Foto tu http://463.dyndns.org/photo/photo_thumb ... 52656e6665 otvorene máme od 8:00 do 22:00

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
StrndaTrains píše:Prý se rád vychloubal tím, že jezdí rychleji než je maximální povolená rychlost.
radekkrupka píše:Pár nehezkých fotek...
http://www.boston.com/bigpicture/2013/0 ... spain.html
ondras píše:Nehoda se stala aj tady u nás a to na staré trati z Opavy do Ostravy-Svinova.Kdy si strojvedoucí nezkontroloval před odjezdem svěšení vozů s lokomotivou a nebyly otevřeny kohouty mezi loko a vozy.Když šáhl po brzdiči,tak nic .... nechtěl bych ten pocit zažít.
miroslav lengyel píše:TTmili píše:Nemělo by se to stávat, ale bohužel i tak se děje, a může dít. U takovéhle ucelené jednotky, kde vzduchová brzda je až jako taková "záložní" se to může stát tím spíš, stačí jen aby se nechtěně přerušily dráty ovládající ventily brzdiče na každém voze. Pak už lze spoléhat jen na klasickou brzdu založenou na snižování tlaku v potrubí, a že i tahle brzda umí selhat dokládá vykolejení expresu Meridian v Bratislavě roku 1977 ( http://www.railpage.net/modules/news/ar ... oryid=1141 ). I takové věci se mohou stát a bohužel jak vidno, tak i stávají.
Koukám,že je to tady samý odborník na železniční dopravu.Vzduchová neboli průběžná tlaková brzda není záložní nýbrž hlavní brzdový systém na vlaku.Nicméně vše je poněkud složitější,takže pokud někoho tato problematika zajímá,tak si může počíst zde: https://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29630/1/text.pdf
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník