TheSarpe009 píše:mlha píše:Rady kolegů v tomto tématu mě připadají jako zbytečné,kolega TheSarpe009 má svou představu a nehodlá ji opustit
Tak jak tu bylo zmíněno, takovýchto kolejišť moc není. Každý návrh co tu dám je špatně, i ty co jsou +- podle skutečnosti. Když si vezmu předlohu tady z fóra, tak je to taky zkritizované. Tak já nevím. Opravdu mi něco uniká!
když to vezmu podle toho jak to vidím já, tak se není čemu divit že kritika bují ... ale kritika není jen o tom že vše je špatné ... kritika je o tom aby sme se z ní poučili, mohli daný návrh upravovat k nějaké rozumné provozuschopné podobě, k nějakým kompromisům které jsou přijatelné i pro nás, s ohledem na to aby to nebylo zbytečně přeplácané, aby to mělo nějaký provozní snmysl ... a je úplně jedno jestli budeš ztvárňovat dnešní hlavně osobní dopravu kterou znáš, nebo starší epochy, které tvoří i lidi kolem 40-60 let, a ač ji nezažili na vlastní kůži dokázala je okouzlit

není důležitá epocha, není důležitá naprostá podoba realitě, ale je důležité aby to mělo nějaký smysl který nás neomrzí a dokáže nás těšit
ale když téměř za každou kritikou přijdeš s úplně jiným návrhem, úplně jiným propletencem, na který i v daném modelovém měřítku máš málo místa aby to vypadalo trochu realisticky
pokud kritiku použiješ k tomu aby jsi svůj návrh podle ní poupravil, dopracuješ se výsledku rozhodně dřív
podle mě návrhů na nichž se dá zakládat návrh tu padlo dost, a pokud nelpíš na nějaké reálné předloze, tak se dá zkombinovat něco mezi Masaričkou a Denisovým nádražím (Těšnov, dnes už neexistujícím koncovým osobním nádražím s navazujícím nákladním nádražím), pokud chceš víc dvoukolejných tratí dají se do toho koncového zaústit při vhodném složení zhlaví, prostě vytvořit nějakou smyšlenou stanici která bude mít svůj smysl, a pokud nebudeš chtít provozovat nákladní dopravu, dá se rádoby nákladní nádraží použít i jako odstavné nádraží pro osobní soupravy či vagóny ...
musíme ale brát v potaz i to co na první pohled nevidíme ... koncové nádraží kde jsou zaústěné dvě dvoukolejky, z toho se dá prědpokládat že se na něm může střídat tak 10 a víc vlakových souprav (kdyby se střídali jen 4 vypadalo by to blbě, i když na dnes na masaryčce se taky střídají skoro jen elefanti), ktaré pak musí mít prostor ve skrytém nádraží, nebo částečně na odstavném nádraží ... pokud tam bude nějaký nákladní provoz, tak je třeba myslet i na něj, takže se dá říci že ve skryté části bude skoro další obdoba toho viditelného a dost možná i větší
jinak třeba jedna možnost jak jeden z tvých nárhů na podkladu kritiky zkusit poupravit, nevím jak to vyjde rozměrově to jsem příliš neřešil, koncové nádraží tak trochu něco mezi Masarikovým a bývalým Denisovým nádražím (Těšnov), upravené pro dvě dvoukolejné trati pro osobní dopravu, lokomotivní depo zaůstěné zhruba mezi tratě ale asi by se dalo trochu poupravit aby míň narušovalo provoz na trati, nahoře co jsi měl překladičtě může být odstavné nádraží či depoči dílny pro jejich údžbu osobní soupravy, vlevo od koncové stanice třeba nakládka poštovních vozů (i když ty se dnes už u osobní dopravy taky moc nenosí)spodní dvoukolejka mizí v tunelu, u ní je čárkovaně naznačena možnost pro odvedení nákladní dopravy na jiné nádraží, aby to nebylo celé jen o osobní dopravě ale mohl někde aspoň občas projet nějaký ten nákladní vlak, horní trať vede kolem odstavného nádraží tak, aby provoz na něm nemusel zasahovat do její průjezdnosti, za ním trať provedeš nějakým terénem s mosty tunely podobně jak jsi navrhoval jinde ... nejsem odborník pře železnici, takže neručím že zhlaví bude tak jak by mělo být, depo správně napojené atd. je to jen návrh, dělal jsem to tak aby se z obou dvokolejek dalo dostat na jakoukoliv kolej (i když to je v reálu nepotřebné, stačí společné jen některé), ale mohlo by se to zjednodušit, čímž by se mohli prodkoužit i samotné délky koleji ...
