novinky 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » úte 14 čer, 2011 7:10 pm

Michal Dalecký píše:Do detailu v eshopu u obou verzi Faccs/Sas od Trainu jsem dal par fotografii vzorku ktere jsem mel k zapujceni. Kvalita je super a to hlavne v detailech. Jsem zvedavy na celek.
Obrázek


...ten podvozek myslí vážně?
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod vojtas » úte 14 čer, 2011 7:16 pm

26-2 namísto 26-2.8...
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1351
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod Michal Dalecký » úte 14 čer, 2011 7:35 pm

George V. píše:...ten podvozek myslí vážně?
Ne ne, to je pracovni verze. Ve finale bude spravny.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: novinky 2011

Příspěvekod Ferda » úte 14 čer, 2011 9:45 pm

greenery píše:
fofros píše:Tohle napsal borec k modelu 423.040 na jednom e-shopu:

Nadpis zněl "Nechci kazit kšefty"

Tu lokomotivu mám z první dodávky a byla pro mě velkým zklamáním. Na první pohled chválihodná snaha udělat pěkně pěknou Československou mašinku, ale... Nevím jak výrobce došel k tomu nesmyslně kónickému tvaru komína. Proč jsou pojišťovací ventily posazeny na krytu, když byly montovány na víku parního dómu a kryt přesahovaly jen z poloviny. Doufám, že výrobce už zkrátil ojnice, aby nemusel vyhýbat ven předstihovou páku a táhlo unašeče, jinak předstihová páka narážela do víka válce a mašinka nemohla otáčet koly, to působí velmi amatérsky!!! Spřáhla nemají kulisu a jízdí vlastnosti byly největším zklamáním. Tu svoji se slevou prodám.


Tak teď nevím, čemu mám věřit, když tady někdo napsal o téhle lokomotivě pravý opak :?: :idea: :?


Nechci nikomu sahat do svědomí a pokud se pletu, tak se předem omlouvám. Ale ty jediné dva příspěvky, které ten model tady na foru nekriticky chválí, mi připadají jak nastrčená reklama. I proto, že ten kdo je psal, má jen tyto dva příspěvky. Už jsem psal, že se mi model líbí, dojem je na první pohled dobrý, ale těch nedostatků je vzhledem k ceně zatím příliš.

Základním nedostatkem je zatím cena. Za 8.000,- tam žádné nedostatky nevidím, ale s každou další tisícovkou jich začíná přibývat.
Abych jen nekritizoval.
Mašinu jsem měl v ruce. Musím potvrdit, že model působí velice slušným dojmem. Nicméně výše popsané nedostatky jsou realitou. Oseknuté válce mi až tolik nevadí (pokud nehledíš pod sukni, tak si jich ani nevšimneš), chybějící kinematika taky není nepřekousnutelná, ale provedení běhounu ve mně moc důvěry nevzbuzovalo. K jízdním vlastnostem se nemohu vyjádřit, na TT kolejivu bohužel jezdit nechtěla.
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: novinky 2011

Příspěvekod Mirek2037 » stř 15 čer, 2011 7:35 am

Vážený pane, velmi málo se pouštím do diskuzí na diskusních fórech. Ale mohu Vás ubezpečit, že žádnou nastrčenou reklamu, jak vy říkáte nedělám. Mám kolejiště v H0 už 40. let, a to že se objevila tato mašinka, jsem jenom přivítal. Krom jiného i proto, že pamatuji dobu parního provozu. Pokud si pořádně přečtete, ty dva příspěvky, psal jsem tam obecně o těch nedostatcích a souhlasím s nimi, tak jak jsou tady popsány. Nic méně, mně se ten model prostě líbí a jsem s ním spokojený, rád jsem mašinku zaplatil. To je můj osobní názor. Pokud máte jiný názor, já Vám ho nebudu vyvracet, ani Vás z něčeho osočovat. Tak, prosím, respektujte i názor jiných. Děkuji Vám.
Mirek2037
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 09 úno, 2011 1:37 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod Petr Zatrepalek » stř 15 čer, 2011 8:03 am

Mašinu jsem si prohlížel in natura v Pečkách plus jeden klient ji ke mě přivezl na patinaci - nejsem takový odborník abych posoudil její modelovou přesnost viz příspěvky výše - ale modelové ztvárnění mě tedy opravdu za ty prachy nenadchlo, na druhou stranu se to prezentuje jako co kus to originál... Nicméně dokud to nebude za rozumný peníze (původně slíbený) a v provedení který mi má co řici - tj mašina z Krušnohorska/Liberecka a ne furt ostravsko a blava - tak o tom nebudu ani uvažovat!

Bohužel bejček má pokud jde o provedení kastle i pojezdu k další český maloseriový páře - elkomáckýmu štokru - asi tak daleko, jako čstrainí brejlovec k rokáckýmu, mohu-li použít tento příměr i vzhledem k nutnosti "bastlit" k čs trainu vlastní podvozek... Štokr je sice dražší - i tam se mi to zdá tak o 5-6000 natažený, nicméně za tu stávající cenu už to je přece jenom Mašina!

Pod hranicí 15 klacků byla a možná ještě stále je v nabídce u Michala D. Gorila 350 ze Slovenska - jestli chcete někdo vidět jak vypadá špičkový model jehož cena je adekvátní provedení, běžte se na něj k Michalovi podívat
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » stř 15 čer, 2011 11:34 am

Mirek2037 píše:Vážený pane, velmi málo se pouštím do diskuzí na diskusních fórech. Ale mohu Vás ubezpečit, že žádnou nastrčenou reklamu, jak vy říkáte nedělám. Mám kolejiště v H0 už 40. let, a to že se objevila tato mašinka, jsem jenom přivítal. Krom jiného i proto, že pamatuji dobu parního provozu. Pokud si pořádně přečtete, ty dva příspěvky, psal jsem tam obecně o těch nedostatcích a souhlasím s nimi, tak jak jsou tady popsány. Nic méně, mně se ten model prostě líbí a jsem s ním spokojený, rád jsem mašinku zaplatil. To je můj osobní názor. Pokud máte jiný názor, já Vám ho nebudu vyvracet, ani Vás z něčeho osočovat. Tak, prosím, respektujte i názor jiných. Děkuji Vám.


Je-li to tak, přijměte omluvu. Nezlobte se, že jsem to napsal, ale působilo to tak na mě. A jsem rád, že je to jinak.
Mě se model taky líbí, a zatím tedy jen doufám, že výrobce na připomínky zareaguje.
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod Michal Dalecký » čtv 23 čer, 2011 8:37 am

Brejlák v najbrtu zatím ve zvukové verzi je tu:
Obrázek
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » čtv 23 čer, 2011 4:01 pm

...a topný kabel je kde? To neumí Roco vyvrtat jednu dirku? Holt daň za čelo ze 753... A co mřížka, je aspoň v leptech?
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod Michal Dalecký » pát 24 čer, 2011 2:12 pm

Ne, ne, mřižka v leptech není.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pát 24 čer, 2011 2:31 pm

...ať se jdou bodnout. A co kvalita?

Před chvilkou mi přišel červený 753, a musím konstatovat nic moc. Ta svislá dělící rovina šedé barvy v půlce rámu je bombastická. A čela s viditelnými dělícími rovinami formy alá brejlovec v TT taky...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » pát 24 čer, 2011 4:35 pm

Ano, rudý brejlovec má bohužel zachovány všechny kritizované celky. Přesto je to jednooký král mezi slepci. Zatím je to nejhezčí brejlovec.
U verze najbrt se dá ta natištěná mřížka kaloriferu nahradit leptem od DETAIL /p.Žitný z Mostu/ nastříkaným na bílo /nebo je to nějaká světlounce šedá??/. Je dodře že na rozdíl od TT verze nejsou tiskem naznačeny UIC zásuvky. Horší jsou prohozený spodní světla.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod Čouda » pát 24 čer, 2011 11:29 pm

Já mám červený i zelený brejle čsd a musím říct, že i přes zmiňovaný nedostatky je to pěknej model a kritici ať se jdou bodnout. Ještě před dvěma lety byste za takový brejle utrhali ruce..
TT V. epocha // H0 IV. epocha.
Uživatelský avatar
Čouda
 
Příspěvky: 233
Registrován: sob 11 říj, 2008 8:59 am
Bydliště: Trutnov

Re: novinky 2011

Příspěvekod fofros » pát 24 čer, 2011 11:36 pm

Nech je hnidopichy, ať si remcaj :roll: . A my ostatní si můžeme v klidu užívat radost z nového modelu. Přesně jak píšeš Čouda, před několika lety by byli modeláři rádi, že něco takového mají, i když kdo ví, podivíni tu byli odjakživa :mrgreen:
Nejsem modelář, jsem jen mašinkář, snažící se znázornit železniční provoz ve velikosti H0.
fofros
 
Příspěvky: 172
Registrován: stř 17 lis, 2010 5:29 pm
Bydliště: Kopřivnice

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » sob 25 čer, 2011 3:01 am

Myslím, že diskuze je hlavně o tom :arrow: KDYŽ UŽ NĚCO DĚLÁM, PROČ TO NEDĚLÁM POŘÁDNĚ. (roco)
Vlastně se jedná o drobnosti, ale spousta lidí by raději nějakou stovku přihodila a měla model o třídu výš.

Ale v zásadě s váma pánové souhlasím. Ono o mnoho horší bude srovnání brejlovců v TT tam to roco projede na celé čáře. Jenže bylo první kdo s modelem přišel a našlo se spousta nedočkavců kteří si zaručenou čínskorumunskoslovenskorakouskoněmeckou kvalitu koupilo :!: Takže kdo je vlastně vítěz :?: Kdo trhne nejvíc :?:

http://cadrik.rajce.idnes.cz/Roco_754-0 ... G_5024.jpg
Tohle je prostě propadák, ale už je tu. Navzdory všem chybám ho spousta lidí už má doma.
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1225
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků