Novinky v TT na rok 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod MOL » čtv 05 kvě, 2011 8:11 am

No, že je dražší o cca 50% mi přijde celkem málo na to, že to je malosérivá produkce s víceméně zaručenou kvalitou. Např. Kittler, Crottendorf mají ceny vyšší třeba o 300%
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 301
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod martin tichý » čtv 05 kvě, 2011 8:56 pm

No, skouknul jsem recenzi V36 a nejsem si zase tak jistý, že je na modelu tolik vidět rozdíl několika desetiletí oproti staré verzi, možná je ta původní tak dobrá, že nebylo moc co zlepšovat, ale tím to asi nebude, přijde mi, že dáváme Tilligovi kladné body tak trochu za nic, nečekaje od něj zázraky, tudíž jásáme nad každou, byť sebemenší změnou-zlepšením,...třeba bude můj názor ojedinělý, ale pro mě to "láska na první pohled" není, myslím, že to mohlo být provedeno precizněji, např. madla pod nárazníky jsou pouze naznačená a celé to působí tak trochu plastově-hračkovitě, když se podíváte na obdobný model od firmy LENZ v HO (za srovnatelné peníze i s dekodérem), tak možná pochopíte, co mám na mysli..prostě tomu chybí ten "sexepíl", kterého se dá určitě docílit i v TT.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Trainmaniak » čtv 05 kvě, 2011 9:32 pm

martin tichý píše:No, skouknul jsem recenzi V36 a nejsem si zase tak jistý, že je na modelu tolik vidět rozdíl několika desetiletí oproti staré verzi....

To je věc názoru. Podle mého je nesrovnatelně lepší. Motor, hmotnost, provedení pojezdu, rozměry, osvětlení, rozhraní, popisky... Asi by se ještě něco našlo. Každý model bude mít vždy nějaké rezerny. Madla pod nárazníkem, inu, ta nejsou tak na očích jako třeba stejně naznačená madla u dveří na Roco Brejlích. Ale souhlasím, že kdyby tam výrobce udělal otvory a madla dodal samostatně na dolepení, prd by se stalo.
Plastově vypadají téměř všechny modely, hlavně jejich nebarvené části. To je taková malá daň za to, že ten model z toho plastu opravdu je... :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod volda » čtv 05 kvě, 2011 10:35 pm

Když jdou udělat dolepovací madla u Hektora od téže firmy tak proč ne u V36. Popravdě mě taky zarazily ty madla u nárazníků ale co se dá dělat :) na druhou stranu - sice odflákli Rosničku T334 ale alespoň poměrně (i když ne úplně k dokonalosti) vylepšili Hektora a to se počítá. Ale je pravda že bych bral rosničku v provedení hektora....... bohužel :(
volda
 
Příspěvky: 118
Registrován: čtv 18 bře, 2010 12:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Trainmaniak » pát 06 kvě, 2011 4:47 am

Myslím, že ta Rosnička byla spíš taková z nouze ctnost. Vyrábět dnes modely bez rozhraní a bez 5-pólového motoru je už téměř trestný čin :) , ale vrážet peníze do totální přestavby by se asi v tomto případě nevyplatilo. Takže to udělali tak, jak to udělali. Ale jsou to všechno jen špekulce. Na druhou stranu, ta Rosnička není o moc dražší, než byla ta předchozí, takže je možo se na to dívat i z té lepší stránky. Za takřka stejný peníz máte o fous lepší model. :)
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » pát 06 kvě, 2011 5:22 am

V36 jsem v rukou neměl, ale řekl bych že oproti BTTB se změnila celkem hodně, na jazyku mám slovo zásadně? A myslím, že největší změna bude v pojezdu, resp. v jízdě. Vlastním starou verzi doma a tady lze směle říci, že předběhla digitál o desítky let - rozumněj - ozvučená je již v analogu. Tu plejádu chroupavých a vrzavých zvuků je třeba slyšet, nehledě na to, že když ji rozjedu, duní celé kolejiště, jako by jel sergej :)
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Trainmaniak » pát 06 kvě, 2011 5:31 am

radekkrupka píše:...rozumněj - ozvučená je již v analogu. Tu plejádu chroupavých a vrzavých zvuků je třeba slyšet, nehledě na to, že když ji rozjedu, duní celé kolejiště, jako by jel sergej :)

To sedí. :) A ta rychlost, to je něco. :) Ale i tak si ji asi nechám. Doposud nám byla dobrá.
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » pát 06 kvě, 2011 6:22 am

Já jsem na ni hrdý, je to můj první hnací stroj :) Viz můj avatar :P
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Střelec » pát 06 kvě, 2011 5:33 pm

Tuhle starou nestvůru mam taky - spolehlivě funkční...
Střelec
 
Příspěvky: 1861
Registrován: pon 29 bře, 2010 8:03 am
Bydliště: Plzeň

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod vojtas » ned 08 kvě, 2011 5:18 pm

To já jí mám dokonce v barvách Viamontu od deltaxu a bylo to moje první nové hnací vozidlo(předtím set elektrika + BR92 start od Zeuke).
TT
Uživatelský avatar
vojtas
 
Příspěvky: 1351
Registrován: ned 20 čer, 2010 10:32 am
Bydliště: Praha

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod lisacik » úte 10 kvě, 2011 10:09 am

V TILLIG CLUB AKTUELL 2/2011 pisali o V36 aj to, ze je pripravena na zvukovy dekoder s tym, ze sa znizi hmotnost balastu.
Ked som sa porovnal obrazky novej V36 Tillig spravil niekolko kastli (vsimnite si rebrovanie predneho chladica dobre to vidiet na DB verzii a OBB dalsie odlisnosti vidiet na DB a DR ine bocne dvere kapoty motora. a vsimnite si plechy pod tymito dverami na DB nie su a na DR su) a minimalne 2 verzie podvozku. Aj buda strojvodcu ma rozdiel. Napr. DR ma nejake 3 vystupky nad motorom a DB nie.
Jano
lisacik
 
Příspěvky: 264
Registrován: stř 13 říj, 2010 8:29 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Trainmaniak » úte 10 kvě, 2011 10:47 am

lisacik píše:V TILLIG CLUB AKTUELL 2/2011 pisali o V36 aj to, ze je pripravena na zvukovy dekoder s tym, ze sa znizi hmotnost balastu.

To by odpovídalo tomu závaží, které je v budce. Má kulatý tvar (že by kvůli reproduktoru?).

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Trainmaniak
 
Příspěvky: 1549
Registrován: pát 13 lis, 2009 7:54 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod olik » úte 10 kvě, 2011 4:32 pm

A jeste jedne novinka od Tilliga :twisted: :twisted: od 1.kvetna jsou nahradni dily vypsane i na jejich webu ale bohuzel az o 20 % drazsi nez doposud ,coz je docela dost......Takze treba kastle na rosnicku misto 21 € ted stoji 27 coz je docela znat.Maji tam vypsane vsechny dily ktere jsou snad mozne,akorat nepisou jaka je dostupnost....Ukaze cas :lol:
olik
 
Příspěvky: 167
Registrován: úte 01 úno, 2011 6:01 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jarda H. » stř 11 kvě, 2011 8:18 am

olik píše:A jeste jedne novinka od Tilliga :twisted: :twisted: od 1.kvetna jsou nahradni dily vypsane i na jejich webu ale bohuzel az o 20 % drazsi nez doposud ,coz je docela dost......


Bohužel, je to tak !! Na webu MBS (tedy shop v Sebnitz) je to avízováno, ještě je tam nabídka na krátkodobou slevu 15% za objednávku ND do 31.5.2011. No, pěkně se ten koníček prodražuje :roll: :roll: :roll:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Bedlisch » čtv 12 kvě, 2011 10:41 am

Jó, kdyby to bylo 20%, tak by to ještě šlo. Ale třeba za jednu nápravu na V100 bandážovanou/bez bandáže za 9/7€, tak to je fakt super :oops: Takže jen nápravy na V100 jsou za bratru 800Kč, to v tom Tilligu spadli z višně (nebo spíš z topolu).
Bedlisch
 
Příspěvky: 342
Registrován: úte 09 lis, 2010 8:43 pm
Bydliště: Liberec

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: colt274, Fox a 1 návštěvník