
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
milan ferdián píše:Tak mi znehodnotit plánek![]()
tomas-biza píše:Milane, je to skoro rok co do toho koukám a né to přijít, přijde mi, že čím menší prostor, tím lepší realizace![]()
_pavel_ píše:Vzpoměl jsem si na jeden dávnější plánek. Koncové nádraží je taky cca metr v hloubce a je to H0, ale je k němu přístup s dvou stran. Nevím jestli tomas-biza má možnost kolejiště udělat do tvaru U, ale jako inspirace na ospalou lokáku to může být. viewtopic.php?f=1&t=3802&hilit=Sv%C4%9Btl%C3%A1+Hora&start=15
milan ferdián píše:Jen počkej,až to uvidí peklo24
Morris Zapp píše:Pěkné. Kolejiště dává smysl. Můžu pár dotazů?
- kolik se má na provozu účastnit lidí?
- k čemu jsou ty opačně orientované šturcíky u těch vleček? Jenom odvraty? Na lokálce luxus...
- nemá to nácestné nádraží příliš moc kolejí? To, co tam je, vyhovuje pro křižování dvou osobáků za současného pobytu manipuláku; bude tam tak silný provoz?
- koncové nádraží by si možná zasloužilo víc vleček: aby mohl manipulák jezdit často a nemusel přitom odvážet už ty vozy, které minule přivezl...
- možná by stálo za úvahu provoz nějak zákeřně zkomplikovat, aby cesta ze skryťáku do konce trvala déle. Co třeba úvrať? Nebo úsek s příliš vysokým stoupáním, kde musí být lok vždy na nejnižším místě vlaku?
_pavel_ píše:Pokud budeš předělávat nádraží, tak obě. To spodní by opravdu stačilo tříkolejné a to koncové by bylo možná lepší, kdyby budovy byly na opačné straně . Dále od diváka nebo obsluhy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků