Novinky H0 2013

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Houmr » sob 01 čer, 2013 10:04 am

No v podstatě takovou fotku asi neseženu, na tvém 3D modelu pro simulátor to máš rovně, podstatné bude, jak to bude na modelu nabarveno. Našel jsem i jednu fotku, kde je to až extrémně dolů. Ale jak píšu to je extrém. Kloním se k tomu, že by to asi mělo být, rovně.
Přílohy
444.jpg
444.jpg (90.68 KiB) Zobrazeno 4993 krát
"HO" - DCC - III - IV
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod TTmili » sob 01 čer, 2013 12:27 pm

No tak pokud to tak řeší všichni výrobci že kouknou na fotku a přenesou na model včetně optických klamů a tak, pak už se nedivím že ty československé modely vypadají tak jak vypadají. Vždy se lakovalo po určitých linkách, tady pomyslnou linku tvoří hrana přechodu střecha bočnice na čele (je tam ostrý zlom) a okap nad bočnicí. A to je vodorovně s kolejí. Takovéhle zlomy by nikdo na vozech netvořil, to šlo dělat na mašinách kdy se lakovala jedna za měsíc, a ne u vozů které byly na lakovně každý druhý den.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Jacek » sob 01 čer, 2013 2:31 pm

Jenže ono je také třeba hledat fotky v archivech a nedělat modely podle současných muzejních vozidel. To že zrovna jeden současný vůz má to čelo jaksi zaštětkované nebo se tam odloupl kus barvy neznamená, že přesně takto vypadaly vozy v 60. letech, viz ta černobílá fotka, na které je je ten přechod barev evidentně vodorovně po celé délce střechy. A stačí zalistovat v nějaké knize s dobovými fotkami. Případně se aspoň ptát těch co je mají. Mnozí si myslí, že co je muzejní, odpovídá přesně historii, ale bohužel většinou to není pravda. A to ani neřeším nápisy, muzejní Bai většinou odpovídají až na pár současných nápisů, které tam nemají co dělat, ale to už je opravdu detail. Snad na rámu nebude nápis DKV a 12-místné číslo...
Viz tento článek a jeho závěr o odstrašujících případech - http://www.jacek-modely.cz/epochy/

TTmili, tak. Bai v TT asi ještě dlouho nebude, ale je třeba hledat chyby teď, dokud je možné je odstranit. Ne jako jistá nejmenovaná rádoby firma, která v TT dělá modely absolutně nepodobné předloze a pak ještě tvrdí, že to je přesně podle výkresu a výkres je zrovna prototypu, který nikdo nikdy neviděl :D
Uživatelský avatar
Jacek
 
Příspěvky: 929
Registrován: sob 20 led, 2007 10:03 pm
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Houmr » sob 01 čer, 2013 3:57 pm

Jasně já tu debatu proto tak pojal, proto jsem psal, že u toho vozu je to extrém.
"HO" - DCC - III - IV
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod milan ferdián » ned 02 čer, 2013 10:02 am

Koukám že N-kaři opět ostrouhají kolečka :evil: O oba dva vozy Bai a Da by byl u nás určitě zájem.Jo,jo kde jsou ty sliby co jsem slyšel od některých lidí co se dušovali,že i my si přijdeme na své.Kde loňské sněhy jsou....
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Ferda » ned 02 čer, 2013 10:16 am

milan ferdián píše:Koukám že N-kaři opět ostrouhají kolečka :evil: O oba dva vozy Bai a Da by byl u nás určitě zájem.Jo,jo kde jsou ty sliby co jsem slyšel od některých lidí co se dušovali,že i my si přijdeme na své.Kde loňské sněhy jsou....

Vždyť už ti 3 roky vysvětlujem, že jsi ve špatném týmu, ale to je jako kdyby hrách na Ferdiána házel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod mlha » ned 02 čer, 2013 2:07 pm

a já pořád proč byl MF tak dlouho nemocný,Ferdo házíš na něho obyčejný hrách nebo Váš ostravský.....(větší,těžší)?
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2692
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod Dašek » ned 02 čer, 2013 3:55 pm

mlha píše:a já pořád proč byl MF tak dlouho nemocný,Ferdo házíš na něho obyčejný hrách nebo Váš ostravský.....(větší,těžší)?


Nechci,ale musím to prásknout /když si to už vykecal/ ne ostravský,ale ten mutovaný z Černobylu :mrgreen: :mrgreen:
Dašek
 
Příspěvky: 524
Registrován: sob 31 říj, 2009 6:46 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod bkk » ned 02 čer, 2013 7:20 pm

Dobrý den, KB-model nabízí čerstvou novinku: http://www.kb-model.eu/fotky12928/NEW-m ... -dolni.pdf

S pozdravem
Karel Barták
www.kb-model.eu
Uživatelský avatar
bkk
 
Příspěvky: 92
Registrován: sob 29 led, 2011 4:33 pm
Bydliště: Praha 4 Kamýk

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod martin tichý » úte 04 čer, 2013 5:15 pm

mimochod. už je na trhu novinka od PIKO, klasická DB motorovka V 200, podle fotek mi přijde jako nejlepší z dosud vyrobených EXPERT lokomotiv (alespoň co se týká detailů).., možná předvěst toho, že jejich čmelák nemusí být v konkurenci techimage a roco až takový outsider..??..
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod miroslav lengyel » úte 04 čer, 2013 6:49 pm

A dokonce se dá sehnat za zajímavé peníze. http://www.elriwa.de/de/Piko-59700-Dies ... p.III.html
Na odbyt jde asi dobře,protože na stránkách Piko je už nedostupná. http://www.piko-shop.de/index.php?vw_ty ... w_id=15199 Lze tam nahlédnout a na rozpis náhradních dílů a mrknout na video.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » stř 05 čer, 2013 8:10 am

martin tichý píše:mimochod. už je na trhu novinka od PIKO, klasická DB motorovka V 200, podle fotek mi přijde jako nejlepší z dosud vyrobených EXPERT lokomotiv (alespoň co se týká detailů).., možná předvěst toho, že jejich čmelák nemusí být v konkurenci techimage a roco až takový outsider..??..


...ale na Roco ta V200 nemá a ani ten cenový rozdíl nebyl tak výrazný.
Ještě uvidíme, jak se pochlapí s Ragulinem (a to by mohli časem udělat i dosti věrnou T679.2), tam by mohli proti Roco nějaké body uhrát i ve zpracování (LED je LED).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod miroslav lengyel » stř 05 čer, 2013 10:47 am

George V. píše:...ale na Roco ta V200 nemá a ani ten cenový rozdíl nebyl tak výrazný.


Tak zrovna o tom bych nebyl tak docela přesvědčen,a pro někoho může být 500-700,-Kč dost velký peníz. :wink:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod George V. » stř 05 čer, 2013 10:56 am

Tak pro mne to byl trochu větší cenový rozdíl, ale na druhé straně dostávám trochu jinou kvalitku. PIKO Expert můžou mít sebelépe udělanou kastli, ale furt budou o level níže co se týče pojezdu. Ty rokácký kovový skříně převodovek mají pořád něco do sebe a lepší motor s vyměnitelnýma uhlíkama také není k zahození... A vím o čem mluvím, modelů od PIKA (jak Expert, tak Hobby) mám dost.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Novinky H0 2013

Příspěvekod miroslav lengyel » stř 05 čer, 2013 12:10 pm

No já rozhodně nejsem žádný obhájce ani majitelem Pika,ale Roco (současná produkce)prostě není také žádný zázrak a o kvalitě
kovových převodovek také něco vím.Koupil jsem teď pár mašin Roco ještě vyrobené v Rakousích a také nemají všechny kovové skříně převodovek,ovšem zpracování je ne úplně jiné úrovni než dnešní modely,takže o tom,zda je skříň plastová nebo kovová to taky není.Těm uhlíkům docela rozumím,s těmi si u Roca taky užívám,protože to je taky "kvalitka". :D Naproti tomu jsem se u Pika podíval na rozpis náhradních dílů,a opravdu to nevypadá špatně.A ten motor se 2 setrvačníky stojí 14 jurošů,takže nic z čeho by se člověk musel kácet.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník