Radek Strnad píše:....Možná lehce plošně zmenšit depo.
Plošně zmenšit depo?-nevím v čem by si pomohl.
Ale s přechodem k velikosti středu bych souhlasil!



Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Radek Strnad píše:....Možná lehce plošně zmenšit depo.
Radek Strnad píše:No jo,takhle to pak vypadá-chtít dlouhou soupravu v H0 a nemít stodolu,potom je každá rada drahá.Jdi do jediné správné velikosti středu TT a uvidíš,kolik starostí s místem ti odpadne a jak se soupravy prodlouží![]()
![]()
.
jarnotrulli píše:S přechodem na TT by byl asi problém. Už mám celkem velkou sbírku v H0 (8 lokomotiv a cca 90 vagónů)
Původní projekt od Fruafru se mě líbí, ale nějak si nedokážu představit jak se po něm prohání "Němky" s panceřákama
chameleon píše:stejně si myslím, že pro dlouhé vlaky je nejvhodnější nádraží nedělatnejlépe jen odbočku se zastávkou, a z odbočky vést lokálku na malé nádražíčko s malou remízkou
lajblt píše:Nedá mi to se nezeptat - jaký má smysl koncová stanice lokálky s užitečnou délkou staničních kolejí cca 35 cm a nikam nevedoucí úvratí?
miroslav lengyel píše:Těmi rychlíky rozuměj vlak o délce 4 vozy +mašina,protože s delším bys měl posléze ve stoupáních časem problém a nestačil na mašinách měnit bandáže.
Petr Zatrepalek píše:miroslav lengyel píše:Těmi rychlíky rozuměj vlak o délce 4 vozy +mašina,protože s delším bys měl posléze ve stoupáních časem problém a nestačil na mašinách měnit bandáže.
Máš nějak vyzkoušený jaký stoupání je úměrný dýlce vlaku? Podle mě to závisí hodně na poloměru oblouku, konkrétní mašině a hlavně jaký vagony a od koho použiješ... Pokud to budou rybáky LUTO/ESP/BVmodel tak ty mají větší valivý odpor než "starý" ypsilony od Schichtu...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků