
Ono to depo je celkem rozsáhlej projekt,nikdy jsem před tím po ničem takovým nepátral a chodit v Brně do Depa a na vše se vyptávat mi přijde blbý..asi by mě brzo nechali rozjed vlakem

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Tomáš píše:hele tak kdyby to Michal chtěl nascanovat,tak to kupovat nemusíš,aspoň si odzkouším novou tiskárnu...ale i tak dík..no pokud by cena byla za 100kč tak to samozřejmě beru knižně![]()
Ono to depo je celkem rozsáhlej projekt,nikdy jsem před tím po ničem takovým nepátral a chodit v Brně do Depa a na vše se vyptávat mi přijde blbý..asi by mě brzo nechali rozjed vlakem...vím jak to u nás nemaj moc rádi když se jim lidi motaj pod nohy
JBr píše:Parni lokomotivy mely vetsinou omezeni rychlosti pro jizdu tendrem vpred, tudiz bez otoceni by to bylo neekonomicke, protoze cesta na jednu stranu by trvala delsi dobu nez na druhou. Krom toho by to bylo taky nepohodlneProto se stavely tocny nebo triangly na otaceni. U motoru to teoreticky neni potreba, protoze proste fira prehopsne z jednoho stanoviste na druhe.
Na druhou stranu valna vetsina dep byla postavena za dob parni trakce, takze tam ta tocna je. Pokud je navic v depu rotunda, tak je tam tocna i logicka i ted, protoze jinak by do ni neslo zajizdet bez slozite spleti koleji s vyhybkami.
JBr píše:Parni lokomotivy mely vetsinou omezeni rychlosti pro jizdu tendrem vpred, tudiz bez otoceni by to bylo neekonomicke, protoze cesta na jednu stranu by trvala delsi dobu nez na druhou. Krom toho by to bylo taky nepohodlneProto se stavely tocny nebo triangly na otaceni. U motoru to teoreticky neni potreba, protoze proste fira prehopsne z jednoho stanoviste na druhe.
Na druhou stranu valna vetsina dep byla postavena za dob parni trakce, takze tam ta tocna je. Pokud je navic v depu rotunda, tak je tam tocna i logicka i ted, protoze jinak by do ni neslo zajizdet bez slozite spleti koleji s vyhybkami.
JBr píše:Parni lokomotivy mely vetsinou omezeni rychlosti pro jizdu tendrem vpred, tudiz bez otoceni by to bylo neekonomicke, protoze cesta na jednu stranu by trvala delsi dobu nez na druhou. Krom toho by to bylo taky nepohodlneProto se stavely tocny nebo triangly na otaceni. U motoru to teoreticky neni potreba, protoze proste fira prehopsne z jednoho stanoviste na druhe.
Na druhou stranu valna vetsina dep byla postavena za dob parni trakce, takze tam ta tocna je. Pokud je navic v depu rotunda, tak je tam tocna i logicka i ted, protoze jinak by do ni neslo zajizdet bez slozite spleti koleji s vyhybkami.
Tomáš píše:tak to je síla tomu říkám depo..to u nás v Brně jsou jenom depíčka
Abe Simpson píše:Tomáš píše:tak to je síla tomu říkám depo..to u nás v Brně jsou jenom depíčka
Já bych řekl že v Maloměřicích je taky slušný depo
Tomáš píše:..jinak bylo by ještě možno rozvéct tu odpověď jak je to s tou otočenou párovkou?...jestli jsem to dobře pochopil tak bylo nevýhodné jed tendrem napřed...proč tam bylo to omezení? napadlo mě kvůli výhledu ale když vemu takovou 742 tak z tý musí bejt taky kulový vidět
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník