Barbucha píše:Nevím jak kdo, ale já v -20°C a +80°C radši sedím doma na zadku, natož abych přenášel nějaký moduly. Vy profesionální modeláři jste blázni

.
Zkusil sis někdy změřit teplotu v autě, když ho necháš někde chvíli stát?
Vozíme to v MAXÍKU v nákladním prostoru, kde se netopí (ale ani nechladí).
Do Krakova se jezdí v Prosinci a posledně tam bylo opravdu -20 °C.
Když jsme loni jeli do Hluku, tak v autě bylo kolem +60 °C a to bylo v Říjnu. Letos se do hluku jede o měsíc dříve.
Pro tvou informaci z pražské burzy jsem si PUR odlitek Baiky dovezl do Ostrava pokroucený teplem.
ČD nám sice přistavily klimatizovaný vůz. Okna nešly otevřít, aby někdo nenarušil chování klimatiky, ale klima z nějakého důvodu byla mimo provoz.
Né, že by se někdo alespoň omluvil! Škoda jen za 300,-Kč.
Doma jsem to zkoušel vyrovnat. Ve vodě o 60-ti °C to ani nezměklo, natož aby se to pohlo.
Otázka za 100 bodů: Kolik bylo stupňů ve vagónu?
H0 III-IV. Dokonalost je sen!