Moderátor: Michal Dalecký
George V. píše:Jen faktická poznámka - vůz Am - opravdu se jednalo o nový vůz? Mate mne nátěr střechy - šedá přesahuje až na čela. Opravdu takto vozy chodily z NDR? Mám za to, že tento nátěr střechy pocházel až z dílen...
ReichenbergW píše:Dalšími modely jsou prozatím první dva vozy Y s logy rychlíku Ostravan první Am a druhé Bm třídy, provedené přesně tak jak jezdily koncem 70. let až začátkem let 80. První dva vozy mají použitu světlejší barvu zelené tak jak nové vozy vyčleněné pro vozbu tohoto tehdy elitního rychlíku přišly z NDR, další dva plánované vozy BDm a druhé Bm budou již opět opatřeny vagonovou zelení a do prodeje přijdou před koncem roku. Popis je opět dělán podle skutečných vozů vč. jejich inv. čísel a určitě tisk není tak mizerný jak popisoval kolega IB v posledním ŽM. Jen Tillig nemá prostě tolik sytou žlutou jako tomu bylo u potisku starších vozů od Sachsenmodelle. Nicméně názor nechť si každý udělá sám .-) Zde vůz Am...
vypravecc píše:ReichenbergW píše:Dalšími modely jsou prozatím první dva vozy Y s logy rychlíku Ostravan první Am a druhé Bm třídy, provedené přesně tak jak jezdily koncem 70. let až začátkem let 80. První dva vozy mají použitu světlejší barvu zelené tak jak nové vozy vyčleněné pro vozbu tohoto tehdy elitního rychlíku přišly z NDR, další dva plánované vozy BDm a druhé Bm budou již opět opatřeny vagonovou zelení a do prodeje přijdou před koncem roku. Popis je opět dělán podle skutečných vozů vč. jejich inv. čísel a určitě tisk není tak mizerný jak popisoval kolega IB v posledním ŽM. Jen Tillig nemá prostě tolik sytou žlutou jako tomu bylo u potisku starších vozů od Sachsenmodelle. Nicméně názor nechť si každý udělá sám .-) Zde vůz Am...
je to všechno super, ale jedna věc bude chybět-tn klasickej jídelák WRm z osmdesátejch let..............
radeksindy píše:Paprsková kola tyto motoráky neměly, takže pokud si BRAWA dala práci s nějakým tvarováním kol, tak to bude zřejmě podle skutečnosti.
George V. píše:milan ferdián píše:a co tá třetí možnost? Konkurence
...a jaká, prosím Vás? Že by se pustili hluboko pod své výrobní náklady (u Krále železnic)? A někdo novej by těžko za tři neděle spíchnul novou formu. Jakákoliv (teoretická) konkurence se na to vyflákla ve chvíli, kdy ho Šikulové ohlásili, pokud tedy už s tím nebyli daleko. Ale pochybuji, že by na tom někdo jiný na téhle úrovni dělal, o ničem se neví...
P.S. Tajně doufám v možnost první...
dnovy píše:George V. píše:milan ferdián píše:a co tá třetí možnost? Konkurence
...a jaká, prosím Vás? Že by se pustili hluboko pod své výrobní náklady (u Krále železnic)? A někdo novej by těžko za tři neděle spíchnul novou formu. Jakákoliv (teoretická) konkurence se na to vyflákla ve chvíli, kdy ho Šikulové ohlásili, pokud tedy už s tím nebyli daleko. Ale pochybuji, že by na tom někdo jiný na téhle úrovni dělal, o ničem se neví...
P.S. Tajně doufám v možnost první...
Tak co budou do konce srpna?:-)
mastanec píše:dnovy píše:Tak co budou do konce srpna?:-)
A bylo ticho..
Chtel jsem koupit 2 - 3, ze maji jina cisla.
Predobjednavku neplatim, nekupuji zajice v pytli, fotografie 3D vytisku prototypu na strankach tezko da predstavu o hotovem produktu.
milan ferdián píše:mastanec píše:dnovy píše:Tak co budou do konce srpna?:-)
A bylo ticho..
Chtel jsem koupit 2 - 3, ze maji jina cisla.
Predobjednavku neplatim, nekupuji zajice v pytli, fotografie 3D vytisku prototypu na strankach tezko da predstavu o hotovem produktu.
No ticho je fakt.Zkuste věřit kluci termínu 31.8.A když né,tak je vymalováno
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: dnovy a 2 návštevníků