Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
lajblt píše:Ahoj Michale, při testování každého návrhu bych postupoval asi takhle:
Návrh potřebuje vždy aspoň 2 koleje takové délky, aby se na každou z nich dal odstavit vlak požadované délky (dále "předávací kolejiště"). Koleje můžou být i 3, ale pak to není tak zajímavé při posunu.Hned vysvětlím proč.
Má úvaha se odvíjí od toho, že na začátku na panel přijede manipulák. Ten musí někde zastavit, takže obsadí první kolej předávacího kolejiště. Po druhé koleji pak objede lokomotiva soupravu.
lajblt píše:Ovšem tím to teprve začíná. Protože předtím, než rozveze vozy na určené koleje, musí odtamtud také stáhnout vozy, které tam přivezla "v minulém kole". Tudíž nejdřív stahuje vozy. Ale protože na první ze dvou kolejí stojí vozy, které přivezla s sebou, musí být kolejiště navržené tak, aby na druhou kolej vozy vždycky sunula před sebou. Až složí nový vlak, může začít rozvážet vozy, které přivezla. Ovšem zase tak, aby se na některé kusé koleji "nezazdila".
Myšpulín píše:Jen taková malá technická. Pokud chceš používat dvě loko, posunovací a "traťovou", pak bys měl mít předávací kolejiště o třech kolejích...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků