Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Pavel 152 » čtv 02 úno, 2012 8:36 pm

U mého dost hází ozubené kolo nad nápravou s bandáží, náprava škube do strany.Co se mi vůbec nelíbí je velká axiální vůle šneků- 1mm a vůle podvozků.
Tak jestli to není tím, že se podvozky pod rámem nepravidelně postrkují.Zkusil jsem spojit dvě loko-přípřež, a v protizvratu se zaklesnou nárazníky.
Axiální vůli šneku ostatní výrobci pečlivě vymezují. Mohl by se někdo, komu lokomotiva neposkakuje podívat? Musí jít dolů plošný spoj, pozor, drátky k ledkám hned ulítnou.
A ještě info pro D. S. a pana Kuehna to poskakování je nepřehlédnutélné a neomluvitelné. Při kontrole 2hý, 5tý, 10tý, 50tý, 100tý kusů to nemůže projít. a ještě k rychlosti jízdy,, při modelové rychlosti ''
Pavel
Pavel 152
 
Příspěvky: 431
Registrován: ned 09 led, 2011 5:24 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Donatelli » čtv 02 úno, 2012 8:42 pm

Akorát že Roco má u některých typů prohozené podvozky, takže na jedné straně je náhon a napříč je tachometr. Prohození podvozků = rozebrat a rozletovat celou lokomotivu :(
Donatelli
 
Příspěvky: 367
Registrován: sob 17 kvě, 2008 6:50 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Michal Dalecký » čtv 02 úno, 2012 8:43 pm

Tak jsme dnes měli sezení s panem Kuehnem. Z dodávky cca 100 modelů jsme kontrolovali cca polovinu a z té jsme vybrali cca 10 kusů, které jsme expedovali. Zbytek jezdí trhaně jake je zde uvedeno a u některých modelů se projevuje kývání jednoho podvozku. Zdá se že jde o výrobní problém celých sérií a ne jen pár kusů. Překvapilo mě že jsme byli první kdo výrobce o tomto problému informoval. V pondělí posíláme Kuehnovi dva "nejhorší" kousky k posouzení. Může se jednat o špatné usazení převodů na jednom podvozku, ale počkáme na výsledek jejich testu. Prozatím jsme pozastavili expedici, protože by to bylo k zákazníkům nefér a nám by to přidělalo práci. Není třeba vyvolávat paniku, pan Kuehn je velice vstřícný a tento problém utčitě vyřeší k plné spokojenosti. Informace budeme mít koncem příštího týdne. Řešení bude následovat.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Jarda H. » čtv 02 úno, 2012 8:48 pm

Michal Dalecký píše: ..... Překvapilo mě že jsme byli první kdo výrobce o tomto problému informoval. ..... Není třeba vyvolávat paniku, pan Kuehn je velice vstřícný a tento problém utčitě vyřeší k plné spokojenosti. Informace budeme mít koncem příštího týdne. Řešení bude následovat.


To je docela zajímavé, myslel jsem, že modeláři z tt-boardu reklamovali taky, zřejmě u svých prodejců a oni ... ?! Moje němčina není "žádná" :lol: a z automat.překladu jsem pochopil, že aspoň někdo vracel model k reklamaci ?!
Kuehn s tím určitě něco udělá, je to pečlivka v tom dobrém smyslu slova.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod George V. » čtv 02 úno, 2012 8:58 pm

ad Michael Dalecký:

...tak to jsem měl štěstí na jeden z těch deseti kousků. Trhaně nejede, ale připadá mi dost hlučný, jako by nebyly namazané převody. Zlaté Roco :), přeci jen se ty převodovky naučili v HO dělat a v TT zkušenosti zúročili, stejně tak mi připadá u Roco lepší (bytelnější) kinematika. Jinak co se týče detailů, především provedení madel, klobouk dolů, tady Kuehn zabodoval. Jo tak mít kastli od Kuehna na podvozku Roco :mrgreen: ... Akorát se ho, kluci, musíte naučit líp fotit. Na fotkách vypadá mnohem hůř než ve skutečnosti, hlavně detail brejlí (u některých verzí bych měl strach si je podle fotek objednat :) ). Tak ať vám to jezdí...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod olik » čtv 02 úno, 2012 9:33 pm

Neco se uspechalo,skoda , je to tu sama kritika a to neni dobre ,ale zase je to fifty fifty :P zitra si jedu pro svuj kousek do nemecka tak dam vedet jak to dopadlo,mam tam sedou CD tak jsem zvedavej,tesim se na ni a snad ji tam nebudu muset nechat......
a snad to bude jen prkotina ktera se zvladne dodelat doma,jinak se to prodrazi.....................brrrr to je zima :lol: :lol:
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod George V. » pát 03 úno, 2012 5:02 am

...ještě jedný věci jsem si všiml, prosvítají mi koncové červené do "bílých". A taky postrádám náhradní uhlíky a bandáže :D (nějak jsem se u Herculese namlsal...).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Jeff Hopper » pát 03 úno, 2012 6:00 am

Donatelli píše:Akorát že Roco má u některých typů prohozené podvozky, takže na jedné straně je náhon a napříč je tachometr. Prohození podvozků = rozebrat a rozletovat celou lokomotivu :(



Určitě bude stačit vyměnit(prohodit) masky podvozků bez celkové demontáže celého podvozku.


Co se týče kritiky, tak je bohužel oprávněná(nevim jak mají nastavenou výstupní kontrolu), ale je zřejmé, že u některých barevných mutací si mašiny trošku nesedly. No na druhou stranu k tomu kluci oH mají dobrý přístup a problém řeší.

Pro české zlaté ručičky by asi stačilo rozhodit náhradní díly po prodejnách - občas udělat nějakou tu drobnou prezentaci - vorkshop na výstavách a když to tady čtu tak 90% zdejších přispěvovatelů je schopno i v případě dodání spalovacího motoru mašinu rozpohybovat, takže prohodit pár koleček není žádný problém. :lol: :lol:
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Renoš » pát 03 úno, 2012 10:52 am

A teď se nabízí otázka. Má cenu modely dávat na trh, když mají očividně výrobní vadu? Sám mám objednané 3 kousky, ale teď váhám...
Renoš
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 09 kvě, 2010 12:46 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Donatelli » pát 03 úno, 2012 11:06 am

Určitě bude stačit vyměnit(prohodit) masky podvozků bez celkové demontáže celého podvozku.....

Nebude, mušíš rozebrat celou loko, jak jsem psal.

Ohledně problémů, řešení se hledá a po Norimberku bude na světě. Jinak DS je dnes a zítra v Norimberku, takže vyčkejte až se vrátí. Na rozdíl od jiných výrobců nestrká hlavu do písku, ale řeší se problém...
Donatelli
 
Příspěvky: 367
Registrován: sob 17 kvě, 2008 6:50 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod airwar » pát 03 úno, 2012 12:05 pm

Jarda H. píše: ..... Kuehn s tím určitě něco udělá, je to pečlivka v tom dobrém smyslu slova.


No pečlivka možná je ale zdá se že podlehl, a ve snaze konkurovat cenově Roco a Tilligu sáhnul stejně jako zmínění výrobci po nejlevnějších a nekvalitních komponentech z poslední dílničky v Číně. :cry:
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století
Uživatelský avatar
airwar
 
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 07 led, 2010 11:07 am
Bydliště: Brno-Bosonohy

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod George V. » pát 03 úno, 2012 12:40 pm

??? Tohle se možná týká motoru, ale tady problém není. Nebo ty víš o někom, kdo v Číně vyrábí seriově podvozkové převodovky s rozvorem 20mm? Leda tak firma, co to dělala pro Roco, ale to by asi tyhle problémy nebyly :mrgreen: .

P.S. No ještě mne napadají převodovky do hobby G1206 od PIKA :)
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod airwar » pát 03 úno, 2012 1:04 pm

Nevím kdo to dělá, ale u prototipových vzorků údajně problémy nebyly, což logicky znamená že sériovou výrobu musel dělat někdo jiný než zkušební vzorky. Viděl jsem zatím 6 brejlovců a všechny se trhají, doma se mě zrovna odrosují další dva kousky, tak jsme zvědav jak ty, ale tak nějak cítím že to bude stejné, což mě logicky netěší.
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století
Uživatelský avatar
airwar
 
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 07 led, 2010 11:07 am
Bydliště: Brno-Bosonohy

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod JBr » pát 03 úno, 2012 1:34 pm

Kluci, ktere konkretne modely to mate, co vam zlobi?

Po tom co tady ctu mi to nedalo a kamarad dal svoleni, abych rozbalil a vyzkousel i ty dva jeho kousky. Mam tu teda po dvou kusech od 33310 a 33312 (750.243 a 750.160), takze zadne limitky, a vsechny 4 v analogu svisti jako vino, zadne problemy se zasekavanim ani poskakovanim. Leda by David pred odesilanim vsechny ozkousel a posilal jen ty co jezdi (ale vzhledem k tomu, ze vsechny krabicky byly jeste zabaleny a zalepeny v hedvabnem papire, tak o tom silne pochybuju, protoze to by se u toho musel v tom poctu objednavek zblaznit :)).
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod TTmili » pát 03 úno, 2012 1:41 pm

Tak já osobně mám limitky (T478.3089 a T478.3161) a obě poskakují. Také je mám přímo od Davida, dneska dorazily a taky byli ještě v onom papíře.
Kdybych ty problémy měl k něčemu přirovnat tak řeknu že ty mašiny jezdí spíš jako kdyby měli mosazné pojezdy. Lomcují sebou do stran, s každou otáčkou motoru/kola/šneku se jakoby spomalí, a strašně drnčí. Tolik asi k tomu co jsem vykoumal já.
A co se týče zaklesávání nárazníku, provozuju i oblouky R286 a problém se zaklesnutím nárazníku jsem měl jen při sunutí a nebo jízdě Brejlovec-Brejlovec. Jinak vozy Kuehn, Tillig, ROCO, Loco, vlastnoruční (kinematiky Peho, SDV, DK-model, Loco) byly na tažení bez problémů.
Naposledy upravil TTmili dne pát 03 úno, 2012 2:04 pm, celkově upraveno 1
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků