Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod E27 » ned 22 zář, 2013 6:12 pm

Vráťme sa k T448 Holcim.

Jediná vec, čo ma troška štve je fakt, že výrobca si nedal tú námahu a na prednej časti bočnice rámu ostal kryt aj na fatk, že stroj ho nemá. To je troška chyba a opravte ma, keď sa mýlim.

Obrázek

Obrázek

Niekto môže povedať, že na foto je kastlík bez krytu, ale zvyčajne tam u priemyslovkách nebol vôbec alebo keď bol, tak zvyčajne chýbal...
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » pon 23 zář, 2013 3:55 am

vrbav píše:ROCO to má správne...


...ani ROCO to nemá správně, ta "rovina" před oknama je skloněná moc dolů, hlavně v oblasti "nosu" (MTB ji má zas skloněnou málo a to zas hlavně na krajích).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod George V. » pon 23 zář, 2013 4:45 am

U T448 je problém, že se vyráběly v X seriích a průběžně probíhaly konstrukční změny (třeba první serie měly rám oplechovaný stejně jako pozdější T466.2), takže je pak problém se trefit do jedné konkrétní mašiny, když mám jednu formu na rám. Kdybych šel do výroby modelu T466.2/T448 já, tak bych udělal jeden jediný univerzální neoplechovaný rám a oplechování pak operativně řešil třeba leptem, nebo výliskem (dal by se pak třeba podchytit i správný počet prolisů na rámu). Samozřejmě je to pak i o vyšších nákladech na výrobu :evil: .
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod alf » pon 23 zář, 2013 3:26 pm

Čtyři tisícovky a kousek není málo(i když zde na fóru jak pro koho..) :) ale já nebudu "kriticky koukat a pozorovat nedostatky" ve skříni ale chci model na jízdu..I když se vám to možná bude zdát divné, měl jsem 742 ale i třeba 749-751 v ruce v originálu a když se objevily modely ani jsem si nepovšiml že ty tolik diskutovaná prsa jsou asi trochu jinak..Stejně tak tvar kabiny 742 jsem začal zkoumat až po zdejší kritice..ok ,je trochu jinak.Ale lept který je přesný kvůli tomu kupovat nebudu, neumím to a nemám hlavně čas,nehledě na další náklady pojezd ,lak atd..Mně třeba píchl do očí příliš velký(?) znak ČKD a otvor v pluhu pro spřáhlo..Takže byť je to na hraně mojí oblíbené epochy,ještě si ho koupím..Nic ve zlém proti jiným byť pravdivým připomínkám,prostě to je můj názor 8)
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod mikerichter » pon 23 zář, 2013 4:30 pm

Já se tu tomu naříkání majitelů modelů jen směju. Už od prvních modelů MTB se ví, že co model, to spousta brutálních tvarových chyb a kvalita úpravy také nevalná, tak když už ty chyby překousnete a ty paskvily nakoupíte, tak tu pak jak hloupí lidé nefňukejte. Ještě nikdy jsem neviděl firmu, která by naprosto suverénně odbývala svou práci a ještě se urážlivě obracela na zákazníky prostřednictvím internetu (hýkající oslové atd.). V jakémkoliv jiném odvětví by to znamenalo krach firmy, ale v železničním modelářství je skryt unikát. Když vidím vaše nároky a snahu dostat to "nejlepší", ještě více chápu, proč mají ostatní lidé železniční modeláře za podivíny a věčné děti.
mikerichter
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 23 led, 2013 4:10 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod E27 » pon 23 zář, 2013 4:42 pm

Aj máš pravdu aj nemáš. Čo sa týka jazdných vlastností, tak môžem povedať svoje. Samozrejme ten model doma ešte nemám, čaká na mňa Holcimka, ale ľudia, čo k tomu môžu povedať svoje, tak k veci svoje povedali. Zachovám anonymitu. Ale úprimne? keď má tento model nedostatky, neviem akou metódou je robený, je náchylný, tu Forex už vrátil viackrát model, tak by som sa globálne začala zamýšlať nad dvoma vecami. Či sa kvalitnejšie výrobky neexpedujú niekam mimo a tu ostávajú modely druhej triedy alebo pouvažovať nad cenou modelu, pretože Hobby model od PIKA je v niektorých veciach ďaleko lepší ako model, ktorý má chyby. A niektorý sa tu smejú nad PIKOM a jeho hobby prevedeniu, lenže si neviem predstaviť, aby rakúšan alebo nemec mal do ruky zobrať tento stroj. Was ist das? Dobre, dobre, čo je v dnešnej dobe dokonalé? V podstate nič, kto chce, model si kúpi a kto nie, tak nie...
Čo sa týka bočných krytov na ráme, dobre. Prvá a druhá séria mala kryt, ale model a skutočnosť? Keď už mám priemyslovku, kurňa, tak nech je vykuchaná ako priemyslovka. By ma zabilo, keby vyrobili modrý stroj a mal by kryty.
Uvidíme....
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Zx1974 » pon 23 zář, 2013 7:02 pm

Vzal jsem 740 od MTB a 742 z leptu od DK na profil projektor a mám odměřený sklon střechy a boku kabiny. Pokud má někdo přístup ke skutečné lokomotivě a mohl by toto odměřit, můžem porovnat jak moc se oba modely liší. S výkresy co jsou dostupné na netu to nemá smysl porovnávat. Za prvé mají malé rozlišení a za druhé to co nás zajímá tam není zakótované a ze strojírenských výkresů se nezakótované rozměry zásadně neodměřují.
Zx1974
 
Příspěvky: 382
Registrován: úte 17 říj, 2006 10:01 am
Bydliště: Písek

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod petrha » pon 23 zář, 2013 8:30 pm

mikerichter píše:Já se tu tomu naříkání majitelů modelů jen směju. Už od prvních modelů MTB se ví, že co model, to spousta brutálních tvarových chyb a kvalita úpravy také nevalná, tak když už ty chyby překousnete a ty paskvily nakoupíte, tak tu pak jak hloupí lidé nefňukejte. Ještě nikdy jsem neviděl firmu, která by naprosto suverénně odbývala svou práci a ještě se urážlivě obracela na zákazníky prostřednictvím internetu (hýkající oslové atd.). V jakémkoliv jiném odvětví by to znamenalo krach firmy, ale v železničním modelářství je skryt unikát. Když vidím vaše nároky a snahu dostat to "nejlepší", ještě více chápu, proč mají ostatní lidé železniční modeláře za podivíny a věčné děti.


Tak já toto komentovat nechci, ale docela rád a možná i většina zde bych chtěl vidět tvou vyrobenou T 466/742. Můžeš ji prosím tě nafotit a dát sem na forum včetně detailů?? Ať se zasmějeme a nebo smekneme. Díky
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod mikerichter » pon 23 zář, 2013 9:56 pm

petrha píše:
mikerichter píše:Já se tu tomu naříkání majitelů modelů jen směju. Už od prvních modelů MTB se ví, že co model, to spousta brutálních tvarových chyb a kvalita úpravy také nevalná, tak když už ty chyby překousnete a ty paskvily nakoupíte, tak tu pak jak hloupí lidé nefňukejte. Ještě nikdy jsem neviděl firmu, která by naprosto suverénně odbývala svou práci a ještě se urážlivě obracela na zákazníky prostřednictvím internetu (hýkající oslové atd.). V jakémkoliv jiném odvětví by to znamenalo krach firmy, ale v železničním modelářství je skryt unikát. Když vidím vaše nároky a snahu dostat to "nejlepší", ještě více chápu, proč mají ostatní lidé železniční modeláře za podivíny a věčné děti.


Tak já toto komentovat nechci, ale docela rád a možná i většina zde bych chtěl vidět tvou vyrobenou T 466/742. Můžeš ji prosím tě nafotit a dát sem na forum včetně detailů?? Ať se zasmějeme a nebo smekneme. Díky


Pochopil jsi, o čem píšu? Vůbec ne! Přečti si to ještě 3x a nepokládej mi takovéto stupidní dotazy.
mikerichter
 
Příspěvky: 53
Registrován: stř 23 led, 2013 4:10 pm

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod martin tichý » pon 23 zář, 2013 10:13 pm

Největší bijci za MTB se probudili.., čekal jsem, kdy to nastane a s čím vyrukujou.., bohužel ani oni nemohou vyzdvihnout nic než "jen" to, že model dobře jezdí, čemuž věřím a za což MTB opravdu pochvala!! (navzdory zde ojedinělému názoru, že model není vhodný na ježdění o "106", což jsem moc nepochopil), bohužel tím jsou u konce s dechem a nezbývá nic než konstatovat, že na kolejišti se při pohledu z jednoho metru slepé oči kocoura, či špatně tvarovaná kabina nepozná, tedy jdou a koupí a to není příliš výchovná taktika vůči výrobci., já si jdu za peníze připravené na kocoura koupit obě chystané ČSD ROCO zamračené, nechť mi český výrobce odpustí,..až kocour začne alespoň vidět (světla budou vypadat tak jak mají), RÁD MTB podpořím..
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod E27 » úte 24 zář, 2013 5:45 am

martin tichý píše:Největší bijci za MTB se probudili.., čekal jsem, kdy to nastane a s čím vyrukujou.., bohužel ani oni nemohou vyzdvihnout nic než "jen" to, že model dobře jezdí, čemuž věřím a za což MTB opravdu pochvala!! (navzdory zde ojedinělému názoru, že model není vhodný na ježdění o "106", což jsem moc nepochopil),

Myslel som tým, že pri dlhšom fungovaní začínajú vznikať anomálie na pojazde. Ten názor je jediný preto lebo zrejme sa ešte u nikoho anomália neobjavila a je to sem píšem preto, aby človek nebol prekvapený. Informácie mám z vyšších kruhov veľmi skúsených modelárov, ktorý si model kúpili a troška ho otestovali.
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod E27 » úte 24 zář, 2013 10:33 am

V texte píšem, že uvedený model si chcem zaopatriť aj ja, čo sa týka kvality pojazdu "ja" vychádzam z vážnej živej diskusie modelárov, dovolím si tvrdiť skúsených modelárov, čo majú na to svoj pohľad. Tak ako niekto nechodí na stránky K-reportu alebo stummiforum.de, tak niekto nechodí sem a keď sa má tlmočiť nejaká informácia, tak bohužiaľ cez tretiu osobu, čo som v tomto prípade ja.
V poriadku, ja som svoj názor povedal, MTB by sa malo zamyslieť nad sériou lokomotív rady T446/T448 do budúcna a tým pohľad mojich kamarátov a mňa v tejto diskusií končí. :wink:
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod Houmr » úte 24 zář, 2013 12:49 pm

No dnes jsem platil Kocoura, takže se těším až dojde domů. A pak uvidíme jestli :P nebo :evil:
"HO" - DCC - III - IV
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod jirkan » úte 24 zář, 2013 2:30 pm

Tak můj už je doma a nedalo mi to, a hned jsem ho vyzkoušel. Takže tady jsou první dojmy, i když předesílám, že jen po pár minutách provozu.
Hned na úvod bych rád uvedl, že i když výše zmiňované nedostatky model určitě má, v reálu a při provozu na kolejišti jsou podstatně méně patrné, než na fotografiích a troufnu si tvrdit, že naprostá většina zákazníků si jich nevšimne. Zejména to zúžení kabiny mi v reálu připadá nejaké menší či méně nápadné. (Opět opakuji, že tím nechci tvrdit, že je to tak, jak to má být, ale myslím, že to lze rozdýchat.)
Jízdní vlastnosti jsou až překvapivě dobré. Zatím jsem nestudoval nastavení CV v dekodéru, ale maximální rychlost je příjemně nízká a na první regulační stupeň se lokomotiva sune prakticky nepostřehnutelnou rychlostí, přitom ale plynule. Při rychlosti kolem modelových 10 km/h přejíždí spolehlivě všechny nástrahy mých výhybek i se zapnutým zvukem.
Když už jsme u zvuku, tak musím konstatovat, že oproti hektorovi došlo k podstatnému zlepšení jak co do kvality, tak i hlasitosti. I když předpokládám, že kritika se objeví, já jsem spokojen a celkem jsem přivítal, že výměna repráku nebude nutná.
Takže můj první dojem je - i přes drobné vady na kráse - velice příznivý.
jirkan
 
Příspěvky: 1076
Registrován: stř 16 bře, 2011 9:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Kocour T466.2/742 v H0 od MTB

Příspěvekod petrha » úte 24 zář, 2013 7:41 pm

mikerichter píše:
petrha píše:
mikerichter píše:Já se tu tomu naříkání majitelů modelů jen směju. Už od prvních modelů MTB se ví, že co model, to spousta brutálních tvarových chyb a kvalita úpravy také nevalná, tak když už ty chyby překousnete a ty paskvily nakoupíte, tak tu pak jak hloupí lidé nefňukejte. [color=#FF4000]Ještě nikdy jsem neviděl firmu, která by naprosto suverénně odbývala svou práci [/color]a ještě se urážlivě obracela na zákazníky prostřednictvím internetu (hýkající oslové atd.). V jakémkoliv jiném odvětví by to znamenalo krach firmy, ale v železničním modelářství je skryt unikát. Když vidím vaše nároky a snahu dostat to "nejlepší", ještě více chápu, proč mají ostatní lidé železniční modeláře za podivíny a věčné děti.


Tak já toto komentovat nechci, ale docela rád a možná i většina zde bych chtěl vidět tvou vyrobenou T 466/742. Můžeš ji prosím tě nafotit a dát sem na forum včetně detailů?? Ať se zasmějeme a nebo smekneme. Díky


Pochopil jsi, o čem píšu? Vůbec ne! Přečti si to ještě 3x a nepokládej mi takovéto stupidní dotazy.

nápodobně.
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: nebel a 3 návštevníků