Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod JBr » čtv 25 srp, 2011 7:50 am

airwar píše:Nevím já bych asi jako první model stavěl něco opravdu českýho o co by na jedné straně byl jistý velký zájem u českých modelářů, a zároveň by se dala očekávat nulová konkurence - tedy spíš jějaký hodně profláklý motorák který zde jezdil několik desítek let.


O jaky echt cesky motorak, kterym se nezamrzne jen v jedne epose by byl takovy zajem, az by lidi trhali ruce? Ono to zase tak snadny vyber neni, jak mezi motoraky tak mezi lokomotivami. Brejle a zamraca tohle splnuji pekne, protoze bez nejakych masivnich vzhledovych zmen (tedy pripadnych ruznych uprav forem) se s nimi v pohode pokryji epochy IV, V a VI. Kdyz si vezmu v H0 CD Cargo brejle od Rivarossi (ktere jsou jen prebarveninou neceho, co u nas v tehle podobe vubec nejezdi) a jaky o ne byl zajem navzdory vsem modelum od Roco, tak si myslim, ze mist k zaplneni trhu se jeste par najde i u brejli v TT. Mimochodem, i to, ze o MTB modely maji zajem modelari i z USA a Kanady aspon o trochu o necem svedci. A kdo vi, treba se chysta i nejaky echt cesky model bez konkurence... :) (napriklad ta zamracena, pokud Roco nebo Kuehn nevytahne behem par tydnu kouzelneho kralika z klobouku :D)

Uvidime, nechame se prekvapit.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod George V. » čtv 25 srp, 2011 7:54 am

Jeden by tu byl - M262. Ten protáhneš v pohodě přes tři epochy (možná i čtyři..).
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod Jeff Hopper » čtv 25 srp, 2011 10:24 am

Vesměs všechny čtyřnápravové motory - 820, 830-1, 850-1, 852-3, hafo barevných vatiant a při cenách okolo 3000,- jasný favorit. Provoz na všech velikostech kolejišť a min. 3 epochy.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod Jeff Hopper » čtv 25 srp, 2011 10:26 am

Jo akdybyste to někdo chtěl vyrábět tak určitě nepište - termín dodání listopad 2011 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod volda » čtv 25 srp, 2011 2:09 pm

Já bych byl pro 742 a klidně tovární pořádnou 810.......
volda
 
Příspěvky: 118
Registrován: čtv 18 bře, 2010 12:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod proky1 » čtv 25 srp, 2011 2:13 pm

určitě 852
proky1
 
Příspěvky: 77
Registrován: pát 18 čer, 2010 9:49 pm
Bydliště: Stochov

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod lachttan.bastr » čtv 25 srp, 2011 2:36 pm

O jaky echt cesky motorak, kterym se nezamrzne jen v jedne epose by byl takovy zajem, az by lidi trhali ruce? ...

No vzhledem k tomu, že ČSD patřily do konce šedesátých let k světové, no minimálně evropské, špičce v motorizaci, tak předloh je spousta.

Jak zmíněno výše, prakticky veškeré čtyřnápravové poválečné motoráky. Řadě M 262.0 *48 se právem hóká "Nezmar". Není nic, co by jej zastavilo. Jezdil na všech druzích výkonu.
Dále řady M 296.0 - 3 (850 - 853) *konec šedesátých let. Co třeba MEx "Vindobona"? Když už máme německou.
Potažmo pantografy, zejména "Žabotlam", ale i střídavé SM 488.0. No a z mašin? Elektrika par excelence S 498.0 "Laminátka". Hmm ta je ale na hlavní tratě.
Ale motoráky rozhodně.
Osobní vozy, osmidveřáky Bai, "krátký" Balm (k M 262.0) a prakticky veškeré přípojné vozy k motorákům.

Bojím se, že brejlovec je dnes už pasé. Ale "Bertu", "Zamračenou", "Cecka" ... ještě nikdo nemá. Tady je šance :!:

Pro p. Báňu. Tvořte pro radost sobě a přátel. Hlavně se nenechte vytočit rejpaly.
Velikost středu = TT = Top Technik = vrchol techniky!
lachttan.bastr
 
Příspěvky: 117
Registrován: čtv 30 črc, 2009 4:54 pm
Bydliště: Brno

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod MOL » čtv 25 srp, 2011 2:47 pm

Na ttnut.com jsou nějaké fotky, snad mě za to nebudou soudit :twisted: http://imageshack.us/g/89/img1229cf.jpg/
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 301
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod JBr » čtv 25 srp, 2011 3:39 pm

MOL píše:Na ttnut.com jsou nějaké fotky, snad mě za to nebudou soudit :twisted: http://imageshack.us/g/89/img1229cf.jpg/


Aby bylo porovnani s Rocem na fotkach fer, tak je nutno podotknout, ze Marek pise, ze se mu bohuzel krabicky s modely v kufru cestou domu pocuchaly a diky tomu ma ponicene i nejake detaily na modelech + ze se nejedna jeste o ostrou produkci, ale predprodukcni kusy.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod vvitty » čtv 25 srp, 2011 4:17 pm

Fotky produkcnich kusu budou uz brzy. Nejen fotky... :wink:
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod male zvire » čtv 25 srp, 2011 5:12 pm

Mě se strašně líbí jak se tady v poslední době množí to krásně univerzální slovíčko "brzy"... :lol:
Nejvyšší forma života je člověk. Nejnižší formou života je člověk který si hraje s vláčky.Holly
Uživatelský avatar
male zvire
 
Příspěvky: 232
Registrován: stř 08 zář, 2010 4:35 pm

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod TTmili » čtv 25 srp, 2011 5:33 pm

Já osobně bych to MTB brejlovci taky neviděl až tak špatně. Pravdou je že s "normální" trojkou to tak horké nebude, ale pokud bude čtyřka se závěskami, a trojka dvouočko tak tyhle půjdou na odbyt. Trojkami už je trh přesycen (i když já nemám doma ani jednu a čekám na Kuehnovi), ale čtyřky byli pro 4 epochu zatím nepoužitelné. Stejně tak dvouočka chybí a z toho tedy odvozuji.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod Eda1975 » čtv 25 srp, 2011 5:59 pm

volda píše:Já bych byl pro 742 a klidně tovární pořádnou 810.......


Hlasuji stejně 8) 742 je universální lokomotiva, kterou můžu nasadit na posun i všechny druhy vlaků. Navíc prošla už třemi epochami.
TT - analog - epocha V/VI - ČR

http://www.taksitokurvavygoogluj.cz
Uživatelský avatar
Eda1975
 
Příspěvky: 50
Registrován: ned 22 úno, 2009 3:58 pm
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod ThOoOmas » čtv 25 srp, 2011 8:29 pm

Tak já netrpělivě čekám na MTB 750.088 - tu Roco ani Kuehn nemají a mít nebudou. A v HO se jí nedočkám asi nikdy... :(
Takže zaplať nekonečný vesmít za brejle MTB!
ThOoOmas
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob 21 lis, 2009 6:55 pm
Bydliště: Děčín/Liberec

Re: Brejlovec 750, 753 a 754 od MTB v TT

Příspěvekod MirekTT » čtv 25 srp, 2011 10:12 pm

Já bych byl pro 742


Fujtajksl, to de vidět, že ste na tom v depu neměnili akumulátorovou sadu, to by vás hneť přešla chuť mět tůto ludru na kolejišti :D
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků