Novinky H0 2014

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Stanin » stř 15 led, 2014 8:41 am

Dosa píše:Doufám, že se to netýká i leptů :D Mám totiž pocit, že se k nim po dvou letech zase vrátím. To bude zase smradu a popálený prsty a nadávání.. :roll:

To mi povídej. Dokončuju hrubou stavbu Karkule a včera mi z kleští vypadly schůdky na kapotu.No hledal jsem je asi hodinu a nenašel. Jinak lepty jsou fajn, když ti pod rukama vzniká nová mašina.

230.106 píše:4) taurus s Railjetem v té brr!!! unavené modré - kolik lidí to koupí??? Strašná cena za kompletní soupravu, pouze pro příznivce "moderních sraček", navíc ty barvy, které jsou strašné i ve skutečnosti... hmmm, propadák!!! (---)

Vystydni. Stačí napsat, že se ti to nelíbí. Já mám z toho setu radost. Sice dělám přelom 90. let, ale už pár (doslova) mašin v najbrtu doma mám.
Stanin
 
Příspěvky: 565
Registrován: ned 16 čer, 2013 8:48 pm
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod radeksindy » stř 15 led, 2014 8:46 am

Myslíš tím BR 13 DRG?

Pardon, míněna byla pochopitelně řada 36.4 DRG.
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod E27 » stř 15 led, 2014 9:04 am

forex píše:
alik píše:Roco jednoznačně svou politikou do budoucna cílí na movitější klienty, a to nejen zdražením, ale i nárokem svých modelů na velmi kvalitní kolejiště. Za povšimnutí stojí to, že většina nových modelů se již bude vyrábět s nižšími okolky, tudíž nebudou spolehlivě provozovatelné na horším kolejivu a paradoxně ani na kolejivu firem Roco (Geoline) a FLM profi (viz hrboun).


Kde si vzal tu informaci o nizsich okolcich?


Sám som to postrehol v rámci nových noriem NEM.... Takže niečo na tom pravdy bude...
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod A2C » stř 15 led, 2014 9:05 am

alik píše:...ale i nárokem svých modelů na velmi kvalitní kolejiště. Za povšimnutí stojí to, že většina nových modelů se již bude vyrábět s nižšími okolky, tudíž nebudou spolehlivě provozovatelné na horším kolejivu...


S týmto by som nesúhlasil, sám prevádzkujem pár mašín s RP25 konkrétne Alco S2 (Atlas), DF4B (Bachmann) T478.1 (Atlas pojazd) na kolajive Fleischmann Profi-Gleis, dokonca aj na tom starom vlakodrome čo som rozobral, a žiadne vykoľajenia sa nekonaly, takže tohto by som sa neobával skôr to vítam,
Samozrejme s tým vlakom sa nedá jazdiť ako s TGV ale pokiaľ sa ide modelovou rýchlosťou žiadny problém nenastáva ani na starom profilovom koľajive naviac príšerne položenom.
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Jezevec Pepa » stř 15 led, 2014 9:05 am

230.106 píše:ad: Novinky Roco...
Obchodní strategii Roco poněkud nechápu, asi to úspěšně dotáhnou opět do nějakého vyhroceného stavu... Koneckonců, to už tu jednou bylo... Co se týká novinek 2014, shrňme to asi takto...

1) čmelák dražší než trh žádá a poněkud později než slušnej konkurenční výrobek... Uvidíme, zda bude kvalita evropská či asijská...
2) sergej celočervený nadchne pouze příznivce epochy 70.let
3) zamračená se žlutým proužkem 30cm.... snad jediná pozitivní zpráva (+)
4) taurus s Railjetem v té brr!!! unavené modré - kolik lidí to koupí??? Strašná cena za kompletní soupravu, pouze pro příznivce "moderních sraček", navíc ty barvy, které jsou strašné i ve skutečnosti... hmmm, propadák!!! (---)
5) snad ty 2 uhláky Es (s ploš. a budkou), obávám se však, že zase stejná epocha jak ta minulá předražená trojice... chybí tytéž z doby spíš posledního období provozu, čili s označením Es (Vte), nikoli Es/Vte...
6) novinky Tadgns DB ex DR a dlouhý jímkový kotel VTG DB na prášky - to by snad mohlo českého modeláře zaujmout, cena za jeden vůz se však opatrně přibližuje ceně lokomotivy...
7) řada 380 ČD - totéž co položka č.4, snad s tím rozdílem, že kdo to chtěl, jistě ji má již od Techimage a sotva koupí ještě jednu...


Já bych to tak kriticky neviděl

Ceny jsou skutečně letos vyšší, ale jak bylo psáno i ja si vyberu jen to co se mi hodí. A hlavně mne letos udělali radost, že si ?letos? budu moc rozšířit svou sbírku "moderních sraček", které sice jsou v barvách Najbrtu, ale designem od OBB
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... &position=.

Ještě počkám na novinky Jagendorfer (pak případně, kdyby bylo mezi čím, mohu porovnám cenu a koupím RJ co mi budou víc vyhovovat cena/kvalita).

A lokomotivu 380 zatím nemám a jestli jí Roco udělá tak jí mít budu. Ta cena je srovnatelná s Techimage, a dovolím si říc, že kvalita u ROCO se bude doporučené ceně blížit.
Naoplátku modely 1/2/3 přenechám jiným modelářům, kterým udělají větší radost.

Zatracovat čmeláka ROCO, který stále není ani v prodeji a srovnávat cenově tento model s polo-hobby mašinou, i když tedy s velmi zdařilou a pěknou, není asi na místě. Cena u ROCO odpovída běžným cenám obdobných modelů stejné kvality.
Je nutné srovnávat ceny v kategorii Classic z Rocem. A moc dobře víme, co chtějí letos za modrého bastarda, lipenku apd. Jsou obchody kde již nabízejí dokonce i předešlého Bastarda za tuto vysokou cenu!!

Ještě nejsou novinky od ACME, takže uvidíme jaká bude cena a jestli letos něco zajímavého přinesou.

Takže přeju modelářům ať ROCO udělá konečně modely včas a ze 100% povrchovou úpravou.
Jezevec Pepa
 
Příspěvky: 171
Registrován: pát 21 kvě, 2010 12:03 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Zx1974 » stř 15 led, 2014 9:17 am

FloP píše:... a udivující je bod 2. modely skladové a tudíž již vyrobené byly "lusknutím prstu" přeceněny a zdraženy o stovky korun... to je čistý "podraz" od Modelleisenbahn Holding GmbH nebo se snad mýlím :?: ...........

Ale tohle dělají všechny firmy nejenom modelářské. Ještě jsem neviděl firmu, která by měla dva ceníky jeden na nové výrobky a druhý na již vyrobené, vždy se od data platnosti ceníku vše přecení bez ohledu na skladové zásoby.
Zx1974
 
Příspěvky: 382
Registrován: úte 17 říj, 2006 10:01 am
Bydliště: Písek

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod alik » stř 15 led, 2014 9:42 am

forex píše:
alik píše:Roco jednoznačně svou politikou do budoucna cílí na movitější klienty, a to nejen zdražením, ale i nárokem svých modelů na velmi kvalitní kolejiště. Za povšimnutí stojí to, že většina nových modelů se již bude vyrábět s nižšími okolky, tudíž nebudou spolehlivě provozovatelné na horším kolejivu a paradoxně ani na kolejivu firem Roco (Geoline) a FLM profi (viz hrboun).


Kde si vzal tu informaci o nizsich okolcich?


To je ta větička v němčině: „feine Radsätze mit niedrige Spurkränzen“, je skoro u všech nových modelů.
alik
 
Příspěvky: 81
Registrován: pon 27 srp, 2012 5:02 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Michal Dalecký » stř 15 led, 2014 10:01 am

Přišly švýcarky Re6/6 (zelené) a set dvou Re420 a Re620 (cargo) a všechny mají nízké okolky. Tak na tom asi něco bude. Tyto modely již ROCO kdysi dělalo a toto jsou rekonstruovane verze s PluX22.

Obrázek
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod 230.106 » stř 15 led, 2014 10:14 am

TTmili:

Co vlastně chci? myšleno od Roca...

1) kvalitu evropskou, nikoli asijskou - když si něco objednám, aby na tom nic nechybělo, nebylo ulomené, popiplané lepidlem či nesprávně sestavené, též kvalita nástřiku, viz. např.problémy se zamračenými, sergejem...
2) speciálně u Roca aby model svým provedením odpovídal obrázku v katalogu, čili aby se nestalo, že je model inzerován v jiné epoše než skutečně je (skrze popisy), též obecně typ vozu v katalogu totožný s modelem. U Roca je typické, že model se nemusí shodovat s provedením a typem vozidla zobrazeném v katalogu! To u jiných značek (Maerklín, Trix, A.C.M.E., L.S.modells, R.E.E., Tillig, Piko ... ) nepřichází v úvahu.

Pak si může výrobce modely přiměřeně zdražit, neboť též splňuje jakási kritéria kvality a záruky. Ale promiňte, pokud si něco objednám a pak mi přijde jen něco podobného, v detailech se naprosto lišícího a v kvalitě neodpovídající, přijde mi to zoufalé.

ad. sergej, Vte:
Jistě, celočerv.provedení ve IV.ep. má samozřejmě cenu pro vyznavače této epochy. Co je však třeba k zamyšlení, proč není žádný model lok. nátěrově ze IV.epochy (varianta s 30cm žl.proužky na čelech) v provedení s novým označením (přelom epoch trvající téměř celé desetiletí) ?
Taktéž třeba vozy Vte po roce 1982 dostaly označení Es (Vte), se kterým v případě těch staršího provedení i dojezdily o deset let později. Ale modely zobrazují stav pouze v období 1966 - 1982, v případě provedení Vagónka Česká Lípa pouze stav po vyrobení pouze první série vozů... Proč máme rychlíkáče typu Y v provedení Aa, Ba ..., nikoli v provedení po roce 1982 Am, Bm... ? Proč máme zelenobílého brejlovce T478.3, ale nikoli však zelenobílého 750, 753, 754, zamračenou v pův.nátěru T478.1, ale není 749 či 751atd.,atd.??? To mi tu nějak chybí!

ad. Railjet v najbrtu:
Osobně by mne zajímalo, kolik kousků se vyrobí (a prodá)...?
Jistě, není to tak složité přivést na trh pouze novou bar.variantu Railjetu, navíc v době, kdy se teprve vrací náklady vložené do vývoje modelu...
Posuďme však, nadchne takový model (při té ceně a délce provozované to soupravy na domácím kolejišti) nějaké ohromující množství modelářů? O nudných tristních zbarveních součaného ČD toho už bylo napsáno jinde taky dost... Kam se proboha poděl vkus...

Ještě k Raijetu obecně...

Lidem se pořád podsouvá myšlenka, že je to jako něco superkvalitního, opak je pravdou!!! Absence kupé, úzká nepohodlná tvrdá vysoká sedadla blízko sebe (4 místo 3 na šířku vozu), nedostatek místa na nohy, osobního prostoru obecně, tenké tvrdé naprosto otřesné opěrky na ruce, přes sedadlo před Vámi nepřehledný výhled bez dostatku volného prostoru, neustálé obtěžování courajícími lidmi, nástup a výstup davu doprovázený ohrožováním hlavy sedícího v uličce zavazedly motajících se lidí, dále obtěžování hovorem, poslechem hudby, světlem zářivek co nejdou vypnout bez poškození vykopnutím..., nedostatek prostoru pro osobní zavazadla, v případě "štěstí" nálepka "Railjet" přes okno či okenní sloupek, jízda pozpátku jako na pouťové atrakci Lochness... Osobně nejhorší vozidlo, co se po "revoluci" kdy v Evropě vyrobilo, bohužel lidem se něco vnucuje tak dlouho, až tomu Ti lidé sami věří, no nejen Češi jsou národem ovčím...


ad: 380:
Vrátí se náklady vražené do vývoje tohoto modelu? U 380 zatím 1-2 provedení ČD (beru i nálepku D1 express). Asi si slibují, že až bude v provedení DB, tak to němečtí modeláři zhodnotí... Jinak by to byl asi propadák...

alik:

Kam se to řítíme? Železniční modely bývaly hračkou pro děti, postupně se z nich stala hračka jen pro bohaté tatínky... Ano, cesta za vyšší kvalitou je jistě správná, ovšem kopírovat všechny chyby dnešního bezohledného (kapitalistického)světa založeného jen na penězích mi přijde smutné... Všechno nám tu diktují jen Ti bohatí a pro ostatní (čili většinu) zbývá jen buď závidět, nebo to nevydržet a sebrat peníze z rodinné pokladničky a na úkor jiného si udělat kouska radosti... Bohužel, líp už bylo... Tohle jsme chtěli?
Naposledy upravil 230.106 dne stř 15 led, 2014 11:42 am, celkově upraveno 3
230.106
 
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 28 úno, 2013 10:27 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod Rudolf » stř 15 led, 2014 4:42 pm

Držte se zde prosím tématu "Novinky H0"

Admin

P.S.: příspěvky na téma "Ceny modelů" jsou přesunuty zde viewtopic.php?f=28&t=8143
Uživatelský avatar
Rudolf
 
Příspěvky: 969
Registrován: ned 08 říj, 2006 11:10 am
Bydliště: Strakonice

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod mnitka » stř 15 led, 2014 4:48 pm

Dovolím si vrátit se zpět k tématu modelů, potažmo zdražení ... .
Ač se do podobných diskuzí moc nezapojuji za sebe musím říc, že modely značky ROCO posledním zdražením dosáhly pro mě psychologické cenové hladiny. Tedy poměr kvality a ceny je pro mě nepřiměřený. Sám jsem velmi zvědav jaké novinky a to hlavně cenové přinesou jiní výrobci.

Už léta raději koupím model napříkad od REE MODELES než neustále se opakující ROCO výlisky jen v jiných barevných variantách. A je to právě Francie, Itálie nebo země BENELUXU kde vznikly nové značky vyrábějící modely podle lokálních předloh v u ROCO nevídané kvalitě (nákladní vozy). Takže, doufám i u nás v odklon nakupujících o ROCO a razantnější nástup českých dravců.

Proč například ještě nejsou v HO k dispozici kvaltní modely poválečných nákladních vozů Ztr, Vtr, Vtdr, Ptdr a ostatních vycházejících z jednoho pojezdu :?:
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1225
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod NSU » stř 15 led, 2014 5:27 pm

Stanin píše:
NSU píše:Tak na kdy tipujete tu 380? 2016? 2017?

Spěcháš na ni?

Jinak cenu 380 tipuju na 6 - 7 tis. v analogu.



Nespěchám, nelíbí se mi. Jen mi přijde směšné když oznámí model, který pak přijde na trh za 3 roky. Viz. Bardotka. Už ani nevím kdy oznámili Čmeláka.. Myslím že Rocu šéfují idioti.
NSU
 
Příspěvky: 19
Registrován: pát 15 lis, 2013 9:17 am

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod F. Placheta » stř 15 led, 2014 7:44 pm

230.106 píše: Všechno nám tu diktují jen Ti bohatí a pro ostatní (čili většinu) zbývá jen buď závidět, nebo to nevydržet a sebrat peníze z rodinné pokladničky a na úkor jiného si udělat kouska radosti... Bohužel, líp už bylo... Tohle jsme chtěli?


Za bohatého se nepovažuji a nemám pocit, že bych já někomu nebo někdo mně něco diktoval. Naopak, jeden diktát tu nedávno byl, a sice diktát dělnické třídy. Neměnil bych.
Ano, závidět. Tj zachovat se hezky česky. A nebo s tím aktivně něco udělat? :-)
Lépe nebylo, není, ani nebude. Je stále stějně. Je tak, jak si to uděláme ;-)
Ano, já a stále doufám, že i většina ostatních jsme to tak chtěli :-)

Adminovi se omlouvám za brutální offtopic, ale tady to české stěžování, pesimismus a nihilismus mě vždycky zvedne ze židle.
HO - Digital - CSD IV

www.kolejiste.wbs.cz
Uživatelský avatar
F. Placheta
 
Příspěvky: 298
Registrován: ned 21 led, 2007 8:04 am
Bydliště: Brno

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod radeksindy » stř 15 led, 2014 8:45 pm

Proč například ještě nejsou v HO k dispozici kvaltní modely poválečných nákladních vozů Ztr, Vtr, Vtdr, Ptdr a ostatních vycházejících z jednoho pojezdu

Protože zisk z vozů (speciálně nákladních) není závratný a u mnoha typů bývá dokonce záporný. A bohužel i u německých předloh. Do toho by musel jít lokální výrobce, velký výrobce do čistě československé konstrukce jen tak nepůjde. V našich končinách to narazí na pojem "kvalitní modely". Měl jsem včera v ruce Bai od Šikulů, ten stojí v přepočtu necelých 60Eur. V říjnu na Modellbaumesse Wien jsem zase viděl BC4ü-35 & spol. od Fleischmanna jejichž doporučená cena je 54,90Eur. I když vůz od Šikulů bezpochyby dobrý je, ale do té běžné kvality mu ještě chybí.
radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: Novinky H0 2014

Příspěvekod miroslav lengyel » stř 15 led, 2014 9:01 pm

H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků