Nikde na WEBu jsem nenalezl popis úpravy Výhybek PECO s izolovanou srdcovkou. Jelikož na svém kolejišti budu nucen použít
výhybky s malým rádiusem ST-244 A ST-245, ze známých důvodů jsem provedl změnu na vodivou srdcovku.
Púvodní stav.
http://img545.imageshack.us/img545/3759/st2441.jpg
Nejdříve je třeba odstranit propojení vespod podloží.
http://img210.imageshack.us/img210/9417/st2442.jpg
To provedeme zapáčením šroubováčkem v místě přibodování drátku.
http://img513.imageshack.us/img513/4024/st2443.jpg
Nyní vytáhneme kolejnice. POZOR! Jsou aretované nálitky, ale silnějším tahem ve správném směru povolí.
http://img847.imageshack.us/img847/5144/st2444.jpg
Nyní odfrézujeme plastovou srdcovku.
http://img706.imageshack.us/img706/7285/st2445.jpg
Narazil jsem zde na problém, že pata srdcovky jezešikmená a větší okolky zvedají kolo nad kolejnici. Tím dochází ke ztrátě kontaktu.
Profrázoval jsem tedy celý průjezd.
http://img52.imageshack.us/img52/7637/st2446.jpg
Pro úpravu použijeme původní kolejnice. Na brusce (lze i jehlovým pilníkem) je zbrousíme tak, aby pasovaly k sobě a nepřekážely si
ani paty kolejnic.
Jelikož výjezdy z výhybky jsou dlouhé, rozhodl jsem se umístit izolační spojky již do výhybky. V mezipražcí jsem vyfrézoval lože pro spojky.
http://img819.imageshack.us/img819/8210/st2447.jpg
Kolejnice zakrátíme právě ke spojkám.
http://img72.imageshack.us/img72/5295/sl2448.jpg
Delší zbytek kolejnice použijeme pro kratší výjezd. Pro delší použijeme kolejnici novou.
http://img441.imageshack.us/img441/9375/st2449.jpg
Zespodu pod srdcovkou odfrézujeme podloží tak, aby se odkryly paty obou kolejnic.
http://img831.imageshack.us/img831/8064/st24410.jpg
Ty propájíme. Při použití kvalitní pájky není třeba ani kolejnice chladit.
Oba přívody od jazyků připájíme tamtéž. Cín zapilujeme do roviny.
http://img27.imageshack.us/img27/5323/st24411.jpg
Tím je úprava hotova.
http://img683.imageshack.us/img683/803/st24491.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/6169/st24492.jpg
Výhybku zapojujeme známým způsovem jako s vodivou srdcovkou.