bez problematických kolejových uzlů.Obě vratné smyčky jsou zakomponovány samostatně a nemají vliv celkově na provoz.Skrytá stanice čtyři staniční koleje.Kolejiště se musí označit jako dětské a to z důvodů potkávaní vlakových souprav jak ve stanici,tak i na dvojkolejném úseku.Zda se soupravy budou míjet záměrně nebo ne,záleží na dispečerovi dopravy.T.K. stanice Moravské Bránice +160 mm.je třeba dodatečná úprava vpravo na základové desce a to rozšířením ze 600 mm na 700 mm,kvůli vratnému oblouku smyčky R310.Poměr stoupání na kolejišti 1:30."
Mě se to líbí i když ty informace jsou zatím opravdu kusé a moc z toho vyčíst nejde.Ale asi bych se toho držel.
Pak se tu objevil návrh od Jirky. Pokud bych to měl brát tak,že jeden z tvých návrhů bude podoben ze 60% (nevím kolik těch nápadů máš v hlavě)... nebudu reagovat dokud neuvidím celek,nedá se to takhle komentovat. Co člověk to jiný plán.
Na Jirkově návrhu by mi nejvíc vadilo to,že je pouze v jedné rovině. No zase to špatně píšu.Nevadilo by mi,že je v jedné rovině. Vadilo by mi,že zadní dvoukolejka u zdi je ve stejné rovině,jako celá stanice. Už podle obrázku je vidět,že by koleje vedli jen pár cm od stanice a to by ..dle mě ..asi moc pěkně nevypadalo. Proto jsem se ptal,jestli by to nešlo udělat jinak. Pokud to máš,ale vymyšlený jinak není se o čem bavit.
Vycházím teď z této zprávy.
musím změnit původní můj projekt,protože u mne nad tym skryťákem,povedou v různých výškách dvě tratě.
Proč by se to mělo měnit? Nevychází to? Je to moc komplikované? Dá se to poskládat líp?
Takže možná by jsme měli skutečně počkat až budeš mít v ruce opravdu něco konkrétního. Napadá mě myšlenka:
Nebylo by nejlepší ti dát volnou ruku a udělej ten plán podle sebe? Nevím,jestli ti nekomplikuji život tím,že moje požadavky jsou velmi specifické. Možná nereálné. Asi bych "přežil" cokoliv. Jediný na co se necítím jsou mega skryté stanice,které vedou pod 90% viditelných tratí.
Tím se vracím k tomu co jsem napsal o stránku dřív:
Je těžké odolat všemu tomu železničnímu pokušení,ale fakt to asi nejde Samozřejmě bych chtěl mít doma všechno možné i nemožné


Co se týče samotné konstrukce. Jak jste již mohli vidět,základní stavební prostor tvoří kuchyňské skříňky. Bohužel těch spodních nebylo dostatek a tak jsem musel improvizovat a z některých horních skříněk jsem udělal spodní. Obrátil jsem je "vzhůru nohama" kvůli úchytkám přišrouboval nožky a postavil do řady. Ani to není ..ze předu ..poznat. Problém je však v tom že hloubka horních skříněk je zcela odlišná od spodních a ani stabilita na těch plastových nožkách nebyla 100%. Proto jsem se rozhodl všechny tyto skříňky zaklopit pracovní deskou,tak jak se to dělá u klasických linek. Jen na místo drahé pracovní desky jsem použil obyč 25mm MDF. Zbytek uchycení a přišroubování je totožné jako v kuchyni. Tím vznikla zcela rovná plocha,navíc to ta deska opravdu perfektně zpevnila a vyrovnala hloubkové rozdíly jednotlivých skříněk. Jak už bylo psáno dříve, můžu tam jednou bourat třeba prase. Z toho jednoznačně plyne,že nemůžu a ani nechci stavět rovinu +-0 už na této desce. Jednak se tam od skříněk nedostanu a jednak počítám ze vším, tedy i co kdyby se muselo s kolejištěm pohnout. Na té pracovní desce by to bylo nereálné. Takže beru to jako že mám "klasický" stůl a na něm teprv budu budovat výdřevu pro rovinu +-0. Proto jsem se ptal jaký jsou ideální výšky jednotlivých pater vč. těch montážních částí.
Řekněme, že vymyšlený to mám takhle. Z překližky 10mm nechám nařezat díly 10-15cm široké a 50-60dlouhé a z nich pak sešroubuji rastr na velikost dané plochy. Podobně jako se to dělá u modulů akorát ve vetším. No ta šíře 10-15cm by snad mohla stačit pro montáž přestavníků a jiných elektro blbin. No z vrchu to pak buď celý zaklopím,nebo vyřežu jen kolejové cesty. to až podle konkrétního návrhu. Pak eventuálně stoupání do dalšího patra,který bude tvořeno zcela stejným způsobem jako patro 0. Spojení jednotlivých rovin asi dle návrhu a nebo se mě líbilo použití těch závitových tyčí. Dá se to tak pěkně vyladit do roviny.
Zapomněl jsem poznamenat,že od vrchu pracovní desky ke spodku vitríny nebo horní skříňky je 85cm. Takže pokud by chtěl Milan čarovat,místa je tam asi dost.
Uvažoval jsem i o tom udělat kolejiště z jednotlivých dílů,protože jsme však dveře změnili na šíři 60cm a doma jsem byl ujištěn,že pokojích mám až do smrti "pronajat" myslím,že to je zbytečné. Navíc těma "šedesátkama dveřima" ven stejně nedostanu nic.
Takže asi takhle to mám v hlavě. Pokud máte jiné nápady sem s nima.