Tak je to doma - celočervená T478.1164 . Už při vyndavání z krabičky člověk musí folii pořádně držet protože kokomotiva je extra těžká! První dojem - lokomotiva vypadá fakt dobře. Dal jsem se do instalace dekodéru, karoserie se musí opravdu hodně roztáhnout, až jsem se bál že něco povolí ale dobrý. Když už je nahoře musí se znovu trochu roztáhnout kvůli repro. Instalace u mě složitější protože nemám dekodér s plux tak jsem tam dal můj "zkušební" Lenz standart s kabílky a letovanými samostatnými kolíčky. Zapojení se povedlo i díky návodu modelu . Dekodér sem přilepil oboustankou, zajistil kabílky a nasadil kastli. Vnitřek modelu je kovový ingot a na motoru poměrně velký setrvačník. Tak se mi to líbí

. Jízda výborná, je tišší než brejlák od Roco. Výběh díky setrvačníku dlouhý. Zdá se mi že maximální rychlost by mohla být vyšší. Šnečí rychlost perfektní. Tažná síla s vozy nezkoumána, přetahování s brejlákem - brejlák R vítězí protože má gumový bačkory. Jede dobře i na analogu s FZ1. Světla svítí akorát, nemám rád když to svítí moc jako brejlák R. V dálkovym mi vadí "bublinka" v optice. Povrchová úprava dobrá, nápisy čitelné. V místě na boku pod žaluziemi kousel zalakovaného "bordelu" . Madla v bílé barvě na mém modelu instalované halabala ale dají se snadno opravit (ihned provedeno). Madla před čelními skly stenoměrná, bohužel karoserie kolem otvorů trochu upatlaná od lepidla, je to dost vidět. Jedno madlo mírně oloupaná barva, drátek je černý. Na střeše byla na jednom sítu ventilátorů nezačištěná spojka leptu a při instalaci do otvoru se síto trochu zdeformovalo. Dá se to jednoduše opravit. Nádrž je trochu šejdrem, když se povolí její šroubek je to ok. Zdá se že šroubek ji při dotažení natlačí do strany. Náprava bude jednoduchá - úprava otvoru šroubku. Doplňky jsem zatím nedával, vypadají normálně, u brejláka od R jsou asi jemnější. V návodu je nakreslená montáž doplňků a tabulek, tabulky jsem žádné nenašel. Na doplňkové nápravě bandáže moc nesedí asi budou potřeba upravit ale to mě netrápí, nepoužiju ji. Trochu mě zarazilo že náprava má silnou plastovou osu, skoro 4 mm průměr a točí se nejspíš v plastu. Uvidíme co vydrží, ale snad jo, plastové převody a kardany u jiných značek také dlouhodobě fungují. Celkově se mi model moc líbí, po funkční stránce perfektní, zbylé mouchy budou určitě vychytány a pobity, možná by to chtělo nějakou "výstupní kontrolu". Uvítal bych nějaký návod a nákres na demontáž podvozků, až budu například za 5 let model čistit a mazat aby se vědělo jak na to a čím mazat. MTB děkuji za pěkný, tuplovaně český model a budu se těšit na další kousky !