depo201 píše:Ahoj, je to spíš na osobní schůzku u dalšího piva. Nechci aby to vyznělo nějak rejpavě nebo namyšleně ano, ale pokud nemáš žádné zkušenosti se stavnou a pouze se ti např. líbí postavené stanice v KŽM Brno je nejlepší dát na radu Mr. Veselého. "Nejdřív si postav modul širé trati, pokud vše dopadne dobře, přejdi ke stanici. Pokud ne, nevyhodíš do luftu tolik peněz".
Máš naprostou pravdu, stavba jakékoli větší stanice bude jak finančně tak časově náročná a její přínos by pro naše případná setkání byl nulový. Pokud by naše ježdění k něčemu mělo být budeme potřebovat především rozumný počet krajinných modulů (řekněme minimálně 15 - 20 ks) a k tomu by pak stačili 3 staničky o 3-4 kolejích. Pokud nějaké větší nádraží, tak snad jako skryťák někam do tunelu.
Jak někdo předemnou hovořil o dvoukolejce, ta sice vyladá pěkně ale to je teprve utopie, dvoukolejka musí mít nějaký smysl, musí nějak vypadat, nádraží musí mít nějakou kapacitu, trať by musela být dostatečně dlouhá, atd... Já bych se držel spíše lokálnějšího pojetí modulů a menších stanic - půjde nm to rychleji od ruky, nesežere to tolik peněz a času a dřív dosáhneme nějakého rozumného výsledku.
Jinak s těma třema staničníma modulama buď v klidu a nespěchej, dokud nebudeš 100% rozhodnutej, tak s tím nezačínej, to si raději střihni ještě nějaký krajinný modul s nějakým zajímavým prvkem a stanici mezitím plánuj.
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století