Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Vladimír_B píše:Michale pěkné, druhou přesuvnu bych tam nedával.
Myšpulín: právě tohle bylo záměrem, aby se dalo objíždět pouze na 3. a 4. koleji od spodu, aby to byla větší sranda. Akorát se bude muset posunout spojka 3.-4. kolej více doprava, aby se do hranic na třetí koleji vešla ypsilona, nebo aspoň Wapka.
Myšpulín píše:Ano. Třeba takto.
fulda píše:Ty Michale, ty pořád chceš zajíždět za tu zeď a nikdo neví co je za zdí.
fulda píše:A taky jaká je probouratelnost?
fulda píše:že by jsi tam třeba zajížděl posuvnou, nebo segmentovou točnou...
mizl píše:Skryté, neboli servisní nádraží bych zachoval.
sidlo píše:Pokud zamýšlíš zachovat skryté nádraží, tak potom bych se držel klasiky a udělal normální koncovou stanici s jedním stáním pro lokomotivu a jednou vlečkou. Pokud to tedy nepovažuješ za příliš kacířskou myšlenku.
Takový Javorník ve Slezku http://mapy.cz/zakladni?x=17.0176384&y= ... e%20slezku je úplně ideální vzor pro modelování.
MirekTT píše:Je zajímavé sledovat, jak se návrh dostal od roztomilé koncové staničky až k maximálnímu možnému zakolejení dané plochy. Moc to nesleduju textem, spíše jen ty obrázky, ale ten vývoj, kdy se poprvé ve staničce místo vlečky objevila správkárnička s mini přesuvničkou až po tuhle "gigaringhoferku", je celkem zajímavý.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků