ČSD 365 - ex. BR-64

Stavba a přestavba lokomotiv všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27

ČSD 365 - ex. BR-64

Příspěvekod Houmr » úte 24 dub, 2007 5:20 pm

Chtěl bych si upravit lokomotivu Roco. Zrušit předehřívač páry. Nemá někdo foto :?: Pokud jo můžete mi ho poslat na mail. Díky :D
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Re: ČSD 365 - ex. BR-64

Příspěvekod Zippich » stř 25 dub, 2007 6:39 am

Houmr píše:Chtěl bych si upravit lokomotivu Roco. Zrušit předehřívač páry. Nemá někdo foto :?: Pokud jo můžete mi ho poslat na mail. Díky :D


To bude tentýž případ, jako tady prezentovaná úprava BR 86, ne? Pokud hledáš fotku předlohy, tak jedna pěkná je v Bekově atlasu a jednu tu zrovna náhodou mám po ruce. Pošlu Ti ji na adresu v profilu...
Zippich
 
Příspěvky: 422
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Příspěvekod Houmr » stř 25 dub, 2007 8:34 am

Fotka došla. Díky. Asi to bude podobná přestavba, ale rád bych se držel trochu skutečnosti, tak než se do toho pustím, tak aspoň pár fotek by bylo super.
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Příspěvekod Michal Dalecký » stř 25 dub, 2007 11:30 am

Houmre, jak pise Zippich prestavba je prakticky indenticka s prestavbou BR86 na 455 CSD. U ROCO to asi bude snazsi, protoze je predni cast kotle jako samostatny dil. Bude jednodussi tu stavajici odriznout a nahradit zcela novou.
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1865
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

BR86 a BR64

Příspěvekod mariov8 » stř 25 dub, 2007 5:39 pm

Tyhle dva stroje mam ve skrini taky (a plany s nima taky), mohl bych taky poprosit o predmetnou foto? Dekuji!
Uživatelský avatar
mariov8
 
Příspěvky: 160
Registrován: úte 10 dub, 2007 7:47 pm
Bydliště: Praha

Re: ČSD 365 - ex. BR-64

Příspěvekod Ondřej » čtv 26 dub, 2007 8:38 am

Zippich píše:
Houmr píše:Chtěl bych si upravit lokomotivu Roco. Zrušit předehřívač páry. Nemá někdo foto :?: Pokud jo můžete mi ho poslat na mail. Díky :D


To bude tentýž případ, jako tady prezentovaná úprava BR 86, ne? Pokud hledáš fotku předlohy, tak jedna pěkná je v Bekově atlasu a jednu tu zrovna náhodou mám po ruce. Pošlu Ti ji na adresu v profilu...


Mohl bych te take poprosit o tu fotku. V Bekove atlasu jsou celkem dve(po uprave), ale moc detailu na nich neni videt. Oplatkou mohu nabidnout serii fotek lokomotivy ze srotiste, ale pred tim jiz byla evidentne nekde jako Kacko. Diky.
Jeste jsem v tom atlasu cetl, ze byl instalovan napajec na vyfukovou paru. Moc se mi ta informace nezda. Nevite o tom nekdo neco?
Uživatelský avatar
Ondřej
 
Příspěvky: 243
Registrován: čtv 22 úno, 2007 12:48 pm
Bydliště: Roztoky - PZ

Příspěvekod Houmr » úte 24 črc, 2007 10:46 am

Ondřeji mohl by jsi mi poslat ty fotky ze šrotu :?:
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Příspěvekod Ondřej Karpianus » ned 16 zář, 2007 10:06 am

Chtěl jsem se zeptat. Dozvěděl jsem se že u ČSD jezdily 365 ex DR64 se svařovanými plechy na vanách. Chtěl jsem se zeptat zda je to pravda a jaké měly tyto loko čísla. :?: Případně můžu poprosit o nějaké fotky.
Ondřej Karpianus
 
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:26 pm

Příspěvekod radeksindy » stř 19 zář, 2007 8:09 am

Určitě ne. Podle fotek soudím, že svařované vany se objevily u řady 64 tak kolem čísla 250 (tak rok 1932). Přesně to bude v literatuře a tu teď u sebe nemám. A pohledem do atlasu lokomotiv lze zjistit, že nejméně půlka lokomotiv měla původní číslo nižší. Je velice nepravděpodobné, že by všechny prošly rekonstrukcí. Ve zmíněném atlase jsou dvě fotografie lokomotiv s nižším číslem, ale moc toho na nich rozpoznat nelze.
radeksindy
 
Příspěvky: 2630
Registrován: stř 25 dub, 2007 12:50 pm

Příspěvekod StandaR » ned 21 říj, 2007 11:48 am

Chtěl bych se zeptat ohledně modelu od firmy Gützold někdo jsem se dočetl že nemá konektor pro digitál, je to pravda?
H0 V Epocha osobní, VI Epocha Nákladní

Víc změněných plánů, než kdy výrobci vyrobili modelů :)
StandaR
 
Příspěvky: 745
Registrován: stř 18 říj, 2006 4:15 pm
Bydliště: Brno-Jih

Příspěvekod Michal Dalecký » ned 21 říj, 2007 11:53 am

Abe Simpson píše:Chtěl bych se zeptat ohledně modelu od firmy Gützold někdo jsem se dočetl že nemá konektor pro digitál, je to pravda?
Ano, to je pravda. Dekoder ale lze pripojit na draty.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1865
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Příspěvekod Zippich » úte 23 říj, 2007 6:59 am

Abe Simpson píše:Chtěl bych se zeptat ohledně modelu od firmy Gützold někdo jsem se dočetl že nemá konektor pro digitál, je to pravda?


Větší problém této Hobby-lokomotivy je průměr spřažených dvojkolí. V originále je to 1500mm, tedy 17,2mm v modelu. Výrobce ale použil dvojkolí z BR86, která je sice sesterskou lokomotivou z tzv. jednotné řady DRG, ale liší se právě průměrem dvojkolí. Nemusíš to ani měřit. Jen si dej vedle sebe obrázky modelu Roco, nebo Fleischmann a Gützold. Je to vidět na první pohled. Jinak nemám nic proti levným hobby-strojům, většinou je to dobrý základ pro úpravy, ale v tomto případě je to, myslím, dost závažný nedostatek. Je to prostě vidět...
Zippich
 
Příspěvky: 422
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko


Zpět na Stavba lokomotiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků