novinky 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 led, 2011 9:14 am

George V. píše:Fleischmann má pohon výhradně v tendru a to jen na dvě dvojkolí - s tím mám špatné zkušenosti ještě z dob Pika. Roco má (u některých mašin - např. u těch mnou jmenovaných) kromě pohonu tendru ještě kardan do mašiny a pohání se spřažená dvojkolí...


Tak srovnávat Fleischmanna a Piko je asi nesmysl.Mám mašiny jak od |Fleischmanna,tak od Roca a neřekl bych,že Roco nějak výrazně převyšuje Fleische.Je pravda,že Fleischmann má v některých mašinách staré motory a navíc bez setrvačníku,ale co se týče pojezdů,tak to pardón.Ono také záleží,které nápravy v tendru jsou hnací,jestli první a třetí nebo první a čtvrtá.Rovněž závaží hraje svou roli.Mám v mašinách pohony všech možných variant a navíc mám na kolejišti brutální stoupání,takže bych mohl vyprávět :lol: :lol: :lol: No a třeba srovnávací test mezi Roco BR 18.1(hnaný tendr 1.a 3.náprava + mašina přes kardan) a BR 39 Fleischmann dopadl tak,že Roco s Fleischem ani nehlo,kdežto obráceně Fleischman frčel i s mašinou jako nic.Jsou zhruba stejně staré,takže o sjetých bandážích nemůže být řeč.Co se mastnoty týče,také jsem pořídil jisté zkušenosti.Promazal jsem mašinu a samozřejmě mi to zavzlínalo i po bandáže a bylo veselo. :mrgreen: Není nic jednoduššího,než bandáže sejmout a odmastit.Tedy pokud zrovná nevlastníž mašinu,která má náhon přímo v mašině,jako třeba Trix nebo Märklin.Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » pon 17 led, 2011 9:27 am

...ono je to také o hmotnosti a pokud je skříň převodovky z kovu (na rozdíl od toho Pika) tak ten tendr má nějakou hmotnost, to uznávám. Ale stejně si myslím že čím víc hnaných dvojkolí, tím větší tažná síla... Ty 4-n loko nových trakcí s pohonem jen jednoho podvozku od Fleische je teda fakt síla...

P.S. Když už teda pohon v tendru, tak hnaná všechna dvojkolí...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » pon 17 led, 2011 12:18 pm

Proč se nepodíváte na rozstřel nahrádních dílu na podobnou lok. BR 38. přímo na ofic. webu FLM. Bude Vám vše jasné. Jen upozorňuji že tam zase bude jen 3 pólový motor bez setrvačníku. Setrvačník je trošku nahrazen velikostí a mohutností kotvy motoru.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 led, 2011 1:05 pm

Takže jen nastříkali mašinu do jiné barvy :?: Třeba to předělali jako některé jiné modely.No já mám BR38 od Trixe s náhonem v lokomotivě,motor se setrvačníkem.ale že by byla nějak zvlášť tichá to tedy ne. :mrgreen: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod greenery » pon 17 led, 2011 2:45 pm

vorisekml píše:Proč se nepodíváte na rozstřel nahrádních dílu na podobnou lok. BR 38. přímo na ofic. webu FLM. Bude Vám vše jasné. Jen upozorňuji že tam zase bude jen 3 pólový motor bez setrvačníku. Setrvačník je trošku nahrazen velikostí a mohutností kotvy motoru.


díky za tip, to mě nenapadlo.
....modely.biz u 377 ale uvádí pětipólový motor se setrvačníkem.... tak jak to tedy sakra bude :twisted:
http://www.modely.biz/predobjednavky-20 ... -0-csd-h0/
Tohle raději předobjednávat nebudu a půjdu si ji prohlédnout - až bude.
greenery
 
Příspěvky: 1065
Registrován: úte 04 pro, 2007 10:12 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » pon 17 led, 2011 4:36 pm

To už psaly když uváděly 455.2/BR 86/ a skutečnost je jiná. Právě tento postarší motůrek jako je použitý u 455.2/86/ bude i v 377.05. Nebuďte naivní že by kvůli ČSD mutaci předělávali pohon. Kdo má doma 455.2 nebo 537.05 tak ví že navzdory kritice ty FLM stroje jezdí solidně a jsou velice spolehlivé. Jsou hlučnější a nejdou tak od spodu, potřebují krapet vyšší proud na rozjetí. Po digitalizaci se rozdíly v jízdě smazávají.
Míro, ty už máš od toho Trixe tu novou celokovou variantu s integrovaným digitálem?
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 led, 2011 4:42 pm

Teď jsem koukal na stránky Fleische a řekl bych,že mašina je kompletně předělaná oproti původnímu modelu BR 38.8-pin rozhraní je u Fleische novum(používali 6-pin),ale co mě mate,je pohon 3 dvojkolí z toho 2 s bandáží :!: Napadá mě ještě ta možnost,že dali pohon do mašiny(jako Trix)a obandážovali dvě nápravy :lol: Sběr proudu s předních běhounů a tendru a zvuk také v tendru :!: :!: :!: Docela by to zapadalo do jejich politiky a sice jestli zvuk,tak pořádný :!: Bylo to ale na úkor vzhledu,protože ten reprák tam byl docela rušivý.Je ale otázkou jestli nemají soudruzi překlep,protože ta samá mašina ve verzi DB s vanovým tendrem má uvedená hnaná 2 dvojkolí z toho 2 s bandáží :!: :!: :!:Naproti tomu verze DR má uvedené stejné parametry jako verze ČSD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Teď jsem ještě koukal na 437.05 ČSD(BR56) a tam miškulatně není uvedeno ani rozhraní :lol: :lol: :lol: 6-ti nebo 8-mi pin :?: :?: :?: A teď si vyberte soudruzi :mrgreen: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 led, 2011 4:55 pm

vorisekml píše:Míro, ty už máš od toho Trixe tu novou celokovou variantu s integrovaným digitálem?


No teď jsem trochu v rozpacích.Mám model k.č.22134 s 21-pin rozhraním.Přiznám se,že nevím co myslíš tím integrovaným digitálem,jestli je digitalizovaná od výrobce?To nebyla,musel jsem jí poskytnout dekodér :mrgreen: Koukal jsem teď na stránky Trixe a žádnou BR 38 v digi jsem tam nenašel,nespletl sis to s Märklinem?Tak jsem ještě mrknul k Märklinovi a řekl bych,že jo :mrgreen: No a když jsem byl v tom brouzdání,tak jsem ještě mrknul k Benovi a tam uvádí u té 377.05 6-ti pin :!: :!: :!: :!: :!: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 led, 2011 5:16 pm

[quote="vorisekml" ty FLM stroje jezdí solidně a jsou velice spolehlivé. Jsou hlučnější a nejdou tak od spodu, potřebují krapet vyšší proud na rozjetí. Po digitalizaci se rozdíly v jízdě smazávají.

Mám Fleischmannů několik modelů a je pravda,že některé jsou hlučnější,jestli nejdou odspodu nevím,mám to v digitálu.Je ale možné,protože ten hodinářský strojek s ozubenými kolečky chvíli trvá než se rozeběhne.Modely,které mají modernější pohon šnekový a setrvačník už tak hlučné nejsou.Co oceňuji na Fleischovi obecně je to,že je téměř nerozbitný,tedy ne že bych mašinkama nebo vagónkama házel,ale snese toho opravdu hodně.U Roca mám občas pocit,že se na něco jen blbě podívám a upadne to samo.Na druhou stranu si přijdou na své hračičkové,kteří si rádi něco přilepí apod.Každému co mu vyhovuje.Já mám mašiny a vagóny na ježdění,až budu mít na to dávat je do vitríny,tak si koupím třeba něco od MMK. :mrgreen: Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: novinky 2011

Příspěvekod vorisekml » pon 17 led, 2011 6:06 pm

Ano, to už máš tu novou celokovou verzi od Trixe. Já jí kupoval už se zabudovaným dekodérem a to mě zmátlo.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: novinky 2011

Příspěvekod miroslav lengyel » pon 17 led, 2011 7:11 pm

Aha a to byla nová?Já ji koupil před rokem v NDR :lol: za 6000,-Kč.Dal jsem do ní dekodér Uhlenbrock a nevím proč jsem musel přeprogramovat směr jízdy jinak jezdila obráceně.V Roco mašině fungovalo vše OK,je pravda,že Roco má 8 pinové rozhraní,kdežto Trix 21 pin.Nicméně jestli dobře chápu vysvětlivky,tak celokovový model to není.Kovový je kotel a pojezd,ale bouda je z plastu.Tendr je taky kombinace kov a plast.Ale jinak je super :mrgreen: ještě do ní přijde zvukový modul.Míra
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem


Re: novinky 2011

Příspěvekod radeksindy » stř 19 led, 2011 10:42 pm

radeksindy
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Re: novinky 2011

Příspěvekod George V. » čtv 20 led, 2011 7:48 am

Taky jedna Novinka 2011: VDV Modely zabalili výrobu vozů Eas-u - prý se jim při stěhování ztratila forma :mrgreen: . Vozy Hadgs budou prý v půlce roku...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3263
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: novinky 2011

Příspěvekod mnitka » čtv 20 led, 2011 6:42 pm

Vlatně jsem rád, letos mě Maetrix nijak nezasáhnul , PIKO taky nic moc:mrgreen : :mrgreen: :mrgreen: .
Vyřeším resty z minulých let :wink: a konečně se opřu do VDV...
Ještě bych to viděl na předělávku jednoho brejlovce.
Uživatelský avatar
mnitka
 
Příspěvky: 1225
Registrován: úte 28 říj, 2008 7:08 am
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků