Vyhled u 742 je dozadu mozna o trosicku lepsi nez dopredu, protoze ta zadni kapota je kratsi. Vyhodou ale je, ze mas obe stanoviste +- stejne vybavene, u pary mas v podstate vybavene jen stanoviste na jeden smer.
Edit: Sakra, pozde

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Tomáš píše:No tak slušný jak se to vezme...není zas až tak velký a je určený hlavně el.trakci..mám to tam dobře prolezlý,už 2x mě vyhodili![]()
..ale to je spíš moderní typ depa..žádná točna...jen takový to posunovací zařízení v dílnách
V CB je tady depo prevazne pro ~ trakci, i kdyz naka bardotka se tam taky najde, ale rotundy tam taky máme, skoda ze k nam nejezdi brejlovci, rad se na ne v Plzni divam.
na stránce 16 je i schématicky znázorněný nákres depa v CB
http://envi.upce.cz/pisprace/ks_pce/04/hybrant.pdf
boy.rough píše:No V Budějcích se to asi dost změnilo od té doby co tam nepracujiJeště to není tak dávno co jsem tam opravoval převážne diesely. Ale teď jak udělali elektrifikaci na Dolní Dvořiště, tak předpokládám, že už tam moc dieselů není ?! Je to škoda, protože vždy když slyším burácet Barču nebo Čmeláka, tak mi srdce zaplesá
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník