Dospěl jsem k finální verzi. Alespoň pro tuto chvíli

dál už nebude tolik času.
Tímto děkuji Vlastovi Muchovi za cenné rady a ochotu mi pomoci a nasměrovat mne správným směrem.Poslední změny-předělaná lokálková část, přibyla zde kolej údržby, sklad se vrátil k VB, vyrostla zde malá sklárna, kusá vlevo z angličana se stala předávací kolejí a je prodloužena, na širé tratí lokálky se objevila ještě mininakládka štěrku(písku).
Kolejiště dostalo pracovní název Habartov-Pomezí(koncová stanice), zastávka na lokálce v oblouku za mostem je zatím no name.
Jsme někde v 60-70.letech v podhůří našich severních pohraničních hor. Habartov je malé město, žijící hlavně z průmyslu. Z toho je zde ztvárněna výroba skla v místní fabrice. U fabriky je ještě kusá kolej, od areálu oddělena plotem a byla by to taková drobná nakládka např.stav. materiálu. Místní by si třeba odsud mohli odvážet odštěpky na otop. Vše ostatní se sem musí navážet včetně piva

, uhlí a spotřebního zboží pro místní a Pomezáky. Město leží mimo kolejiště, u nádraží jen jen hotel s čtyřkovou hospodou a pár baráků-ubytovny pro zaměstance dráhy a sklárny. Před hotelem je zastávka busu. Sklad je u té hlavní větve(hlavně kvůli místu), slouží ještě k nějaké menší překládce nebo by se přes něj nakládají vagony zbožím z nějaké místní další továrny(mimo kolejiště), které sem vozí nákladní auta. Třeba z nějaké textilky a toto zboží by odjíždělo rovnou zase do "civilazace" do SN.
V koncové stanici se loží dřevo, palivové a podřadné do sklárny na zátop a výrobu beden, kvalitní na nábytek se předává v ložených klanicových vozech zase na hlavní trať v mezilehlé a pokračuje pryč(SN) jakože do nábytkářské firmy. Opačně by předáváním z hlavní na lokálku bylo vyřešno zásobování nejen uhlím celé této malé oblasti. Hlavní co odsud odjíží je sklo a to i k našim německým sousedům.
Z osobní dopravy hlavní větví projíždí osobní vlaky, sem tam i mezinárodní spoj, v lokálkové části jsou přípoje(motory) do koncové stanice.
V koncové st. Pomezí je ještě kusá nad šturcem u VB, slouží jako vykládka zboží pro místní lidičky. Může se zde složit i uhlí.
Myslím, že provozně až, až.
Před výtopnou v Habartově ještě nějaká šopa s uhlím a vodní jeřáb s jámou. V té hlavní větvi bych nechal jen jeden dva vodní jeřáby a mohlo by to mít svoji vlastní vodárnu.
Nejsem spisovatel, ale tak nějak si to představuji. SN zůstává zatím stejné-jedna smyčka se 4 kolejemi a 2 kusými. Je možno ještě rozšířit, případně upravit. Do stavby ještě daleko.
Objekty ve WT pro N jsou bída, takže dále už budu pokračovat v TRS.
Díky za spolupráci. D.
HO(N),DCC,ep.II.-III.