Řešení není tak složité a nezabírá ani moc místa s použitím poloměrů R310.

- mf-banska-310.png (17.54 KiB) Zobrazeno 9212 krát
Skryté nádraží je jednosměrné. Do nádraží vedou dvě tratě, v plánku
červená a
zelená. Některé části jsou
společné, jiné tvoří vratnou smyčku pouze pro konkrétní trať. Vlak, který dojel do nádraží, může po libovolné trati opět odjet (vpřed). Manipulace se ve skryťáku neprovádí.
Úspora 4 výhybky, navíc přidáno jedno křížení. Zrušil jsem i spojku, která v Milanově plánku umožňovala kroužení skryťákem (místo na ni zůstalo zachováno), podle mě nepotřebná. Pokud by nebylo třeba používat viditelné kroužení mimo skryťák, tak by šly zrušit i vjezdové výhybky vzadu a nahradit je opět křížením.
Všechna křížení jsou úrovňová. Stavění cest má čtyři varianty: červená vjezd, červená odjezd, zelená vjezd, zelená odjezd. Plus samozřejmě rozdělení na koleje ve skryťáku a u vjezdových variant cest odpínání zastavovacích úseků (u DCC pomocí ABC).
Další možnou obměnou je v závislosti na dovoleném stoupání celý plánek otočit o 180°, objízdné koleje po obvodu vynechat a vjíždět do skryťáku kratší cestou. Výhodou pak bude i poloha skrytého nádraží blíže k obsluze.