novinky 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 14 úno, 2011 12:19 pm

...a přitom ten štokr je tak nějak nejreálnější parní mašina, kterou by mohlo Roco udělat, když nepočítáme ex. rakušanky od Kleina. Ještě možná tak litevku 399.0...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod štokr » pon 14 úno, 2011 1:57 pm

jirie123 píše:
štokr píše:Nazdar bando,
proběhl kolem mě nějakej šum, že roco má napřesrok dělat i štokra. Nevíte nic? :?:


Ano párkrát se mi taky zdálo, že jsem si koupil od Roco Štokra za 9 990.- Kč, ale pak jsem si ráno vždycky musel vyměnit prostěradlo. :lol: :lol: :lol:


Ale za ty prachy musel být aj se zvukem..... :D
H0 DCC
II. - III. ep.
správa bez vyznání
www.stokr.cz
Uživatelský avatar
štokr
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 27 bře, 2008 11:06 am

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » pon 14 úno, 2011 6:08 pm

Chtěl jsem se zeptat - Brawa má tady http://www.brawa.de/produkte/h0/neuheit ... tiven.html zrcadlově otočenou fotku ř.178 nebo jen naše 422.0 měly kompresor na opačné straně?
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod Rudolf » pon 14 úno, 2011 7:07 pm

Fotka otočená není, naše měly kompresor na opačné straně.
Uživatelský avatar
Rudolf
 
Příspěvky: 969
Registrován: ned 08 říj, 2006 11:10 am
Bydliště: Strakonice

Re: novinky 2011

Příspěvekod martin tichý » pon 14 úno, 2011 7:57 pm

Na "šumy" bych raději moc nevěřil, někdy vloni se taky šuškalo něco o čmelákovi od ROCO a kdenic-tunic, leda by to byla záměna za zamráču,..kdo ví.
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: novinky 2011

Příspěvekod štokr » úte 15 úno, 2011 6:17 am

na téma 422.0 je možná odpověď zde http://lokomotivy.webzdarma.cz/422_0.htm, ale osobně bych se podíval do knih nakladatelství Korona, myslím 2 nebo 3 díl encyklopedie železnice,, parní lokomotivy ČSD,, a to zde: http://corona-books.sweb.cz/ Tato řada je tam popsána detailně i s fotkama.
:P co se týká čmeláka, taky to tady někde ,,zašumělo,, ..... :P
H0 DCC
II. - III. ep.
správa bez vyznání
www.stokr.cz
Uživatelský avatar
štokr
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 27 bře, 2008 11:06 am

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » úte 15 úno, 2011 6:30 am

štokr píše:na téma 422.0 je možná odpověď zde http://lokomotivy.webzdarma.cz/422_0.htm, ale osobně bych se podíval do knih nakladatelství Korona, myslím 2 nebo 3 díl encyklopedie železnice,, parní lokomotivy ČSD,, a to zde: http://corona-books.sweb.cz/ Tato řada je tam popsána detailně i s fotkama......P


Díky, to už jsem absolvoval. Naopak jsem se chtěl ujistit, jestli lokomotivy u jiných správ měly kompresor na opačné straně. Pokud tedy česká lokomotiva má vanu zkrácenou na druhé straně, pak je mi jasné proč Brawa českou verzi zatím neuvádí. Jinak děkuju za informaci z jiného vlákna, že se zřejmě přece jen připravuje.
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod Dědek » úte 15 úno, 2011 11:08 pm

Koupil jsem si od VDV další vozy Eas. Jednak jsem chtěl mít na kolejišti více ucelených souprav a jednak mně zajímalo, jak VDV vylepšili vůz s nákladem.
Náklad je řešen jako polotovar, na který si můžeme dát posyp, jaký kdo chce. Tím pádem se zakryla podlaha a otvory pro čepy podvozků.
Mimochodem u dříve zakoupených vozů jsem náklad řešil svépomocí. Vůz je o hodně těžší, když jsem jej zvážil, má hmotnost dokonce podle normy.
Do vozu bylo přidáno závaží, které je schované mezi podlahou a nákladem.
Musím podotknout, že vozy s nákladem jsou po stránce jízdních vlastností lepší než bez nákladu, dokonce projíždí i menší oblouky než v minulé sérii.
Pokud porovnám vozy předchozí série a nové, došlo zřejmě k úpravě kulisy spřáhla, má měkčí chod. Rovněž podvozky jsou po úpravě, mají lepší chodové vlastnosti.
Myslím, že se jim vylepšení povedly a šetřím korunky na další soupravu.
Dědek
 
Příspěvky: 49
Registrován: úte 25 led, 2011 4:23 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod Michal Dalecký » stř 16 úno, 2011 7:58 am

Dědek píše:Rovněž podvozky jsou po úpravě, mají lepší chodové vlastnosti.
Myslím, že se jim vylepšení povedly a šetřím korunky na další soupravu.
Tak tohle me celkem zajima. Muzeme poprosit o fotky jak upravenych podvozku, tak i toho nakladu (samotneho u ve voze)? Jsou tam stale na cepu podvozku ty brutalni polozky?
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: novinky 2011

Příspěvekod Martin HO » stř 16 úno, 2011 2:23 pm

Firma Gützold zařadila mezi novinky 2011 též parní lokomotivu řady 52 DR v provedení s vanovým tendrem a digitálním zvukovým dekodérem se zvukem synchronizovaným s rozvody v doporučené ceně 389 E. (http://www.guetzold.de/49450.htm)

O kolik se toto provedení liší od lokomotiv jezdících pravidelně na trati Praha - Plzeň ?

Je šance, že by Gützold udělal i provedení ČSD ?

V analogu tato mašina k dostání byla, majiteli byla dobře hodnocena (i s přihlédnutím, že bez problémů projížděla poloměry 400 mm), a myslím že byla velmi úspěšně rozprodána.
Martin HO
 

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » stř 16 úno, 2011 2:49 pm

Tato lokomotiva je nevhodná na přestavbu ČSD. Tyto stroje vznikly rozsáhlou reko. původní BR 52. DR udělala z jednoduché 52, složitou 52.8. s cílem prodloužit jejich životnost. Vlastně zůstal jen pojezd a tendr. Vše ostatní je novostavba z éry DR a nemá to s kořistními lok. BR 52 /555.0/ nic společného. Jde o typickou DR lok, která se na našich kolejích objevovala maximálně v okolí Varnsdorfu. Na přestavbu musíš použít válečnou BR 52 co má teď v nabídce Roco nebo její deriváty s tímto typem kotle a budky. I válečné 52 se od sebe dost odlišují, záleží na výrobci a na postupující materiálové krizi říše. U nás po válce zůstávaly hlavně škodovky. Na mazutku je taky vhodnější válečná 52. Viz téma 555.3 ve fóru.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod Martin HO » stř 16 úno, 2011 5:05 pm

DíK !
Mně zaujalo to spojení se zvukovým dekodérem, (s vyřešenou synchronizací pojezdu se zvukem).
Martin HO
 

Re: novinky 2011

Příspěvekod Petr Zatrepalek » stř 16 úno, 2011 6:30 pm

K té BR52 - toho Gutzolda ti taky nedoporučuju, hlavně z důvodu horšího pojezdu oproti ROCO. A pokud jde o podklady, radím počkej na novou knížku od kámoše F. Kořána (WWP) - tam najdeš všechny rozdíly. Nafotil snad všechny mašiny co v Evropě existujou plus prošel stohy dokumentace z musejí...

Na českou mašinu máš nejlepší koupit tu už rozprodanou ROCO 010tku nebo to upravit z rakušácký co vloni taky dělali. Nebo ještě posečkej, měla by se objevit i ta "ruská" s novými dýmn. dvířky, což je ideální pro mazutku ze Zdic....
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Re: novinky 2011

Příspěvekod flopik » stř 16 úno, 2011 7:25 pm

Nemáte už náhodou někdo doma novinku od Roca T334 ČSD?

Beňáci jí už mají od včera skladem viz.:
http://www.ben-model.cz/e-shop/cz/detail/vlaky/h0-1-87/lokomotivy-vlaky-dc/dieselove/62801-motorova-lokomotiva-rady-t334-csd.html

Jak dopadl pojezd a co detaily modelu?
[ H0 | ČSD III-IV epocha | digitál ]
Uživatelský avatar
flopik
 
Příspěvky: 103
Registrován: ned 08 lis, 2009 3:01 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod Max » stř 16 úno, 2011 7:49 pm

vorisekml píše:Tato lokomotiva je nevhodná na přestavbu ČSD. Tyto stroje vznikly rozsáhlou reko. původní BR 52. DR udělala z jednoduché 52, složitou 52.8. ... I válečné 52 se od sebe dost odlišují, záleží na výrobci a na postupující materiálové krizi říše. U nás po válce zůstávaly hlavně škodovky.

Zde se asi jedná o záměnu s řadou 50 a 50ÜK, ty 52 se od sebe tolik nelišily, tam je především rozdíl v tendrech a pak rám - trámcový nebo plechový , drobný detail pod dýmnicí, kterého si asi málokdo všimne.
A těch ze škodovky bylo tak asi 1/5, víc ne. Zbytek od všech jiných výrobců.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků