Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Beda píše:Jde nám zejména o logiku napojení tratí vpravo do STANICE1, jestli lze takto zaústit dvě tratě,
nebo lépe jen jednou kolejí s výhybkou do odbočky do STANICE3 a s případnou odvratnou kolejí.
Beda píše:A jestli úprava SN s oboustrannou smyčkou s křížením nezpůsobí nějaké předem neznámé překvapení...
Beda píše:Také jestli lze v trati umístit pilu tak, jak je naznačeno (budova vpravo se žlutým podkladem),
Koncepce PAVLOV by měla zůstat stejná, kolejiště bude ze 2 dílů, spoje jsou hlavně v SN a viditelně jen 2 rovné koleje...
Budeme rádi za vaše připomínky .
Michal Šuhajda píše:Přece jen na přímé zaústění čtyř tratí je ta odbočná stanička hodně mrňavá. Jedna kolej navíc by jí prospěla a možná i prodloužení s tím, že zhlaví bude až na druhém segmentu.
Michal Šuhajda píše:Nebo se nabízí spojit tratě vpravo a udělat odbočku na širé trati. Něco jako je v Straškově (podřipské lokálky). Ale zase přijdete o "dvoukolejku"
chameleon píše:anebo udělat jen 1 odbočnou lokálkovou trať se stanicí průjezdnou a koncovou, pozice stanic by mohly zůstat zachované, jen u vedení tratí to Milanovi trochu překopatMě by se to provozně líbilo možná víc, byla by zde možnost míjení souprav na lokálce...
Beda píše:chameleon píše:anebo udělat jen 1 odbočnou lokálkovou trať se stanicí průjezdnou a koncovou, pozice stanic by mohly zůstat zachované, jen u vedení tratí to Milanovi trochu překopatMě by se to provozně líbilo možná víc, byla by zde možnost míjení souprav na lokálce...
Popravdě tomuhle bez obrazku asi neporozumin...
chameleon píše:Beda píše:chameleon píše:anebo udělat jen 1 odbočnou lokálkovou trať se stanicí průjezdnou a koncovou, pozice stanic by mohly zůstat zachované, jen u vedení tratí to Milanovi trochu překopatMě by se to provozně líbilo možná víc, byla by zde možnost míjení souprav na lokálce...
Popravdě tomuhle bez obrazku asi neporozumin...
jen zhruba třeba takto, jen se při tvorbě musí myslet na tu stanici vpravo nahoře, aby se moc neutopila a byla dosažitelná (trať před ní musí trochu nastoupat), nebo jí dát dopředu, nebo udělat jako úvrať
milan ferdián píše:Nabízí se ještě jedno řešení.Lokálka má tvar "S".Od shora dolů.
Levá strana____________________________________//_______________pravá strana
koncová stanice________________________________//______________širá trať lokálka
širá trať lokálka________________________________//_____________mezilehlá stanice
tunel_trať_zaústění lokálky+tratě do odbočné stanice_//_____________trať_tunel
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků