
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., Rudolf
zdeno píše:jsem ted dost chory a tak nedelam vubec nic.
---
Oddeleni logiky od napajeni doporucuje kazdy letecky modelar a ti jsou na serva odbornici. Ono vubec napajeni pres koleje je problematicke, protoze jsou tam ubytky napeti a ty nasledne meni referencni body a servo se stale chveje a tim neustale odebira proud. Vsak si zkuste zmerit kolejiste naprazdno a budete prekvapeni, kolik to bere. Idealni by bylo pripojovat servo jen po dobu vykonani prikazu a navic jeste postupne v case.
fulda píše:Co kdo používáte za serva? že vám tak zlobí?
Já jsem zatím nikdy nekoupil servo dražší než $3 (60,-) a jsou v klidu a pohodě.
Zdeno pochopitelně mluví nesmysly, právě protože je tu takovejch lidí spoustu, tak jsem se rozhodl udělat si ten podrobnější experiment a dopadl tak jak jsem napsal - pokud jsou serva napájená samostatně, tak jsou mnohem citlivější na rušení. Z toho jsem usoudil, že nemá cenu tuto otázku řešit s nikým, kdo si to nevyzkoušel a jen opakuje bláboly které někde slyšel v hospodě.
Křeček píše:při představě, že bych měl do rc vrtulníku nacpat tři baterky, aby každé servo mělo svůj zdroj, tak bych toho asi moc nenalétal![]()
fulda píše:Jak to tady čtu, tak jsem se rozhodl, že tohle téma prostě nemá řešení. Já a Martin jsme de-facto dva kdo si to vyzkoušel, všichni ostatní neustále opakujou co je podle nich nejlepší, ale vyzkoušet to prakticky nikdo nechce, takže na to kašlu a nechám si svoje kolejiště jak mi funguje.
zdeno píše:Křeček píše:při představě, že bych měl do rc vrtulníku nacpat tři baterky, aby každé servo mělo svůj zdroj, tak bych toho asi moc nenalétal![]()
kde jsem napisal, ze KAZDE servo musi mit svoj akumulator ??
poprosim pozorne cist a nevymyslet si.
---
Ale vsadim se, ze ten vrtulnik ma nejak oddelene napajeni elektroniky od napajeni serv.
Urcite tam bude nejaky stabilizator pro ridici elektroniku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků