Plan kolajiska V

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod zugi » úte 11 led, 2011 8:22 pm

milan ferdián píše:38,0 hodin


23665 / 21 * (38/8)
poznáte jednotlivé koeficienty?
TT/IV-V.epocha , poslední měsíce/roky ve stavu ReadOnly :'(
Uživatelský avatar
zugi
 
Příspěvky: 143
Registrován: pát 07 bře, 2008 8:59 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » úte 11 led, 2011 8:48 pm

zugi píše:
milan ferdián píše:38,0 hodin


23665 / 21 * (38/8)
poznáte jednotlivé koeficienty?


Nám natvrdlým vysvětlit :mrgreen:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Jojo » úte 11 led, 2011 8:54 pm

Podla mna je to hmotnost zeme a čas obehu Milana okolo stola, za periodu obehu slnka okolo marsu deleno priemerný plat poslancov ,ale bez DPH. :D :D :D :D :D :o
Sranda mosí bit. :lol: :lol:
H0 ,bez epochy,Traincontroler 7 Silver originál,len digitál.
Uživatelský avatar
Jojo
 
Příspěvky: 408
Registrován: úte 03 čer, 2008 7:58 am
Bydliště: Trenčín,Slovensko

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod zugi » úte 11 led, 2011 9:07 pm

milan ferdián píše:23665 / 21 * (38/8)


23665 ... průměrná mzda ve 3Q/2010
21 ... standardní počet prac.dnů v měsíci
38 ... Milanova investice času
8 ... standardní počet hodin v pracovní den

výsledek ... statistická mzda za investovanou práci nezohledňující umělecký, kreativní ani jiný osobitý předpoklad
stejně tak pomíjíme příplatky za přesčasy, noční, sváteční atd atd atd

prostě jen sprostá matematika, jen pro představu, když se pořád probírá cena návrhu

PS: věřím, že Milan návrhy nedělá jen z kapitalistických pohnutek, i když by to pro něj mohlo být výdělečné, ale z lásky k modelaření a z přátelství k nám ostatním, což neznamená že má být bez odměny
TT/IV-V.epocha , poslední měsíce/roky ve stavu ReadOnly :'(
Uživatelský avatar
zugi
 
Příspěvky: 143
Registrován: pát 07 bře, 2008 8:59 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod petrh » úte 11 led, 2011 9:46 pm

jeje a ja sem smeroval tak nejak nenapadne:) takze je to jasne 5353 CZK zaklad plus invence, vydaje a tuzka a cerny tenky fix.
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1429
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » ned 16 led, 2011 10:57 am

Hledal,hledal a nenašel.Takže zde.

Původní varianta

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Upravená varianta

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » ned 23 led, 2011 7:15 pm

A máme tu další rekostrunkci stanice.Dostat staniční kolej do přímky dle výchozích bodů bylo nemožné.Proto jsem použil velké poloměry
R2021_R1978_R1935_R1892_R1849_R1806

Původní stav

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Reko

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Rtep » pon 24 led, 2011 11:43 am

Zaujal mne plánek pana Milana pod názvem Loučná . Do hlavní tratě je zde zaústěna místní dráha. Jenom mne napadlo jak by to vypadalo kdyby tato dráha měla vlastní oddělené staniční koleje.
Jenom zkusmo jsem to načrtl.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rtep
 
Příspěvky: 353
Registrován: stř 08 dub, 2009 8:23 am

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » ned 15 kvě, 2011 12:39 pm

Závěrečný pohled na žst.Bašku.Obloukové výhybky jsou atypy z EW3
Přílohy
Kopie - žst.Baška_0001.jpg
Kopie - žst.Baška_0001.jpg (498 KiB) Zobrazeno 8825 krát
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod Max » pon 16 kvě, 2011 9:53 am

Milane, depo je pěkné, je tam vše, co má být, ale pro provoz dost těsné. Jedna čouda vysypává popel, druhá zbrojí uhlí, a mašina na rychlík nemá kudy vyjet z depa - to zas bude zpoždění !
Vejde se na ten kanál němka nebo štokr ? Už před válkou se počítalo s velkýma mašinama.
Přílohy
kanal 24m 1937.jpg
kanal 24m 1937.jpg (23.31 KiB) Zobrazeno 8714 krát
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » pon 16 kvě, 2011 3:48 pm

Max píše:Milane, depo je pěkné, je tam vše, co má být, ale pro provoz dost těsné. Jedna čouda vysypává popel, druhá zbrojí uhlí, a mašina na rychlík nemá kudy vyjet z depa - to zas bude zpoždění !
Vejde se na ten kanál němka nebo štokr ? Už před válkou se počítalo s velkýma mašinama.


Jedině změnit funkci koleje pro popelové vozy na průjezdnou,protáhnout směrem doleva k točně.Tím ona rychlíková lokomotiva včas vyjede.Dále je třeba kolej pro odstavení studených lokomotiv zrušit a z ní bude ona zrušená kolej pro popelové vozy.Přeložit sušičku písku.
Co se týče popelové jámy na výkresu,ta má délku jen 20,0m.Záleží jen na modeláři,jak dlouhou popelovou jámu si zde umísti.
Více místa na lokomotivní depo není k dispozici.Vše budu tlumočit od tebe danému modeláři.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod radekkrupka » úte 31 kvě, 2011 7:41 am

No tak tomu říkám projekt :) Škoda, že obrázek vložený jako příloha je tak malý :(
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » sob 25 čer, 2011 12:41 pm

Po dlouhé době opět další kolejiště.Dostal jsem svolení od modeláře o jeho zveřejnění.

žst.Hranice - město / H0-1:87 / 4300*4100 / PECO-CODE075 - 12°/

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Ospalé městečko

Probouzím se do krásného sobotního rána.Nebe vyčištěné od mráčku a chladivý větřík od severu věští,že dnes nebude takové parno,i když kalendářně je již léto.Vstávám a kolegu Petra vedle v místnosti nechávám ještě spát.Na stole voní čerstvě upečená bábovka a položený časopis MODELÁŘ.Teď jsem si vlastně uvědomil o vzkazu od maminy ,že již brzo ráno bude pryč v Brně na to svém gymnastickém cvičení.Vařím ranní kávu a její lahodná vůně probírá Petra ze spánku.S překvapením kouká na bábovku,zatímco já listuji v časopisu Modelář a hltavě čtu seriál od Oldřicha Žemličky „Jak se stát železničním modelářem“.Po urychlené snídani a nezbytných úkonech, opouštíme náš byt a vydáváme se poznávat taje skutečné místní železnice a jejího okolí.
Naše městečko má okresní statut a sídly zde úřady a spolu na důležitosti ji dodává i zemský soud.Leží v jednom nejzápadnějším nejmenovaném výběžku naší republiky.
Scházíme směrem dolů k nádraží po široké třídě lemujíce je činžovní domy z minulého století Po pravé straně vidíme místní pivovar.Jak se blížíme k parku,již slyšíme ladění hudebních nástrojů.Dnes je venkovní tancovačka.Stánky se chystají na hladové,ale hlavně žíznivé návštěvníky.Míjí nás tatraplán,procházíme okolo ztichlého gymnázia a jsme na malém přednádraží ,kde stojí po levé ruce honosný hotýlek,starý autobus RTO a pěkně v kubistickém slohu postavena nádražní budova.Kupujeme jízdenky a jdeme si prohlédnout naší stanici.
Jelikož jsem si domluvil prohlídku stanice s kolegou ,který zde pracuje ,tak náčelník stanice ani neprotestuje a jen s úsměvem nás narychlo proškolí něco jak se pohybovat bezpečně ve stanici.Přišli jsme s časovým předstihem a nám třem začíná exkurze.
Především nás zaujala staniční budova .Petr si ji se zájmem prohlíží,bohužel fotit zde nemůžeme.Od staniční budova pokračujeme nalevo,skladiště s vyloženým zbožím na rampě.Koukáme na stavědlovou věž a jsme u volné skládky.Na dlažbě z kočičích hlav vidíme složený písek se štěrkem,řezivo,dřevěné přepravky o jeho obsahu se můžeme jen dohadovat a špulky (cívky) s navinutými kábly.Přecházíme okresní silnici, kde vlečková kolej 5a končí v pivovaru.Á, chladící vozy již jsou naloženy chladivým mokem.Opět přecházíme tentokrát hlavní traťovou kolej s chráněným železničním přejezdem.Závory vysoko vztyčené nás zdraví a my stojíme u skladu strojírenského závodu.Zde se exportují po celé naší republiky,vyhlášené textilní stroje.Hromady uhlí a štočky dřeva nám hlásí podnik „Uhelné sklady“,dnes zavřeno,do zimy ještě daleko.Blížíme se k lokomotivnímu depu.Vítá nás popelový jeřáb společně s popelovou jámou a vodním jeřábem.Zhůry k nám shlíží majestátně portál jímky s pískem.Po pravé ruce máme velkou uhelnou skládkou a zaujme nás uhelný výtah.Zde se na chvíli zdržíme,protože málokdy vidíme výtah v akci.Připravuje se zde bejček 423.0.Uhlí s rachotem se řítí do uhelného nástavce tendru lokomotivy,oblak uhelného prachu nás popožene dál.Zdravíme strojovou četu a stojíme před točnou a na nás zívají otevřená vrata rotundy.Dozvídáme se zprávu,dnes hurvínek pro poruchu nejede.Vracíme se zpět ke staniční budově a cestou vidíme vysoko vzhlížejíce budovy sila.Děkujeme kolegovi za trpělivost s námi,hlavně na ty nekonečné dotazy z naší strany.Petr se s ním loučí a my se domlouváme na večer k pivu do parku.
Teď pokračuji s informacemi já.Tato stanice má sedm staničních kolejí,z toho,když se postavíme k rotundě ,abychom ji měli po pravé ruce,tak od hlavní koleje číslo 1 máme kolej 2, 4 dopravní a 6 kolej je manipulační.Po levé ruce máme koleje 3,5 dopravní a kolej 7 manipulační skládkovou.Kolej 7 slouží pro vykládku a nakládku rychlozboží z rampy a skladiště.Kolej 5 určena pro osobní vlaky lokálky,kolej 3 a 1 pro vykřižování nebo předjíždění osobních vlaků,respektive po 2 koleji i nákladních vlaků.Na koleji 4 se přistavují jen nákladní zátěže pro místní lokálku.
Vyhlížíme naši soupravičku a jsme zvědavi čím pojedeme do Podhradí.A nestačíme se divit.Bejček ,který zbrojil v lokomotivním depu,vytahuje k nástupišti na 5 kolej z odstavné koleje 5a stařičkou zálohu ve složení Bi+Ds.Lokomotiva po odpojení rychle objíždí po třetí koleji soupravu a najíždí zpět na osobní soupravu.Pobaveně nastupujeme a čekáme na přípoje.Osobní vlaky po chvíli postupně přijíždějí,naše stařičká souprava se zaplňuje do posledního volného místečka.Po odjezdu osobních vlaků na hlavní trati ,dostáváme i my volno.Bejček zapíská na znamení volno a pozvolna se rozjíždí.Míjíme lokomotivní rotundu,přejíždíme místní říčku a po chvíli jízdy v hlubokém zářezu mizíme do tmy tunelu.
Ostré světlo nám dává na vědomí blízkost zastávky Štítary.Zde v pracovních dnech hodně vystupují skláři.Nad námi v klidu stojí lanovka z nedalekého lomu,dnes se nenakládá,ale tři Sasky tam od včerejšího večera stojí pod násypkou.Houknutí a my se dáváme do pohybu.Vidíme v hlubokém údolí sklárnu s její vlečkou,napojenou na druhou trať, kdysi vybudované konkurenční společnosti.Noříme se do tmy dlouhého tunelu.
Opět světlo,obloukovým kamenným mostem překračujeme onu konkurenční trať,dalším mostem údolí a stoupáme do stanice Studánka.Ve všední dny by jsme se míjeli s nákladním vlakem z Podhradí.Zde vystupuje hodně výletníků i první borůvkáři.Dle mých znalostech o místních poměrech je ještě brzo.Budou zelené nebo nedozralé.Stoupáme dále do koncové stanice Podhradí.Z obloukového kamenného mostu se naskytne překrásný pohled na ospalé sobotní údolí.Osobní vláček zarachotil na výhybkách a jsem u konce své cesty vlakem.My vystupujeme a ještě čekáme na objezd bejčka naší soupravy.Bejček,ale zajíždí k místní výtopně,kde dobírá vodu..Jedna dopravní kolej spolu s manipulační a jednou kusou kolej,tvoří celou stanici Podhradí.Trať v dávné minulosti pokračovala dále k sousedům.Na konci tratě se vybudovala nakládací rampa pro dlouhé dříví a kulatiny.Zdraví nás obilní sýpka a my pokračujeme na stejnojmenný hrad.
Tož někdy nashle a nazdar výletu….
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod chameleon » pon 27 čer, 2011 11:53 am

Milane to je paráda! Až budu v důchodu (pokud se ho dožiju :wink: ), tak si takovéhle kolejiště postavím, fakt dobrý!
Uživatelský avatar
chameleon
 
Příspěvky: 983
Registrován: sob 31 kvě, 2008 2:02 pm

Re: Plan kolajiska V

Příspěvekod milan ferdián » pon 27 čer, 2011 12:01 pm

chameleon píše:Milane to je paráda! Až budu v důchodu (pokud se ho dožiju :wink: ), tak si takovéhle kolejiště postavím, fakt dobrý!


Já ti navrhu kolejiště na tvoji míru.. :mrgreen:
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník