Ahoj Jiří,
těch návěstidel je zbytečně moc.
Mě to vychází na 12 odjezdových návěstidel Z-Č-B-Ž a 10 seřaďovacích trpasličích B-M v hlavním nádraží. Modelovat autoblok na hlavní trati je zbytečné, stejně nebudou vidět žádná traťová oddílová návěstidla. Vjezdová návěstidla do hlavní stanice jsou "za tunely", takže je není vidět a nepotřebuješ je.
V odbočné stanici stačí 3 mechanická jednoramenná odjezdová návěstidla (2 na odbočné zhlaví, 1 na opačné k tunelu) a jedno dvouramenné vjezdové s předvěstí z lokálky. Případně (v maximální variantě) 6 odjezdových Z-Č-B-Ž a 1 vjezdové Ž-Č-B-Ž s předvěstí Ž-Z. Vjezdová návěstidla vedlejší tratě do odbočné stanice nepotřebuješ - jsou taky "za tunely".
Koncová stanice návěstidla nepotřebuje vůbec, stačí lichoběžníková tabulka ~50 cm před krajní výhybkou.
Podívej se na 2D plánek o pár příspěvků nahoru, návěstidla tam uvidíš.
Kromě toho - návěstidla se ovládají jako součást nějakého zabezpečovacího zařízení. Minimálně bys měl mít v hlavním nádraží i odbočné stanici návěstidla závislá na poloze výhybek ve vlakové cestě (aby nešlo přestavit návěstidlo do polohy dovolující jízdu, když nejsou správně postavené výhybky). To se dá zajistit - v analogu (digitální jízda vlaků a analogově výhybky a návěstidla) - úplně jednoduchou cestou pomocí zpětného hlášení přestavníků výhybek a jednoduchou elektronikou.
Pokud se rozhodneš ovládat kolejiště celé digitálně, budeš potřebovat PC a k němu dost elektroniky. Každý prvek (výhybka, návěstidlo, detektor obsazení úseku) bude muset mít svůj dekodér. A to je dost drahá záležitost. A taky složitá na odladění a nastavení, pokud ses s digitálem ještě nesetkal.
Upravil jsem trochu schéma skrytých nádraží, myslím, že takto se ti bude výrazně lépe stavět (přechody mezi díly kolejiště - všechny až na jeden - jsou kolmo). Skrytá nádraží hlavní trati jsou v úrovni 0 mm, skryté nádraží vedlejší trati v úrovni 50-60 mm. Hlavní nádraží je v úrovni 140 mm, odbočná stanice v úrovni 100 mm, koncová v úrovni 230 mm. Minimální poloměr oblouku ve skrytých nádražích je 353 mm.