Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Toto je zmiňovaná původní část kolejiště.Martin HO píše:Zajímavé řešení, ale já bych asi schoval přední část smyčky od za mostem (nebo i celou) do tunelu a stávající tunel vlevo bych zrušil.
Radek Strnad píše:Zkus si tvůj plán představit tak,že vynecháš smyčkovou výhybku,trať povede jakoby rovným směrem této výhybky(může i odbočkou,ale asi by vlak potom mizel za horizontem),zatočí se tak jak ji máš v tomto stavu,ale bude klesat směrem k levé straně tak,že se dostane pod úroveň kolejí,které tam máš, ale ještě před tím zmizí v tunelu a tam bych vytvořil tu skrytou smyčku i s předjízdnou kolejí.Samozřejmě pokud tam budeš mít přístup.Výhoda by byla v tom,že by ses delší dobu mohl kochat jízdou vlaku,napravo by ti zbylo v pohodě místo na zastávku(třeba i s nákladištěm nebo krátkou vlečkou).
fruafru píše:Trochu jsem ten plánek rozšířil, ale rozměry zůstaly stejné. Bílé koleje jsou skryté, ostatní je vidět to SN můžeš vynechat pokud o něm neuvažuješ
VladikC píše: Na to SN bohužel nebudu mít místo.
fruafru píše:VladikC píše: Na to SN bohužel nebudu mít místo.
To je trochu škoda. O téhle provozní epoše vím akorát tolik že byla. Nevím jak dlouhé soupravy chceš provozovat. V původním plánku jsi měl v pravo v tunelu dvě koleje, podle mého by to chtělo aspoň tři. Dvě soupravy jsou schované a jedna kolej je stále průjezdná.
VladikC píše:Radek Strnad píše:Zkus si tvůj plán představit tak,že vynecháš smyčkovou výhybku,trať povede jakoby rovným směrem této výhybky(může i odbočkou,ale asi by vlak potom mizel za horizontem),zatočí se tak jak ji máš v tomto stavu,ale bude klesat směrem k levé straně tak,že se dostane pod úroveň kolejí,které tam máš, ale ještě před tím zmizí v tunelu a tam bych vytvořil tu skrytou smyčku i s předjízdnou kolejí.Samozřejmě pokud tam budeš mít přístup.Výhoda by byla v tom,že by ses delší dobu mohl kochat jízdou vlaku,napravo by ti zbylo v pohodě místo na zastávku(třeba i s nákladištěm nebo krátkou vlečkou).
Díky za připomínku. Přiznávám se však bez mučení, že nějak nejsem s to si Tvůj návrh představit. Mohu-li poprosit o alespoň přibližný náčrtek? Děkuji. Tedy pokud jsi to nemyslel tak, že by vzniklo vlastně další "podzemní" patro. V této souvislosti musím poznamenat, že stejně jako u mého předchozího návrhu koncové stanice, jsem limitován výškou kolejiště na maximálně dvě "patra".
Radek Strnad píše:Načmáral jsem a předem se omlouvám za kvalitu.Jsem v časovém presu,takže od ruky,podle hrnku,víčka....špatný foťák,ještě horší fotograf,špatné světlo,atd.Z vlastní zkušenosti můžu říct,že mít na kolejišti dvě protilehlé smyčky je z provozního hlediska bomba.Dá se podstatně lépe kombinovat.Možná by to šlo vést v opačném gardu-rovným směrem současné tvojí smyčky a potom klesat,ale tam by byl limitující ten most nad zhlavím,který by tě nepustil níž a už bys to asi do SN neuklesal.Taky se zkus zamyslet nad trojcestnou výhybkou,kterou má Tillig začít vyrábět.Nevím jestli v prehistorické epoše něco takového bylo,ale dalo by se tím tady leccos pořešit.Fotka na http://kyklop68.rajce.idnes.cz/nastenka Přestože hlásí chybu,je to na nástěnce.Zítra to stejně smažu.
Uživatelé procházející toto fórum: Harry131 a 11 návštevníků