martin tichý píše:nevim , z čeho jste hoši takoví překvapení, dyť Tillig nesliboval vůbec nic víc, než předvedl, bylo to tam jasně napsané!!..uberarbeitung-5ti polový motor +konektor pro dekoder, pohádky o osvětlení vznikly nejspíše někde tady...
Jasně,že nic nesliboval.Ale pokud dělám rekonstrukci modelu,abych ho přizpůsobil požadavků dnešní doby a udělám A(motor+konektor),rozumělo by se samo sebou,že provedu i krok B(světla a vylepším pohon náprav).Jinak je to jenom optická úprava neřešící hlavní problémy modelu-nesvícení a nic moc jízdní vlastnosti.Před časem bylo rekonstrukcí několik,např.V36 nebo BR86 a tam se osvětlení vyřešilo(pravda,ta nová BR86 jezdí hůř než starší tilligova s hranatým motorem).Proč jedna z mála ryze českých mašin je zrovna ta šťastná jediná v celém sortimentu bez osvětlení a jen dvěma hnacími nápravami.Bude se za tři roky zase pracně předělávat???,aby byla poplatná dnešním požadavkům????,a jak dlouho to zase bude trvat???Vždyť ani ten slavný konektor vlastně bez světel není plně využitý.Tvrdím a stojím si za svým názorem,že toto se tedy soudruhům z NDR opravdu nepovedlo.
