novinky 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 07 bře, 2011 6:15 am

Ona tam někdy byla (tedy v katalogu)?

Jinak je pořád tady:

http://www.roco.cc/newstermine/news/new ... dotka.html
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod Martin HO » pon 07 bře, 2011 6:35 am

vorisekml píše:CS train uměl dělat i vcelku povedené modely. Nehodnoťte je podle brejlovce a plošiňáku. Původní hektor od ČS train na mě působí lepším dojmem /vždyť to taky vyráběli u Reifry v Annaberg/ než to co teď padá od f.PMT . A polostavebnice elektrik taky nevypadají špatně. Škoda že že to u ČStrainu vždycky hezky začne a špatně skončí. Dodnes nikdo oficialně neosvětlil pozadí pádu modelu hektora. Šušká se toho dost, ale verze německá se dost výrazně liší od té české.
To co je na webu je doufám jen předsériový vzorek /handmuster/. Pokud páni od CS trainu nepřešvihnou cenu tak si myslím že by jim tah na v současnosti nejrozšířenější CS lokomotivu mohl vyjít. To s tou prodejní cenou myslím zcela vážně. Všichni víme jak to bylo s hektorem. U nás se prodával za 5000,-Kč a v Německu se dal sehnat za 120,-€/tehdy bylo € za 28-29Kč/.


U jednoho prodejce jsem již našel cenu 5000,- Kč, což si myslím, že je podle mne cca o 1000 Kč nadsazené.
Martin HO
 

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 07 bře, 2011 7:43 am

fousek píše:Raději problémy s termínem, než s kvalitou. Jestli vozy vypadají jak na obrázku, tak je snad ani nemá cenu kupovat.


...tak u PIKA problém s kvalitou moc není (teda u nových věcí). A vzhledem k ceně, kdy mám za cenu jednoho "zmetku" od Bramosu skoro dva parádní vozy Bap, tak to za to stojí (i kdybych si ty dveře měl natřít sám). A to prosím v tzv. "hobby" kvalitě...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod jirie123 » pon 07 bře, 2011 10:01 am

Ty náhledy na nové Savky od ČS trainu v H0 nevypadají věru zle :wink:
jirie123
 
Příspěvky: 538
Registrován: úte 23 lis, 2010 8:01 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » úte 08 bře, 2011 8:46 am

U vozů Bap mi nesedí ani odstin modré barvy. Měla by být pastelově světlá modrá, ne tmavá, jako u PIKA. On pak ten vagon pak vypadá uplně jinak, než v reálnu. Oprava toho by znamenala kompletní přestříkání a to už je moc na DODO. Byť je forma pěkná a ztvárnění detailů také.
Nevím, jestli je to od Pika ignorance, nekompetentvost, či co, když stačí použít google a výsledek je na obrazovce během pár minut. Dokonce byly některé tovární fotky na fóru "Drehscheibe".
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod VikyV » úte 08 bře, 2011 3:30 pm

Můžete mi, prosím, někdo osvětlit ty "zmetky" Bap od Bramosu? Někde na netu uváděli jako vadu mléčná skla oken, PIKO zase že nemá mřížku, nyní ta tmavě modrá barva... Mají ty modely Bramosu tedy ještě nějaké nešvary? Nyní maji formy www.vlacky.biz? Chci si zakoupit soupravu za Zamráču a teď nevím co bude menší zlo.
VikyV
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 10 led, 2011 12:13 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » úte 08 bře, 2011 3:50 pm

Si nevybereš, Piko perfektně jezdí, ale špatná barva, popis je teď v hobby sérii ošizený. Perfektní zasklení. Bramos budeš muset naučit jezdit /doladit KKK/ ale odpovídající popis a barva /byť trošku chlupatá/. Chybí rámy okem v patře a plast oken není tak krystalický jako u Pika. Takže na tvrdé ježdění Piko, pokud chceš co nejvyšší modelovou věrnost Bramos.
A taky cena Piko 750,-Kč, Bramos 1100,-Kč
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » ned 13 bře, 2011 4:24 pm

vorisekml píše:CS train uměl dělat i vcelku povedené modely. Nehodnoťte je podle brejlovce a plošiňáku. Původní hektor od ČS train na mě působí lepším dojmem /vždyť to taky vyráběli u Reifry v Annaberg/ než to co teď padá od f.PMT . A polostavebnice elektrik taky nevypadají špatně. Škoda že že to u ČStrainu vždycky hezky začne a špatně skončí. Dodnes nikdo oficialně neosvětlil pozadí pádu modelu hektora. Šušká se toho dost, ale verze německá se dost výrazně liší od té české.
To co je na webu je doufám jen předsériový vzorek /handmuster/. Pokud páni od CS trainu nepřešvihnou cenu tak si myslím že by jim tah na v současnosti nejrozšířenější CS lokomotivu mohl vyjít. To s tou prodejní cenou myslím zcela vážně. Všichni víme jak to bylo s hektorem. U nás se prodával za 5000,-Kč a v Německu se dal sehnat za 120,-€/tehdy bylo € za 28-29Kč/.

Sice to s novinkami 2011 nesouvisí, ale co měl s Hektorem do činění Tillig? Měl jsem za to, že poslední série se prodávaly pod hlavičkou Tilliga ( už asi jen verze DR)...
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » ned 13 bře, 2011 6:54 pm

Nikde jsem to oficiálně nečetl, takhle jsem to koupil od Němců. První hektoři byly produkovány f.Reifra Annaberg a na krabici to bylo zdůrazněno že je to model vyrobený v Německu. Dodneška jsem nepochopil prasečí cenovou politiku f. CS Train kdy v Německu se prodával hektor za 120,-€ a v CZ stál 5500-6000,-Kč. Bavíme se o standardní produkci T 435.0140. To že limitky jsou dražší pochopím. Ale proč se takhle prasácky lišila cena standardní produkce, dodnes nechápu. Asi po 2 létech /ne/produkce se náhle objevil Hektor v sortimentu f.Tillig a co jsem pochopil tak ten jen prodával to co mu Reifra dodávala. Už v té době byly finanční tahanice mezi Reifrou a CS Trainem.
V té době přecházela f.Reifra na jinou výrobu a ukončila výrobu modelů. A bylo po hektorech. Formy prý byly majetkem Reifry a ta je odprodala PMT. Dál to znáte.
Byl bych rád kdyby mě někdo znalejší této problematiky doplnil, protože že mě pár věcí mě na této mojí pohádce nesedí. Hlavně role CS Trainu.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod VikyV » úte 15 bře, 2011 8:28 pm

fousek píše:U vozů Bap mi nesedí ani odstin modré barvy. Měla by být pastelově světlá modrá, ne tmavá, jako u PIKA. On pak ten vagon pak vypadá uplně jinak, než v reálnu....


Podle fotek, co jsem vyštrachal, se mi ta barva nezdá zase tak nereálná.

vorisekml : Díky za informace.
Naposledy upravil VikyV dne úte 05 dub, 2011 7:06 pm, celkově upraveno 1
VikyV
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 10 led, 2011 12:13 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » úte 15 bře, 2011 9:07 pm

vorisekml: Díky za objasnění.
VikyV: Tyto jsou už přestříkané, bez fousů. Z fabriky byly dodané bleděmodré.
Např.: http://www.pacifikem.cz/foto/clanky/v_foto/clanek_vozy-bap_00.jpg
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod kubulak » pát 18 bře, 2011 6:28 pm

Vedel by nekdo, odkdy se na Bmo objevil ten sedy pruh na bocnici? Zatim mam info pouze "cca polovina az konec 90. let".
Cili CSD vozy s sedym pruhem jsou blbost?
Z toho mi plyne, ze kdo dela obdobi 1983-1993, tak proste v obchode neporidi.
Tmave nebo svetle modre "s fousy" jsou Bap = do 1983, a Bmo (Bmto) se delaji jen s pruhem = obdobim tak od 1995 dal. A modry Bmo bez pruhu nikdo nedela - nebo ano?
HO, CSD epocha IV, DCC
kubulak
 
Příspěvky: 250
Registrován: stř 28 kvě, 2008 11:02 am

Re: novinky 2011

Příspěvekod fousek » pát 18 bře, 2011 8:00 pm

kubulak píše:Vedel by nekdo, odkdy se na Bmo objevil ten sedy pruh na bocnici? Zatim mam info pouze "cca polovina az konec 90. let".
Cili CSD vozy s sedym pruhem jsou blbost?
Z toho mi plyne, ze kdo dela obdobi 1983-1993, tak proste v obchode neporidi.
Tmave nebo svetle modre "s fousy" jsou Bap = do 1983, a Bmo (Bmto) se delaji jen s pruhem = obdobim tak od 1995 dal. A modry Bmo bez pruhu nikdo nedela - nebo ano?


S nátěry to bylo asi takto. Jelikož se MOVU Plzeň do oprav vozů nechtělo, protože jsou prý moc složité, byly vozy přistavovány do dílen velmi sporadicky a nátěr se na nich neobnovoval. S fousy vydržely cca až do revoluce.
Po revoluci se nabídly dílny v Nymburce, že vozy budou opravovat. Od té doby došlo k výraznější obnově nátěrů- různé odstíny modré, znak ČSD v oválu, bílé písmo. Po rozdělení Československa se znak ČSD v oválu předělal na ČD v oválu. Postupem času se od oválu ustoupilo a změnil se font písma, viz fotky kolegy VikyV. To by mohla být půlka 90. let.
Šedý pruh se objevil ve stejné době, kdy se měnil nátěr osobních vozů ze zelené na zelenou ( okenní pás) a šedou ( pod okny) a ještě s určitým zpožděním. Odhaduji to na rok 1994/95 pro zelené vozy, pro patráky ještě o pár let později. Železnice 4/97 se o tomto nátěru ještě nezmiňuje!
fousek
 
Příspěvky: 515
Registrován: sob 17 led, 2009 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » sob 19 bře, 2011 5:08 am

Zmíněný model PIKO podle nápisů (revize) je z období kolem roku 1983 a ta modrá není až tak tmavá. Jinak výlisek dokonalý, kam se hrabe Roco s ypsilonama...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod MAREKHO » pon 21 bře, 2011 3:45 pm

Tanečníci na servo... :lol: :lol: :lol: -jestlipak si šlapou na nohy... :?: :?: :lol: :lol:
http://www.masinky.cz/produkt/9432-H0-T ... /index.htm
ČD-V-;DCC-LENZ, PECO, PC.- PO 20.TI LETECH.
www.ModulyBrno.cz
Uživatelský avatar
MAREKHO
 
Příspěvky: 189
Registrován: úte 15 dub, 2008 8:14 pm
Bydliště: UHERČICE

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků