Michale, já Tě plně chápu s těmi Ypsilony, ale čistě nákladní ŽOSka je pouze ku prospěchu celého návrhu. Myšleno: navrhni si to na délku Wapek (Rajek...). Př. nalevo od přesuvny na dvě Wapky, přesuvna Wap + T334.0, před halu Wap, do haly dva Wapy. Prostě by to lépe vypadlo + máš více místa na volnou skládku s portálovým jeřábem. A teď přichází ten fór. Nikdo Ti přeci nemůže zakázat si prohánět po ŽOSce, resp. opravovat v ŽOSce, Ypsilony a patra! Akorát se ti k nim na přesuvnu nevejde další mašina. A to je jediné mínus. Použiješ tedy ruční posun (modelový vrátek

) , nebo dvě mašiny. A v hale na kolej místo dvou Wapů/Rajek/kotlů/tří Zetek prostě postavíš jednoho Ypsilona. A je vyřešíno.

Tak to aspoň zkus nakreslit podle výše uvedeného Wapkového klíče a pak si ty návrhy porovnej. Bude to vypadat lépe (ta "nákladní žoska"). Lepšíš se s každým návrhem.
K přesuvnám. Přesuvna o délce 37 metrů je až věc 21. století - Škoda Plzeň, Žos Plzeň a Šumperk 25 metrů, Vagónka Studénka 28 metrů... Samozřejmě si můžeš udělat jak dlouhou přesuvnu budeš chtít.
Méně známou skutečností jsou přesuvny ve správkárnách výtopen, tak jako v Meziměstí
http://kolejiste-tt.blog.cz/1104/depo-mezimesti-podruhe anebo v Hradci Králové
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=5376 od 59. fotky. To je prostě superlativ. Strašně se mi líbí a interiér hradecké správkárny Ti může být předobrazem pro vozovku... A na délku cca 8cm, což stačí na 2n vozy, podvozky a třeba i můžeš ztvárnit zásobovací vozík (samodomo konstrukci, nebo prvorepublikový traťovácký vlek...).
Váha by měla, či spíše musí být pod střechou. Není to váha co váží celý vůz najednou, ale zváží každé kolo zvlášť! Vypadá to jako hromada mechanických decimálek nesoucí koleje s vagonem.
Myšpulín: ano, chce to přidat tuhle černou spojku:
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)