
- Celkový náhled
Nevzdávám to a stále něco málo vymýšlím. Zde je prvotní návrh místní tratě vedoucí kolem zdí dílny. Výhybky EW2 a EW3. Minimální poloměr ve viditelné části je 343 mm, ve skryté 310 mm. Z SN se smyčkou, kde se délka pěti kolejí pohybuje od 1 do 1,3 metru, vyjíždíme z tunelu do úvraťové stanice. Sem jezdí vlaky Os s klasickými soupravami, občas R, který může po zkrácení pokračovat úvratí a dále Mn obsluhující celou lokálku a jeden pár Vn/Pn jedoucí úvratí dále. Nejdelší kolej má 150 cm, což je dostačující pro zlikvidování efektu "námezníkového" rychlíku. V zadní části stanice máme zázemí pro nakládku dřeva do vozů Eas a dalších komodit (skladiště). Z této stanice se úvratí dostaneme do obloukové staničky s odbočkou na krátkou vlečku do nákladiště blízkého lomu/dolu, ze kterého sem vede silnička pod mostem. Z lomu provádí obsluhu Tatry, vozy nakládáme mechanizačními prostředky. Největší délka vlaku je 110 cm. Vlečka se obsluhuje vlaky Vn/Pn o osmi vozech (Falls), které se ve stanici dělí a je nutno je přistavit na dvakrát. Dále pokračujeme opět stoupáním (3cm/m) do koncové staničky. Na tomto druhém úseku již není takové stoupání nutné, nicméně v plánku je zakresleno. V koncové staničce můžeme opět nakládat různé komodity na kusé koleji. Běžná délka vlaku je do 75 cm, maximální délka vlaku je 90 cm bez lokomotivy - je zde ovšem nutný posun za námezník. Na konci máme malou remízu pro přenocování MV 810.
Pokud k tomu máte někdo připomínku, rád ji přijmu. Nicméně určitě si počkám na další díl knihy od Milana Ferdiána pro případnou inspiraci. Mám zde sice dost prostoru, ale musím se sem nacpat se vším všudy, co se modelaření týká.