
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
fruafru píše:chameleon píše: chtěl vyhecovat ostatní k činnosti
Myslím že se to povedlo, po čtrnácti dnech keců se konečně něco děje..
lajblt píše:Vidím, že jsem až druhej.Zkusil jsem na to jít trochu jinak. Kolejiště je složeno se dvou dílů 112,5x125 cm, které se pro provoz spojí k sobě tak, že vytvoří obdélník 112,5 x 250 cm (otočí se o 90 stupňů). Všechny přechody kolejí jsou naplánovány kolmo, aby nedošlo ke komplikacím při stavbě.
fruafru píše:Trochu jsem dumal co by Tě mohlo bavit víc než čtrnáct dnů. Vzal jsem původní plánek a udělal několik zásadních změn, první hlavní trať končí v Heřmanicích na ni potom navazují dvě lokálky. Do Malé Deštné zůstala bezezměny, ale místo pokračování hlavní tratě je druhá lokálka do Borku kde je koncové nádraží s remízou pro jednu mašinu, vlečkou státních lesů (nakládka kulatiny)a ještě něčeho nic moc chytrého mě nenapadá snad sklárny (suroviny pro výrobu skla vozy Raj, odvoz výrobků zetky, pokud ještě není plynofikace tak vozy se dřevem pro topení pod pecema) K tomu všemu jsou v Heřmanicích přestupy cestujících, rozjíždí se do třech směrů. Není zde možnost nechat soupravy jezdit dokola, všechny vlaky se musí přepřahat, s vyjímkou solo motorových vozů.
Konstrukce kolejiště: Základní část 215x90 na ni ze zadní strany je připojen "Segment" 35x215 s konečnou stanicí. Pokud to nebude stačit a zábava s kolejištěm po čtrnácti dnech skončí neuspěchem je zde možnost Segment odpojit a trať nadstavit dalším segmentem, třeba i jiným směrem, takže stavitelé budou mít stále co tvořit.
SN : ten sem ponechal původní, když tak použij jiný.
Kajinek11 píše:1. Prisel jsem o moznost nechat vlaky jen jezdit do kola.
2. Nejak se namto natahlo do delky ze 205 do 115, ale s tim bych si snad poradil.
A ted k dotazum. Co myslis? Neslo by ten uzky segment udelat prujezdny a navic napojen na trat vedlejsi tedy do Male Destne? To by se mi pak libilo mnohem vice...
fruafru píše:Kajinek11 píše:1. Prisel jsem o moznost nechat vlaky jen jezdit do kola.
1: To je schválně, díky velkému stoupání, zátěž lokomotiv se trochu vyrovná, ve smyčce se vždy otočí a po přepřahu pojede opačným směrem.
Já jsem určitě netvrdil, že to neexistuje.Kajinek11 píše:Rozcupovali jste mi dvoji krizeni trate, tak jsem trosku prolezl mapu a hned jsem jich nasel nekolik jen u nas.
Kajinek11 píše:Prostor pro rozestavene kolejiste je 2x5m, jen to není kde skladovat. Mam prostor pouze 205x115x60
czhunter píše:V Boleslavi se tratě nespojí, jen se levá kolej za nádražím dostane doprava a pravá doleva. Předpokládám že proto, že kolej na Město je _hlavně_ vlečka ze Škoda Auto, a vlečkové koleje má smysl mít na opačné straně nádraží, než kam to vychází. Tak je takto překřížili.
Podívej se na Google Maps, tam jsou kolejové plány zakreslené velice přesně.
Kajinek11 píše:Tomu tedy naprosto nerozumim. Co si loko sjede, si zase vyjede. Nic nebrani tomu ji otocit. Navic je tam od toho, az prestane makat prijede jina. Zadne setreni.
Kajinek11 píše: Navic je tam od toho, az prestane makat prijede jina. Zadne setreni.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník