Novinky TT 2013

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod martin tichý » ned 01 zář, 2013 8:58 am

..zdá se, že ji věrně přenesli z velikosti HO, škoda, že madla na čele jsou jen součástí výlisku (byť dobře barevně vyznačená), jinak to vypadá na pěkný model za dobré peníze..
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Radek Strnad » ned 01 zář, 2013 11:01 am

Včera byla ponorka k vidění na setkání AKTT v Lössnitz.S kým jsem tam mluvil,tak chválil,takže patrně opravdu pěkný model za slušné peníze.Uvidíme,až ji někdo vyzkouší v provozu.Jinak setkání AKTT bylo standartní,sice nic převratného(chyběl největší prodejce MBS),ale rozhodně ne takový prů..r,jako letošní Sebnitz.
KYKLOP68
Uživatelský avatar
Radek Strnad
 
Příspěvky: 1222
Registrován: čtv 21 led, 2010 5:44 pm
Bydliště: Kostelec n.Čern.lesy

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTmili » ned 01 zář, 2013 11:58 am

Ha, tak já mám vcelku jasno, tuším že i na pojezdu si Piko dalo víc záležet než tomu bylo dříve. Prozrazují to kovové osičky dvojkolí které jsou vidět na jednom obrázku z TT-Boardu. Jediné co mi trošku vadí jsou schůdky na podvozku a pluh napevno ke kinematice, ale s tím už se dá tak nějak žít. Teď se jen modlit aby Piko převedlo do TT i svojí horkou novinku z H0, BR130 (naší pravou T679.2).
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod martin tichý » úte 03 zář, 2013 4:52 pm

Na sebnických stránkách už maj v prodeji BR 118 od PIKO, s šedými podvozky, na fotce to vypadá dobře, rozdíl v ceně oproti Tillig je nějakých 45 éček!!, je vidět, že to jde i za relativně přijatelný peníz, ROCO i Tillig by se měli inspirovat a ne každoročně šponovat cenu do nesmyslných výšin..PIKU palec nahoru!! :)
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » úte 03 zář, 2013 5:10 pm

Pokud je BR 118 od Piko technicky na úrovni BR 290 DB, je na co se těšit. S BR 290 jsem zatím navýsost spokojen! A "stovosumnáctknu" už mám v merku... :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTmili » úte 03 zář, 2013 5:24 pm

Trainmaniak píše:Pokud je BR 118 od Piko technicky na úrovni BR 290 DB, je na co se těšit. S BR 290 jsem zatím navýsost spokojen! A "stovosumnáctknu" už mám v merku... :)


Tak potom já si počkám na článek od tebe :wink: . Přecejen pak si je člověk hned jistější, když to vidí sepsané.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » úte 03 zář, 2013 6:10 pm

TTmili píše:Tak potom já si počkám na článek od tebe :wink: . Přecejen pak si je člověk hned jistější, když to vidí sepsané.

Ty jseš ale vyčůranej. :D Tak musíš vydržet.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Scoot » stř 04 zář, 2013 8:26 pm

Nové vozy Uacs/Raj LOCO.-)

http://www.loco.cz/
Scoot
 
Příspěvky: 177
Registrován: pát 18 čer, 2010 8:40 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod TTmili » stř 04 zář, 2013 9:18 pm

Trainmaniak píše:
TTmili píše:Tak potom já si počkám na článek od tebe :wink: . Přecejen pak si je člověk hned jistější, když to vidí sepsané.

Ty jseš ale vyčůranej. :D Tak musíš vydržet.


To nevadí, já si počkám. Stejně jsem ji neplánoval na dřív jak kolem vánoc, nebo lépe řečeno, až po dodání vozů od Kuehna. Pevně věřím že to se do vánoc stihne, a třeba by BR118 byla i dřív.

I když jak tak koukám na ty Raj od Loco, tak stavět se dneska vyplatí už leda vozy s prohnutým rámem. Zbytek nemá cenu.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » čtv 05 zář, 2013 11:58 am

Klucííí, koukám do mejlu od DS na dodací termíny od Tilliga. Kdo čeká na Tilligův BDm (jako třeba já), tak tam píšou September (to bude asi září, nicht wahr?) :) Tak schválně...
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Tkadlec Jaroslav » čtv 05 zář, 2013 12:16 pm

Tkadlec Jaroslav
 
Příspěvky: 1086
Registrován: sob 19 pro, 2009 1:38 pm
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod Trainmaniak » čtv 05 zář, 2013 12:35 pm

Kurňa, a pak že nerostou. :) Tedy termín bez tolerance. :D
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod lesanek » čtv 05 zář, 2013 4:53 pm

Dokonce i zelený Béčko.. Možná jedno zkusím pro srovnání s Kuehnem - výsledek je mi ale předem jasný.
Uživatelský avatar
lesanek
 
Příspěvky: 229
Registrován: stř 13 úno, 2013 3:35 pm
Bydliště: Jihočeský kraj

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod lesanek » sob 07 zář, 2013 7:13 pm

Tak podle fotek na DSmodel je číslo Béčka 820-1. Zajímavé, že v době představení novinky (2013) byl skutečný vůz již rok v Najbrtu v2. Proč volí Tillig jako předlohy vozy, které mají již jiný nátěr (zelené AB)?
Uživatelský avatar
lesanek
 
Příspěvky: 229
Registrován: stř 13 úno, 2013 3:35 pm
Bydliště: Jihočeský kraj

Re: Novinky TT 2013

Příspěvekod j p » sob 07 zář, 2013 7:30 pm

lesanek píše:Tak podle fotek na DSmodel je číslo Béčka 820-1. Zajímavé, že v době představení novinky (2013) byl skutečný vůz již rok v Najbrtu v2. Proč volí Tillig jako předlohy vozy, které mají již jiný nátěr (zelené AB)?


Proc ne? Ze vsech modelu ktere mam neni ani jediny v aktualnim nateru a u vetsiny z nich byla skutecna predloha davno sesrotovana.
Pokud ten vuz v zelenem nateru nekdy jezdil, tak je vse v nejlepsim poradku - na rozdil od nesmyslnych nateru jako byla rosnicka DSB nebo V200 CCCP.
Pokud chcete jine cislo, tak to je otazka tak 10 minut. Ale neni to zbytecne, kdyz to cislo pri provozu na kolejisti stejne neni videt?
Velikost TT: 1. Pennsylvania Railroad 1940-1960 2. CSD 1946-1993
j p
 
Příspěvky: 442
Registrován: čtv 30 pro, 2010 1:54 pm
Bydliště: Dansko

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků