Nové modely v budoucnu .... všeobecná diskuze ?!

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .....

Příspěvekod StrndaTrains » ned 08 zář, 2013 5:13 pm

Adam Buchal píše:
petrha píše: a v TT je zatím větší síla v kritice....
...Hlavně opět musím konstatovat, že jsem nikdy neslyšel o tom, že by se p.Báňa zhroutil, ale že se zhroutil p.T Kuehn kvůli jedné české firmě a musel být hospitalizován, je docela známá věc.


Co je zas tohle za kraviny ? :D Jako tím, že dělám TT jsem automaticky rýpal a nespokojený člověk ? A jako strýc Kuehn musel jít do nemocnice kvůli tomu, že mu někdo konkuruje ? ( ještě ne moc povedeným kouskem ). :D :D :D

ANO! Jsem naprosto nespokojený s výrobou brejlovců, protože mají o jeden prolis méně a průměr světel je asi o setinu milimetru jiný.... A abych nezapoměl, jeden z výrobců, má zábradlí odlitá.... (IRONIE, radši napíšu, než se tu do mě někdo obuje)
Já si musím vychválit ROCO, protože projede menší poloměry... Ale jinak jsem spokojen i s Kuehnem a to tak, že velice... (Ale ROCO je stejně lepší.) :lol:
MTB v této chvíli nevlastním, takže nemůžu posoudit kvalitu nyní vyráběných modelů...
Jinak nechápu, jak jsme se dostaly od dotazů na modely v budoucnu k několik let vyráběným brejlovcům a zdravotním problémům pana Kuhna...
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .....

Příspěvekod _pavel_ » ned 08 zář, 2013 6:14 pm

Pánové, nechte výrobce Brejlovců a jejich Brejlovce pěkně spinkat. Vlákno má jiný název.
_pavel_
 
Příspěvky: 220
Registrován: stř 05 čer, 2013 8:35 am
Bydliště: okres ostrava

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .....

Příspěvekod petrha » úte 10 zář, 2013 1:05 pm

Tomáš píše:Ano to máš sice pravdu, ale ruku na srdce, myslím, že tím to taky skončí. Víc než na Roco bych si spíš vsadil na to Piko. U Kuhena je to ve hvězdách. Tam to má ale pod palcem DS, takže těžko říct. V červencovém ŽM je psáno o modelu 714 v H0 a z článku je velmi zřetelné že Roco si vůbec nelámalo hlavu s nějakým správným označováním a s doplňky už vůbec ne.
Začátky ve výrobě jsou vždy složitou záležitostí a jen čas napoví, jak to bude dál. Na p.Báňovi mě pouze mrzí to, že razí myšlenku, že čeští modeláři v TT jsou "chudí" a nekoupí si model který překoná hranici 3,5tis. To přece nemůže vědět.


S tím souhlasím, vždyť Rubikon také prodává E-lok. mezi 4-6tis prodal jich dost na to že elektrifikovaných kolejišť je minimum a o přesnosti modelu tady radši ani mluvit nebudu. :!:
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .....

Příspěvekod petrha » stř 18 zář, 2013 8:23 am

Tomáš píše:Já osobně bych to tady tak nehrotil ,připadne mi, že už nedokážeme diskutovat o ničem jiným. Buďme rádi, že máme ty tři modely ať už jsou jakýkoliv a každý si vybere dle svého a dle své chuti. Nikdo nikoho netlačí a nikdo nic nikomu nenutí. Nelíbí se ti nekupuj. Co se nelíbí jednomu, může se líbit druhému.


No právě, kdyby byl jen jeden, tak by byla slabá kritika. Jako u zamráči, ale u té to teprve přijde, až vyleze ten dloooooouuuuuuuuuho očekávaný Kuehn :mrgreen:
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod martin tichý » pát 29 lis, 2013 1:37 pm

..jakési překvapení od Kuehna, pro ty, co nahlídli do posledního čísla TT kurier, v příspěvku řeší něco o tom, zda má smysl, aby dva výrobci vyráběli jeden typ lokomotivy, neb s tímto zrovinka přišlo na trh PIKO za cca stejné peníze..,kuehn se zdá bude mít opravdová madla oproti výlisku, té od PIKO zase svítí červená světla.., pro české modeláře, které zajímají jenom brejlovci a zamračené asi žádná díra do světa.., termín dodání kuehnovky prý 1. kvartál 2014 :D :D :D
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod StrndaTrains » pát 29 lis, 2013 2:17 pm

To jsou pořád samé lokomotivy, ale že by někdo udělal M240 nebo 854 s 054 to né... :cry: :cry:
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod _pavel_ » pát 29 lis, 2013 4:59 pm

StrndaTrains píše:To jsou pořád samé lokomotivy, ale že by někdo udělal M240 nebo 854 s 054 to né... :cry: :cry:


Máš pravdu předsedo :lol: :lol: Ale vážně. Motorák III/IV epochy ( mimo M152 ) to by bral všemi deseti. Ta M240 akorát. Ani malé a ani velké.
_pavel_
 
Příspěvky: 220
Registrován: stř 05 čer, 2013 8:35 am
Bydliště: okres ostrava

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod StrndaTrains » pát 29 lis, 2013 6:18 pm

Takový M240 s Balm by byl perfektní marketingový tah. Třeba takové MTB, by na tom určitě vydělalo.
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod Adam96 » sob 30 lis, 2013 8:42 pm

StrndaTrains píše:Takový M240 s Balm by byl perfektní marketingový tah. Třeba takové MTB, by na tom určitě vydělalo.


MTB radši ne, to by to zas dopadlo.... Když tahle firma přišla ve známost, tak jsem do ní vkládal velké naděje - to ale rychle opadlo. Kvalita se pořád zhoršuje, o o opomíjení celkem velkých detailů nemluvě. Je to škoda, čekal jsem, že česká výroba na tom bude líp, jak kuehn a roco z Číny. Bohužel opak j pravdou.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 522
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod j p » sob 30 lis, 2013 11:56 pm

Adam Buchal píše:
StrndaTrains píše:Takový M240 s Balm by byl perfektní marketingový tah. Třeba takové MTB, by na tom určitě vydělalo.


MTB radši ne, to by to zas dopadlo.... Když tahle firma přišla ve známost, tak jsem do ní vkládal velké naděje - to ale rychle opadlo. Kvalita se pořád zhoršuje, o o opomíjení celkem velkých detailů nemluvě. Je to škoda, čekal jsem, že česká výroba na tom bude líp, jak kuehn a roco z Číny. Bohužel opak j pravdou.


Proc takhle zbytecne kydat hnuj na MTB?
Co se tyce kvality, tak ja jsem zaznamenal opak.
Prvni masinka prumerna, druha masinka o neco lepsi a treti masinka je super, snad s vyjimkou odstinu laku (ja vim, ze spravny odstin by se musel namichat protoze to neni RAL a to by zvysilo cenu. Uvidime, jestli se mi ho podari trefit u albina).
Tam, kde by Tillig udelal jednu masinu spravne a deset dalsich jen jako nesmyslne barevne mutace, tak tam ma MTB spravne vsechny. Podle verze ma ruzna zabradli, ruzne vyfuky a ruzne masky podvozku. Koupil jsem tri a pokud finance dovoli, tak koupim pristi rok dalsi. Ja chapu, ze SW1200 tady nikoho nezajima, ale zkuste se na ni podivat nezaujate, porovnat s brejlovcem a uvidite, ze to je co se tyce kvality zpracovani obrovsky krok vpred. Pokud bude v tomto trendu MTB pokracovat, tak se mame na co tesit (i u budoucich modelu CSD/CD).
Podivejte se jak vypadal prvni model firmy Tillig, Kuehn nebo Piko...
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod JBr » ned 01 pro, 2013 8:26 am

j p píše:...Podle verze ma ruzna zabradli, ruzne vyfuky a ruzne masky podvozku. ...


Podotýkám, že kdyby nebylo jednoho modeláře (českého původu) z Kanady, tak by ten třetí model nebyl vůbec na světě, natož úžasný. A že vypadá tak jak vypadá bych viděl spíš v tom, že narozdíl od brejlovce a bardotky byl ten model SW1200 od začátku (fáze návrhu) nejspíš tvrdě oponován. Přecejen je to v podstatě zakázka pro jednoho konkrétního prodejce pro Kanadu a USA.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod TTmili » ned 01 pro, 2013 9:42 am

j p píše:....
Co se tyce kvality, tak ja jsem zaznamenal opak.
Prvni masinka prumerna, druha masinka o neco lepsi a treti masinka je super, snad s vyjimkou odstinu laku (ja vim, ze spravny odstin by se musel namichat protoze to neni RAL a to by zvysilo cenu. Uvidime, jestli se mi ho podari trefit u albina).


No potom teda nevím, ale hold má MTB asi dvě jakosti, a tu druhou láduje tady do čech. A podle mě když si kupuju model (ne stavebnici) tak prim pro mě hraje kvalita laku, a jestli tam jsou vady, tak mě to teda vadí hodně. Ovšem otázkou je (to se nedá zcela vytušit) jestli chyba na tvém modelu je v odstínu laku nebo provedení. MTB má bohužel problém s kvalitou nástřiků, zezačátku se vymlouvali, že jim kastle stříkají v číně a že to podle toho dopadá, ale teď se prý stříkají u nás, a onu kvalitu to nepřineslo. O potisku a jeho soutisku ani nemluvě.

j p píše:....
Podivejte se jak vypadal prvni model firmy Tillig, Kuehn nebo Piko...


Pokud z toho srovnání vyjmu Tilliga, který nám dodnes cpe nesmyslně vytvarovaného sergeje, a pár dalších, tak bych nekřičel zrovna moc pro MTB. Kuehn je podobně nový hráč jako MTB, ale od začátku podává perfektní výkony. Teď nevím zda první byl Herkules nebo E11, každopádně jejich kvalita, ať zpracování, montáže, laku i potisku byla od MTB na hony vzdálená. A to vyrábějí komplet v číně. A podívejme se na Piko, první model byl Taurus, jeho zpracování je vcelku opovídající ceně, kastle je prostě jednoduchá a bez dosazovaných detailů. Ale kvalita nástřiku, tisku a dalších, to je jiná. Ale taková perlička, když si rozeberu tauruse a MTB, tak mám pocit že prostě MTB není model ale hobby mašina, ten super vychvalovaný pojezd je skoro stejný jako u Pika. Třípólový motor, plastové uložení šneku (i když možná už se to změnilo), plastová ozubená kolečka na plastových hřídelkách uložených v plastu, a nápravy stylem kovový disk nalisovaný na plastové osičce s ozubeným kolem. Nevím nevím, ale i Piko tenhle model stavění pojezdů opustilo, asi se moc neosvědčil
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .....

Příspěvekod StrndaTrains » ned 01 pro, 2013 7:31 pm

Jéžiš, Kuehn a jeho nesmrtelní Brejlovci na scéně už asi po 1 000 000. :lol: :lol:
Já také nevím, proč se tu kydá hnůj na MTB. Mám dva modely od nich, oba jsou modely Zamračených (749.019 a 749.162) a jsem s nimi spokojen.
Lak je proveden precizně. Jediná záporná vlastnost, je hlasitost, ale tu vykompenzuje kvalita jízdy.
Prostě česká TT komunita potřebuje motorový vůz typu M240 a 854.
Vím, že si ho každý může postavit sám, ale co když je někdo tak nešikovný jako já?? :mrgreen: :mrgreen: Jak táta říkal: "Doufám, že nebudeš doktorem. Bůh ví, co bys mi voperoval místo slepáku". :lol: :lol:
Přílohy
P1050189.jpg
P1040144.jpg
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

Re: Novinky TT 2014

Příspěvekod petrha » ned 01 pro, 2013 7:41 pm

TTmili píše:
j p píše:....
Co se tyce kvality, tak ja jsem zaznamenal opak.
Prvni masinka prumerna, druha masinka o neco lepsi a treti masinka je super, snad s vyjimkou odstinu laku (ja vim, ze spravny odstin by se musel namichat protoze to neni RAL a to by zvysilo cenu. Uvidime, jestli se mi ho podari trefit u albina).


No potom teda nevím, ale hold má MTB asi dvě jakosti, a tu druhou láduje tady do čech. A podle mě když si kupuju model (ne stavebnici) tak prim pro mě hraje kvalita laku, a jestli tam jsou vady, tak mě to teda vadí hodně. Ovšem otázkou je (to se nedá zcela vytušit) jestli chyba na tvém modelu je v odstínu laku nebo provedení. MTB má bohužel problém s kvalitou nástřiků, zezačátku se vymlouvali, že jim kastle stříkají v číně a že to podle toho dopadá, ale teď se prý stříkají u nás, a onu kvalitu to nepřineslo. O potisku a jeho soutisku ani nemluvě.

j p píše:....
Podivejte se jak vypadal prvni model firmy Tillig, Kuehn nebo Piko...


Pokud z toho srovnání vyjmu Tilliga, který nám dodnes cpe nesmyslně vytvarovaného sergeje, a pár dalších, tak bych nekřičel zrovna moc pro MTB. Kuehn je podobně nový hráč jako MTB, ale od začátku podává perfektní výkony. Teď nevím zda první byl Herkules nebo E11, každopádně jejich kvalita, ať zpracování, montáže, laku i potisku byla od MTB na hony vzdálená. A to vyrábějí komplet v číně. A podívejme se na Piko, první model byl Taurus, jeho zpracování je vcelku opovídající ceně, kastle je prostě jednoduchá a bez dosazovaných detailů. Ale kvalita nástřiku, tisku a dalších, to je jiná. Ale taková perlička, když si rozeberu tauruse a MTB, tak mám pocit že prostě MTB není model ale hobby mašina, ten super vychvalovaný pojezd je skoro stejný jako u Pika. Třípólový motor, plastové uložení šneku (i když možná už se to změnilo), plastová ozubená kolečka na plastových hřídelkách uložených v plastu, a nápravy stylem kovový disk nalisovaný na plastové osičce s ozubeným kolem. Nevím nevím, ale i Piko tenhle model stavění pojezdů opustilo, asi se moc neosvědčil


Nechápu tedy proč chcete od MTB 240-tku s Balm-em a neobrátíte se na T. Kuehna, docela by mě zajímalo nakolik by vyšla série na kterou by jste si troufli, jestli by to bylo vůbec prodejné.
petrha
 
Příspěvky: 216
Registrován: ned 06 lis, 2011 6:51 pm

Re: DOTAZY - nové modely v budoucnu, 2014, 2015 .....

Příspěvekod Hanysek » ned 01 pro, 2013 7:49 pm

Správný model Brejlovce musí po kolejišti fičet nejméně třístovkou :-)
Hanysek
 
Příspěvky: 83
Registrován: sob 01 říj, 2011 9:29 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Colonel32 a 2 návštevníků