Hehe, já jsem si zatím drátování užil na dvě pětiletky dopředu.

Každý modul má na sobě 50-pinový konektor pro ovládání příslušenství (výhybky + návěstidla) s 50-žilovým plochým kabelem, 7-pinový kolík DIN (5x 0,75 mm2 + rezerva) pro napájení příslušenství a jízdy vlaků (digitálně koleje J a K, 22V= pro relé, 16V~ pro přestavníky Hoffmann, 16V~ pro osvětlení (každý modul má na sobě destičku s usměrňovačem a filtrem pro napájení LED v lampách 12V= stabilizovaných) a konečně vedení zpětného proudu od všeho uvedeného. A na posledním dokončovaném modulu se to všechno hezky schází na 4x 50 pinech (1 levé zhlaví, 1 pravé zhlaví, 2 k ovládacímu panelu). Akorát místo ovládacího pultu mám zatím kus dřevěné lišty a na ní dvě Tillig "klávesnice" s konektory pro přehazování výhybek. Prostě ovládání na úrovni epochy I - žádné zabezpečení, jen k těm výhybkám nemusíš běhat s klíčem. A ve sklepě mám připravenou reléovou skříňku s 30 průmyslovými relátky (4x přepínací kontakt) a v krabičkách zabalená návěstidla od Němečka...
Takže k mému ovládacímu panelu povede celkem 100 žil.

Ale zase to funguje i bez PC - to je holt něco za něco.