depo201 píše:vodivá opornice proto, že když se ti na srdcovce "zkoupne" 334 nebo 152, tak je větší pravděpodobnost, že udrží signál.
není nic horšího, než když ti na zhlaví souprava zastaví, protože se resetoval dekodér. a podle mě je lepší vyladit veksle, než strkat do lokomotiv kondíky, při tom "dostatku" místa, kterej v mašinách je....
Michale...
pochybuji že by opornice měla takový vliv na udržení signálu...pakli že si nepleteš opornici s tím pokračováním jazyků vedle srdcovky....
problém resetu dekodéru by šel obejít použitím takového dekodéru který si pamatuje veškeré údaje...křivka rychlost atd. ...po dobu několika sekund...takže mírné škubnutí při strátě signálu při opětovném najetí na signál nemá za důsledek restart a znovu rozjezd ale jen pokračování v tom co bylo při strátě.... tohle velice oceňuji a mají to dekodéry ZIMO nebo jeho rakouský eqvivalent ctelektronik viz tran.at. na 100% ho dám do 810....
ale v podstatě je velice důležité vyladit tu nivelitu kolejí jak ve výhybce tak na trati....