Test kolejiště / Bezdružice

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod milan ferdián » čtv 03 úno, 2011 1:57 pm

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » čtv 03 úno, 2011 5:21 pm

Nevím proč, ale nevychází to. I když upravím stěnu tak tam nezajede celá.
Slyšel jsem že byla o 2metry prodloužena oproti původním plánům. Pokud je to pravda tak to vychází.

vztopnaweb.jpg
vztopnaweb.jpg (84.88 KiB) Zobrazeno 7017 krát
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod milan ferdián » čtv 03 úno, 2011 6:03 pm

No jasněěěěěěěěěěěěě.A já stále co mi na té bezdružické remíze nesedí :!: Prodloužení muselo být provedene vpředu.Na snímku je to jasně vidět.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » čtv 03 úno, 2011 6:13 pm

A je to doma, děkuji všem a až bude zase špek tak se ozvu :mrgreen:
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » čtv 03 úno, 2011 9:01 pm

Pro někoho dalšího kdo bude stavět : ( nestálo by za samostatné téma Bezdružice? )

V roce 1930 byl zahájen provoz motorových vozů na trati a nedlouho poté se na nákladních vlacích objevily velké parní lokomotivy řady 423. Proto musela být výtopna stavebně prodloužena o dva metry. Ke koleji č. 4 příslušící stání pro motorový vůz, bylo zároveň příčkou odděleno od ostatních a strop snížen pro usnadnění vytápění. Střecha výtopny měla až do roku 2004 velký světlík, snesený při obnově střechy. V rámci akce bylo také zmodernizováno hygienické zařízení a místnost pro strojvedoucí. Vedle výtopny u přístupové cesty stávaly až do počátku let osmdesátých zděné suché záchodky, určené zaměstnancům depa.
Z doby parního provozu na lokálce pochází vodárna s nádrží o objemu 31,5 m3 umístěná ve vyvýšeném traktu výtopny. Voda se sem čerpala ze 14 metrů hluboké studny, vybudované za depem. Studna je dodnes použitelná pro potřeby příležitostních jízd s parními lokomotivami.
Na 1. staniční koleji a 4. koleji vedoucí do depa, byla provedena nová pokládka koleje v roce 1979. Potřebná obnově svršku na 6. a 8. koleji depa proběhla od prosince 2006 do ledna 2007. Některé vytěžené kolejnice pocházely až z roku 1901. Při té příležitosti došlo také k úpravě terénu za 8. kolejí u depa.
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » pát 04 úno, 2011 1:14 pm

Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » sob 12 úno, 2011 9:55 pm

Asi nic nového, ale jen mi napadlo, pokud jsme limitováni šířkou a né délkou SN, otočit celou soupravu. Pravda je , že nevím jak je lokálce souprava dlouhá , ale 50cm mě doma by stačilo. Obr. jen pro ilustraci, na šířku 55 cm by tam mohlo být samozřejmě více kolejí.

tocna_velka.jpg
tocna_velka.jpg (37.08 KiB) Zobrazeno 6798 krát
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod Martin HO » ned 13 úno, 2011 7:02 am

Nestačilo by ti otočit jenom lokomotivu a objet na druhé čelo ?
Martin HO
 

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod oggyno » ned 13 úno, 2011 9:05 am

Nad rovnakým námetom práve uvažujem aj ja. Ja však namiesto klasickej kruhovej točni chcem použiť iba segmentovú aj to iba pre 2 koľaje (jedná sa totiž o dosť malú koncovú stanicu).Myslím,že by úplne stačilo tak ako napísal Martin HO keby lokomotíva obišla súpravu po voľnej koľaji ( čo však je troška lemitujúce pretože musí byť vždy voľná jedna koľaj. :idea:
Preskočenie s mierky TT na HO....epocha III-IV,DCC
oggyno
 
Příspěvky: 14
Registrován: sob 07 úno, 2009 10:25 pm

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod Michal Šuhajda » pon 14 úno, 2011 6:22 am

Koukni na: [url]http:/ /www.wek-bahn.com/02525797931510301/index.html[/url] (je nutno odstranit mezeru mezi lomítky) tam je přesně takový skryťák.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat
Michal Šuhajda
 
Příspěvky: 2513
Registrován: pon 23 říj, 2006 9:57 am
Bydliště: Plzeň - střed

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » sob 26 bře, 2011 4:46 pm

Další malý krůček v přípravě na projekt Bezdružice

http://modelytt.nolimit.cz/stavby-bezdruzice

Obrázek
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod miroslav lengyel » sob 26 bře, 2011 5:19 pm

Ó aký si šikovný :D Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » sob 26 bře, 2011 5:23 pm

miroslav lengyel píše:Ó aký si šikovný :D Míra


Já stavby nedělám, hlavní stavitel budov je Martin.

Děkujeme a vyřídím.
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod pekl024 » stř 13 dub, 2011 10:50 am

Na test kolejišti mám představu jak bude vypadat finální podoba , jen nevím jak dotvořit volnou plochu u skladiště.
Mezi nádražím a zastávkou bude les, u skály asi dvě chaty a horolezci, u cesty směrem k mostu RD.

Pokud by někdo měl nápad :mrgreen: , děkuji předem.

foto http://www.modelytt.nolimit.cz/galerie-04
Uživatelský avatar
pekl024
 
Příspěvky: 900
Registrován: čtv 11 lis, 2010 2:40 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Návrh kolejiště

Příspěvekod vmucha » stř 13 dub, 2011 11:11 am

Zdar, za skladištěm bych navrhoval silnici a za ní pás stromů a keřů. Za nimi, směrem k mostu louka na které se pasou srnky nebo malé políčko s traktorem. Ten (ty) RD bych dal na druhou stranu a vytvořil z nich za nádražní budovou ulici.
V.
Doupovská dráha 2. epocha TT
vmucha
 
Příspěvky: 657
Registrován: stř 10 bře, 2010 11:42 am
Bydliště: Mšené-lázně

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník