forex píše:Zsá se mi to,nebo to Piko versus Roco ma kazde jine tvary, hlavne predek mi prijde u Piko vice zkoseny?
...ta moje je řada 221, čili další serie V200, myslím, že byla označována jako V200.1. Klasickou V200 Roco dělá také, moentálně i skladem za 129Eur...
martin tichý píše:Že by mně ta od ROCO přišla nějak lepší..??, PIKO se pomáálu stává nebo už se spíš stalo ostatním plnohodnotnou konkurencí, skoro mám obavu, zda ROCO skutečně s tím čmelákem přijde na trh, jejich cena se s cenou za PIKO nedá srovnávat, bude-li ten nejpodstatnější rozdíl jen v tom, že ROCO bude mít opravdové pneuhadice a šroubovku, nejsem si jist, zda to za těch skoro 2500kč bude vláčkařům stačit.., uvidíme..
...byť Piku fandím už delší dobu, ROCO je v tomto případě opravdu lepší. Tenhle model vyniká i nad ostatní produkcí ROCO, a to i v tom, v čem ROCO tradičně exceluje, a to v pojezdech. Tišší pojezd od Roco neznám... A co se týká Čmeláka, tak plusem bude opět pojezd (pokud se ROCO bude držet svých standardů). Pohon všech dvojkolí a kovové převodovky. A pokud v pojezdu budou vycházet ze Sergeje, tak by mohl být i velmi tichý.
A je tady ještě jedna věc - záleží na tom, jakou verzi čmeláka PIKO zvolí. Jestli se bude orientovat více na ruský trh (a podle posledních zpráv to vypadá že ano - ruský čmelák bude na trhu první), tak je jistá pravděpodobnost, že to bude stroj z vyšších serií, který už s našimi čmeláky nemá moc společného - prolisy na kabině, zkosené rohy kapot, atd. Z něj by se dal udělat akorát nějaký vlečkový. Naproti tomu ROCO, aspoň podle představeného 3D modelu, bude dělat opravdu echt "českého" (resp. slovenského
