
Zhruba jsem si zapojení nahodil, ale mám tam stále několik věcí, se kterými jsi nejsem na 100% jistý.
zde je zjednodušený plánek celého kolejiště:
http://img685.imageshack.us/i/celek.jpg/
zde je návrh zapojení skryťáku:
http://img504.imageshack.us/i/skrytak.jpg/
K návrhu kolejí SN: 1.kolej je převážně průjezdná, 2.kolej je odstavná (s výjezdem na obě strany) a 3 kolej je odstavná až po projetí 1. koleje a úseku A-A', který jede po obvodu kolejiště a je částečně odkrytý (viz celý plánek kolejiště...)
1. Je možné zapojit modul vratné smyčky tak, jak jej mám zapojený? tzn. izolovat jen část celkové smyčky? a v té druhé mít skryté nádraží? (izolovaná část je výrazně delší, než nejdelší budoucí vlak)
2. Je možné (v případě že budu izolovanou částí vratné smyčky projíždět vlakem) mít jinou lokomotivu umístěnou v odbočce, která z izolovaného úseku vybočuje? (bude tam umístěná pila)
3. a ještě mi není úplně detailně jasná funkce modulu vratné smyčky. V momentě kdy vlak vjede na izolovaný úsek smyčky a polarita je oproti příjezdovým kolejím opačná, modul polaritu okamžitě přepne a vlak bez zastavení pokračuje dál. V momentě, kdy se vlak dostane na konec smyčky je polarita zase opačná. Co se poté přepne? polarita kolejí ve smyčce? Protože při vjezdu do smyčky lokomotiva jede "vpřed", ale vyjede v podstatě v obráceném směru, ale stále jede "vpřed". Jak to tedy je?
Mějte se mnou prosím strpení

Děkuji.