Nedávám si pokoj a zkouším jinou variantu odbočné, kde bude vidět kolej hlavní trati, hned na kraji kolejiště. Líbí se mi některé návrhy MF, kde je spodní trať někde částečně odkryta, nejépe jako dvoukolejka.
- hlavní stanice má stání pro motorák, ovšem dvě dopravní koleje neodbočují na levé straně do hlavního směru
- umístění nástupišť mezi 2/4 a 1/3 kolej (použiji ze starého kolejiště)
- od nádraží půjde silnice mostem pod levým zhlavím, následně odbočka ke skládce a přes závory ven z panelu
- užitná délka staničních kolejí 570 / 1600 / 1600 / 1350
- oblouky ve stanici R484 - R656
- napojení zbrojení naftou obloukovou nebo levou vyhybkou s vnitřním R656
- varianta napojení odbočné na angličana, zhlaví jen mírně posunuté vlevo, užitná délka staničních kolejí 570 / 1500 / 1650 / 1700
- koncová stanice ve finální podobě se stan. kolejemi délky 1100 / 970 / 1000
- oblouky ve stanici R731 - R849
- přístup ke skládce z okraje panelu
- dvoumístná remíza (použiji ze starého kolejiště)
- doufám že v takovýchto obloucích rozpojím vlak? Nebo ho rozpojím až na výhybce a couvnu?
- která kolej bude manipulační? Nebo mohou být všechny dopravní?
- oddělení koncové od hlavní stanice jen svažující terén, kamená zeď, nebo naopak nějaká vyvýšená kulisa, nebo skála, výška 10cm / tloušťka 10cm nahoře pár stromků?
- přemýšlel jsem nad několika variantami koncové, řešil jsem tři problémy
- - proces navážení vlečky k pile, resp. obsazení navážením zhlaví
- - napojení depa (šlo by takto ze vstupního zhlaví?)
- - umístění skládky
- SN zůstává z předchozího návrhu je napojeno na tobogán s kótou -290mm pod hlavní stanicí
- klesání max. 3,6%



http://www.palmnet.cz/HO/Odbocna-V41.tra