od TTmili » čtv 27 čer, 2013 11:35 am
Mikinko: Ty si při kritice MTB vždy všechno převedeš tak jak to chceš pochopit, ne tak jak to ostatní mysleli. Jacek má totiž pravdu ve všem co napsal, a souhlasím s tím že MTB by konečně místo tajnůstkaření měl začít trochu komunikovat předtím než začne NĚCO vyrábět. Tím "něco" myslím už formy. U Kuehna se tak vyhnuli mnoha chybám, které bysme tady za půl roku stejně nakonec diskutovali ale už by nám to nepomohlo. A jak píše George V, takovéhle vychytávání chyb nestojí ani korunu. A to že připomínáš chybu Kuehnových podvozků je docela vtipné nemyslíš, když Kuehn tu závadu řešil, a vyřešil, navíc pro Bardotky se snad řeší možnost úplně nových podvozků. U MTB se od začátku připomínkuje nízká maximální rychlost jejich modelů v TT a jediná reakce p. Báni bylo "stejně nikdo nemáte kde tu mašinu na maximální rychlost rozjet".
A s tím zábradlím, z výroby šlo to zábradlí bez těch velkých uší k přechodovým můstkům. Fakt je tak těžké se podívat na fotky? Dneska to tak snad už nemá žádná 742, možná to přežívá na některých vlečkových 740, ale kruci když už to zábradlí je v té verzi kdy se jen navařila a naohýbala trubka na původní zábradlí z výroby, proč nemůže výrobce pak u finálního modelu T466.20xx odříznout tu přebytečnou část (mimochodem Jacku, to malé zábradlí bylo z výroby na obou stranách), a na tu CNC vrtačku vytvořit program který navrtá na každé čelo o dvě díry míň. Když už se nešlo vyhnout jiným chybám (nádrž, zkosení kabiny, dveře na představku), tak by se aspoň to málo pro modelovost těch lokomotiv udělat mohlo.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?