Tak jsem po delěí době zpět. Konečně jsem se rozhodl pokusit se postavit své vlastní kolejiště. Na základě příspěvků zde na fóru jsem vybral kolejivo PECO CODE 55 a objednal první tři pruty flexi kolejiva a dvě výhybky. Musím uznat, svým velice laickým pohledem, že kolejivo je moc pěkně zpracované. Cvičné jízdy všech mých tří lokomotiv a Akkutriebwagen Wittfeld prokázaly dobré vlastnosti zvláště, jsem potešen výhybkami, přes které přefrčí i ta nekratší malá tandrovka naprosto bez problémů a to jsem to zkoušel jsem s dráty přiloženými je kolejnicím.
Bohužel jsem poněkud narazil v jiné věci. Jak bylo jinde zmiňováno, velkým problém, a to mohu potvrdit, je úhel odbočení výhybek. Měl jsem v úmyslu stavět opravdu velmi velmi malé kolejiště, konkrétně 70 x 70 cm. Nepodařilo se mi jej však ve WT nakreslit. Přijatelný ovál nebo kruh prostě nejde. Nebo ano, a já to prostě neumím, protože všechny pokusy dopadly velice bídně a nepoužitelně.
Původní ideu jsem tedy opustil a tak vzniklo toto, viz. obr níže, na panelu 70 x 125 cm, což je přiblížný rozměr desky tvrzeného polystyrénu ze které bych chtěl stavět. viz článek na webu Honzíkovy vláčky (
http://www.honzikovyvlacky.cz/2011/02/2 ... styroduru/). Epocha samozřejmě I, K.P.E.V., mohlo by se to nacházet někde na břehu jezera nebo řeky, případě u moře, mírně zvlněná krajina, nic vysokého, jednodušší porost, kosodřeviny a trávy. Na vlečce štěrkovna nebo vápenka. Smíšený osobní nákladní vlak, T 9.3 (BR 91) max. 4 vozy, z toho jeden osobní, pravidelnou osobní přepravu zajišťuje akkutreibwagen, na vlečce malá T2 se třemi vozy klapdeckelwagen (štěrk, vápno). Tady bych se chtěl zeptat zda by nebylo "divné" doplňování vody a malé zauhlování na té vlečkové koleji, když se toto ve stanici nenachází? SN se mi zatím nepodařilo nějak rozumně vyřešit. Tedy namalovat ve WT. V reálu to možná půjde snadněji.
N, Epocha I, K.P.E.V., plánování kolejiště ukončeno, nastává éra výstavby.